Ilveksen nykytilanne

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 674
Vs: Ilveksen nykytilanne

hyppyri sanoi:
Olen edelleen varma, ettei uusia omistajia tule.
Aamen ja anteeksi
 

nro6

Tulokas
Viestejä
9
Vs: Ilveksen nykytilanne

Eiköhän aika pian tule mukavia uutisia. Vinnie saatu ulos ja uusi kohtuullisen varakas kaveri pääomistajaksi.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
991
Vs: Ilveksen nykytilanne

nro6 sanoi:
Vinnie saatu ulos ja uusi kohtuullisen varakas kaveri pääomistajaksi.

Sinällään kalifin vaihtuminen uudeksi kalifiksi ei vielä muuta mitään olennaista. Uuden varakkaan pääomistajan positiivisena puolena voi nähdä halukkuuden satsata joukkueeseen + ammattijohtoon, mutta negatiivisena puolena sen saman puuttumisen joukkueen/Oy:n toimintaan. Jos uusi omistaja keskittyy omistamiseen ja yhtiökokouksen käsittelemiin asioihin, ollaan selvästi terveemmällä pohjalla. Toki, uusi pääomistaja voi olla halukkaampi jakamaan ja hajoittamaan omistustaan kuin Närpiön lahja urheilumaailmalle.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Ilveksen nykytilanne

Taas odotellaan. Ollaan odoteltu aiemminkin.
Aikaisemmin on petytty kerta toisensa jälkeen, milloin mistäkin.

Vanhoina aikoina*) oli sanonta "Kaikki Fordin omistajat pääsevät suoraan taivaaseen, heidän kiirastulensa on jo maanpäällä." Mahtaa varmaan päteä myös Ilves-kannattajiin?

*)Tällöin ajokortissakin oli merkintä "Saa ajaa autoa ja Fordia".
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jos olisin itse se rahamies ja ostaisin Ilveksen, niin totta helkutissa haluaisin sen menestyvän ja sitä kautta myös tuottavan. Tämän takia a. sijoittaisin tarvittavan summan ja b. palkkaisin pätevän henkilökunnan.
Manngardin motiiveista en tiedä.. ehkä hän ei vaan osaa toimia, on ehkä pumpannut rahaa ihan riittävästi, mutta ei ole osannut valita ihmisiä oikein.. ehkä on ollut kielimuuria, tietämättömyyttä itse lajia kohtaan, jne. jne. Tai sitten on johtanut vain kuten yritystä, unohtaen tämän olevan myös urheilua.. tai on halunnut tehdä itsestään korvaamattoman, tai.....
Enivei, toivottavasti se uusi kummisetä haluaa olla se oikea Ilveksen pelastaja ja uskottavuuden palauttaja. Siinä sitten kelpaa mestaruushaastattelussa polttaa paksua sikaria, kun pelaajat kaatavat tynnyrillisen vettä niskaan. Manngard ei tälläisen perään kaiketi koskaan pahemmin haikaillut, pelkkä mukana olo tuntui riittävän.. tai sitten asiat vaan menivät kuten menivät, niin kuin jo edellä pohdin...
 

JK

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Niin, eihän se omistajapohjan muutos mikään takuu ole siitä, että homma lähtee toimimaan. Sen jälkeen katsotaan, mitkä ovat omistajien asettamat tavoitteet ja millä tavalla niihin aiotaan päästä. Taisin joskus jo mainita, että (rimaa hipova) selviytyminen on ollut jonkinaikaa Ilveksen strategiana sekä tavoitteena ja toimet sen mukaisia. Toivottavasti uudella johdolla olisi selkeä (ja korkea) tavoite, mikä johdonmukaisesti saataisiin jalkautettua koko organisaatioon.
 

Hanson

Rivipelaaja
Viestejä
77
Vs: Ilveksen nykytilanne

JK sanoi:
Taisin joskus jo mainita, että (rimaa hipova) selviytyminen on ollut jonkinaikaa Ilveksen strategiana sekä tavoitteena ja toimet sen mukaisia.
Siinäpä on tavoite, jossa Ilves on onnistunut viimeisen päälle täydellisesti.
 

JK

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Hanson sanoi:
JK sanoi:
Taisin joskus jo mainita, että (rimaa hipova) selviytyminen on ollut jonkinaikaa Ilveksen strategiana sekä tavoitteena ja toimet sen mukaisia.
Siinäpä on tavoite, jossa Ilves on onnistunut viimeisen päälle täydellisesti.

Tavoitteen toteutuminen nähdään karsinnoissa. En olisi niinkään varma, että Ilves voittaa karsintoja. Lisäksi tämän vuoden tilinpäätös voi olla mielenkiintoista luettavaa eli pystytäänkö saavuttamaan taloudellinen tavoite.

Toivottavasti tänä vuonna olisi toimitusjohtaja, omistajat, hallitus, sponsorineuvottelut ja nimenomaan strategia selkeänä heti alkuvuodesta. Se olisi elintärkeää ensi kauden tulobudjetin toteutumisessa. Viime vuotta huonommin asioita ei enää voi hoitaa, mutta siihen tuskin enää kannattaa palata vaan ottaa siitä opikseen.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mikä ihme niissä omistajaneuvotteluissa nyt maksaa!? Ei voi kestää näin kauaa!

Oksettaa ja v****taa lukea Jatkoaikaa kun hyenaat nauraa ja korppikotkat lentelee ryömivän Ilveksen ympärillä.

Manngard, Meskanen, Tarvainen, uudet omistajat... Mikä siinä nyt on niin tavattoman vaikeeta!?
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 369
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
Manngard, Meskanen, Tarvainen, uudet omistajat... Mikä siinä nyt on niin tavattoman vaikeeta!?

Eiköhän se ole se sama asia kuin kaikessa ostamisessa ja myymisessä.. raha.
 

hyppyri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
659
Vs: Ilveksen nykytilanne

Oon sanonut jo monta kertaa, ja sanon vielä, että uusia pääomistajia EI ole tulossa...
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Vs: Ilveksen nykytilanne

hyppyri sanoi:
Oon sanonut jo monta kertaa, ja sanon vielä, että uusia pääomistajia EI ole tulossa...

Naurettava provo.
 

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
840
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jos jatkoajan ja iltasanomien/iltalehden juttuja on vittumaista lukea niin miksi niitä pitää lukea? Tottakai kaikki "kilpailijat" haluaa repiä kaiken ilon irti mutta ressukat eivät tiedä mitään muuta kuin juuri sen mitä roskalehdet ja nämä foorumit kirjoittavat. Eihän tilanne ole hyvä mutta itse viis veisaan muitten kirjoituksista,ne lähinnä huvittavat... Sitten kun ilmestyy faktoja pöytään niin sitten on eri asia. Tilanne on äärimmäisen vaikea niin kentällä kuin kentän ulkopuolellakin mutta muiden provokointiin on mielestäni turha lähteä,se on loputon tie... Tuokkola hoitaa pelilliset asiat ja hallitus talouspuolen kuntoon,näin on uskottava!!!
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 779
Vs: Ilveksen nykytilanne

saattaa olla että osaomistaja/t ovat tiedossa ja sopimus nimiä vailla valmis . Jos itse olisin laittamassa suuria summia ilvekseen katsoisin karsinnat ja jos sen jälkeen liigapaikka on yhä ilveksen, laittaisin nimet paperiin, en tosiaan sitä ennen. Käsittääkseni divarijoukkueeseen ei kannata miljoonia sijoittaa, eikä uusia omistajia huudella ennenkuin nimet paperissa ovat.
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mulle on ihan sama enää mitä lehdet kirjottelee tai mitä tänne kirjotetaan/ olen itse kirjoittanut. Koska nää jutut muuttuu täällä ja lehdistössä päivittäin. Aina on jollain varmaa tietoa mukamas jostakin. Sitten, kun Ilves.comin sivulla näkyy jotain virallista, niin katellaan sitten lisää.
 
Ylös