Ilveksen nykytilanne

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 768
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
kirppu sanoi:
Kylläpäs on Ilves kohdistunut hyvään paikkaan kuntohuippunsa...... Kauden tärkeimmät pelit käsillä ja peli on kauden paskinta!

Ilves jos joku pystyy tosiaan vieläkin ryssiin jopa säälipleijari paikkansa hpk:lle. PERKELE!!!!
Kuika toi voi olla edes mahdollista? ???

Ei mitenkään. HPK ei voita kaikkia jäljellä olevia pelejään eikä Ilves myöskään häviä kaikkia!

Tuus ny Topi ite selittään tää homma
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tuomas Tuokkolalla mennään. Kestääköhän itsetunto kovia pelimiehiä vai tuleeko noita tuloksettomia ja sopivan nöyriä pelaajia jatkossakin? No niillä saa sen sijan 11 ja siihen täällä on prukattu olla tyytyväisiä. Hei, ei oltu viimeisiä! Hyvä ME!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itsellä on jotenkin helpottunut olo.. saa unohtaa tämän paskan ja alkaa miettimään vaikkapa tulevaa kesää...
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
Vs: Ilveksen nykytilanne

Suomen legendaarisin seura: Tampereen Ilves. 2000- luvulla legendaarisuus on vaan muuttunut joksikin ihan muuksi mitä me fanit haluaisimme, mutta legendaarisin seura Ilves edelleen on todellakin.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Ilveksen nykytilanne

Vitun luuserilampaat, upeasti lusmuiltu loppukausi! Viimeinen peli oikein kruunasi kaiken, varsinkin kun pistepörssin voittokin lahjoitettiin Vahalahdelle.

Kolppanen, turha haaveilla Venäjän sopimuksesta! Ehkä "parhaiten" oman osansa teki Kolppanen päästämällä loppukauden peleissä helppoja tämän tästä, kuten Lukon 2-1 -maalin tänään, ja meni se Lukon eka maalikin vähän helposti.

Tuokkola & Kolppanen - Veljekset Sulaminen Oy

Tulkaa Tuokkola & Kolppanen sulattaan mun pakastin, ei itse just nyt jaksa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 102
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kiitos Ilves. Liigan naurunaihe tällä hetkellä, vitun noloa tällainen. Tää on mun Ilves.

Pitäkää tunkkinne.
 

Aho26

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
800
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tänään hävettää olla Ilveksen kannattaja. Edes karsinnat ei tuntunut näin pahalle.

Uskoin suurimman osan kautta että Ilves ei olisi julkinen naurunaihe tällä kaudella, mutta ei niin ei.

Hyvää yötä.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 836
Vs: Ilveksen nykytilanne

Veikkauksia: pyytääkö kukaan anteeksi tätä sulamista Ilveksen valmentajistosta tai hallituksesta vai jauhetaanko jotain oppimisprosessi-ensikaudella-ollaan-valmiimpia-paskaa? Itse veikkaan jälkimmäistä.
 

El Bastardo

Viirejä odotellessa
Viestejä
616
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilveksen heikkous ja vahvuus seiso penkin takana. Tuokkola on viimestään nyt todistanut ettei kestä paineita, minkäänlaista kritiikkiä ja itsepäisyys on korostunut. Kaikista esimerkit. Kalpa ja nyt tää, samikapane ja maracorso. Ja väkisin kentälle ängetyt välly ja atte etunenässä. Asiat on myös kuultu niin kalpan ja ipan pelaajilta.

Mutta samat naamat ovat kehuneet herran maasta taivaisiin. Treenaus, tuki ja vaativuus. Taktisesti monipuolinen mutta luottaa liian sokeasti kontrolliin.

Antakaa miehelle monoo tai oikeita pelaajia ja parin vuoden jatko.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Vs: Ilveksen nykytilanne

Köntsät housussa koko vitun seuralla.

Manngard hieroo tyytyväisenä käsiään yhteen kun ei tarvi kustantaa joukkueelle säälipleijareista lupaamaansa Barcelonan matkaa.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Vs: Ilveksen nykytilanne

Gmoo sanoi:
Veikkauksia: pyytääkö kukaan anteeksi tätä sulamista Ilveksen valmentajistosta tai hallituksesta vai jauhetaanko jotain oppimisprosessi-ensikaudella-ollaan-valmiimpia-paskaa? Itse veikkaan jälkimmäistä.

Tuokkolahan sanoi jo haastattelussa että kausi oli hyvä. Puhui myös että nyt analysoidaan miksi puolustuspeli ei toiminut tauon jälkeen jnejne. Sanoi myös että kyllähän tää harmittaa.

Itse en olisi halunnut kuulla analyysiä, vaan ennemminkin että vituttaa ja hävettää. Selvennykseksi, en halua Tuokkolaa vaihtoon, mutta kyllä tuo huutaa sellaista suikkasmaista äijää kakkoseksi, joka tarvittaessa huutaa äijistä paskat pihalle.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 768
Vs: Ilveksen nykytilanne

-sk- sanoi:
Gmoo sanoi:
Veikkauksia: pyytääkö kukaan anteeksi tätä sulamista Ilveksen valmentajistosta tai hallituksesta vai jauhetaanko jotain oppimisprosessi-ensikaudella-ollaan-valmiimpia-paskaa? Itse veikkaan jälkimmäistä.

Tuokkolahan sanoi jo haastattelussa että kausi oli hyvä. Puhui myös että nyt analysoidaan miksi puolustuspeli ei toiminut tauon jälkeen jnejne. Sanoi myös että kyllähän tää harmittaa.

Itse en olisi halunnut kuulla analyysiä, vaan ennemminkin että vituttaa ja hävettää. Selvennykseksi, en halua Tuokkolaa vaihtoon, mutta kyllä tuo huutaa sellaista suikkasmaista äijää kakkoseksi, joka tarvittaessa huutaa äijistä paskat pihalle.

Kyllä Tuokkola ihan reilusti myönsi että ei tässä ole mitään seliteltävää
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Vs: Ilveksen nykytilanne

toskala sanoi:
-sk- sanoi:
Gmoo sanoi:
Veikkauksia: pyytääkö kukaan anteeksi tätä sulamista Ilveksen valmentajistosta tai hallituksesta vai jauhetaanko jotain oppimisprosessi-ensikaudella-ollaan-valmiimpia-paskaa? Itse veikkaan jälkimmäistä.

Tuokkolahan sanoi jo haastattelussa että kausi oli hyvä. Puhui myös että nyt analysoidaan miksi puolustuspeli ei toiminut tauon jälkeen jnejne. Sanoi myös että kyllähän tää harmittaa.

Itse en olisi halunnut kuulla analyysiä, vaan ennemminkin että vituttaa ja hävettää. Selvennykseksi, en halua Tuokkolaa vaihtoon, mutta kyllä tuo huutaa sellaista suikkasmaista äijää kakkoseksi, joka tarvittaessa huutaa äijistä paskat pihalle.

Kyllä Tuokkola ihan reilusti myönsi että ei tässä ole mitään seliteltävää

Myönsi toki. Seliteltävää ei ole, mutta tuossa sulamisessa olisi kyllä aika paljon selitettävää. Mä en vieläkään voi uskoa että tämä oli mahdollista.
 

Edustaja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
373
Vs: Ilveksen nykytilanne

Hahhah! Haistakaa pitkä vittu koko CP-vammaisten seura. Tähän loppui meidän perheen hallissa ravaaminen, kausikorttien ja fanikrääsän ostelu.

Nuorimmaisen 2-vuotiaan kasvatan TAPPARA-faniksi, ettei hänen tarvitse kärsiä ainaisesta vittuilusta koulussa ja muussakin elämässä kuten isoveljensä. Kiitos Ilves ja leveät hartiat tästäkin kaudesta!

Toivottavasti menette konkurssiin jo tänä kesänä saatanan pellet ja aivan vitun sama vaikka menisi sata vuotta liigaan nousemiseen. Ikuiset luuserit organisaation joka tasolla, te häpäisette seuran värit!
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

[OT]Saisko tälle Edustajan rantullekin vaikka vakibannit. Siitä ampumisella-uhkailu viestistä olis jo ainakin yhdet ansainnut. KIITOS![/OT]
 

Paatelainen

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Aho26 sanoi:
Tänään hävettää olla Ilveksen kannattaja. Edes karsinnat ei tuntunut näin pahalle.

Uskoin suurimman osan kautta että Ilves ei olisi julkinen naurunaihe tällä kaudella, mutta ei niin ei.

Hyvää yötä.

Juuri näin, paljon paskaa on tullut koettua viimeisinä vuosina, mutta tämä on pahimpia jäätymisiä liigahistoriassa. Ilves on vitsi ja julkinen naurunaihe koko Suomessa, varmaan jo muuallakin. Ei voisi vähempää kiinnostaa millaisen joukkueen tuo tausta paskahousulauma saa ensi kaudeksi. Todella häpeällinen päätös joukkueelle, Tuokkolalle ja ennen kaikkea koko saatanan kausi tuolta taustapellelaumalta. Varmaan helppoa haalia pelaajia ja rahaa tälle kanalaumalle ensi kaudeksi.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kriittisiä pisteitähän on ollut paljon, mutta aika lailla harmittaa nyt se kun ei "löydetty sopivaa" vahvistusta tauon aikana... Syväanalyysi myöhemmin, toi ehkä eniten mielessä nyt, äijiä ulos ja ei mitään konkreettista sisään, varmaan uskottiin menevän pitkälle.
 
Ylös