Paatelainen
Luottopelaaja
Sen verran vielä puolustan Popoa, että pelaa aika varmasti ja katkoo hyvin ja muutamassa edellisissä peleissä juossut kuitenkin eniten joukkueesta, vaikka hidas onkin. Potkut ja syötät ylöspäin , kun sinne potkaisee, niin ovat hyviä yleensä. Ilves pelannut nyt vähämaalisia pelejä ja aika hyvin tuloksin. Jos on tullut käsky, että pelataan varmasti oma pää ja sen myös Popo Väisäsen, Miettusen ja tietysti Kirkan ohella hoitaneet kiitettävästi. Onhan se hienompi voittaa 1-0 tai 2-0 kuin pelataan rohkeasti riskejä ottaen ja hävitään 4-3. Onhan Kreikkakin voittanut euroopan mestaruuden puolustamalla ja Saksa pelasi aikanaan puolustuksen kautta. Ei niin hienoa, mutta tuloksesta pelataan. Miksi Camilo peluuttaa häntä tosi paljon, kun on niin surkea eikä pysy edes rupusakkien vauhdissa mukana. Meillä on nyt hyvä valmentaja ja luulis hänen ymmärtävän jotain pelistä. Popo ei ole tähti, mutta ei niin huono kuin joka pelin jälkeen saa lukea, vaikka itse ja mun kanssa pelejä katsovat ollaan aika tyytyväisiä hänen peliinsä. En ole Popo -fani, mutta mua ärsyttää lukea kuinka häntä haukutaan joka pelin jälkeen. Foorumissa on fiksua ja asiantuntevaa porukkaa, mutta kun joitaki hakutaan aina ja joitakin, vaikka pelaavat kuinka huonosti, niin kehutaan. Popon palkkioo ym voi pienentää, mutta leveämpi runko tarvitaan ja siinä hän on tarpeen. Kyllä monen pelaajan tasoon ja tän kauden pelaamiseen vaikuttaa Lehtosen joukkueeeseen alkukauden opit ja myös loukkaantumiset.
Popovitsin flekmaattisuus välillä on eittämättä ärsyttävää, mutta osaa sijoittua, tekee itsensä hyvin pelattavaksi ja tuo loukkaantuminen tuli vielä hankalaan saumaan. Sen verran realisti olen, kun katson ensi kauden joukkueen muodostumista tai muodostumattomuutta etten usko, että tuohon tonttiin löytyy parempaa kaveria ja ei kannattaisi nyt näitä täällä pelaavia alkaa isossa määrin ulkoistamaan, kun taitaa olla aika hankala saada nyt muita kuin ulkomaan arpoja sisään.
Ero Ilveksen pelille oli valtava, kun Veteli ja Popovits palasivat kehiin loukeistaan.