Ilveksen kokoonpano 2024-2025

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 167
Ei tule mieleen muuta kuin, että sopimus on tehty jo syksyllä, jolloin Mäntykivi taustavoimineen ei ole tiennyt TPS:n budjettikuurista, mutta silloinkin herää kysymys, että miksi olisi tehty ja toisekseen, ei talousdopingia käyttävä Tepsi tämän tason pelaajalle luulisi silloinkaan olleen läheskään kärkivaihtoehtoja.

No, ehkä paljastuu perättömäksi huhuksi. Itse haluaisin Mäntykiven ehdottomasti pitää, mutta Ilves on onneksi nykyään vihdoinkin siinä tilanteessa, että maito ei kaadu yksittäisten pelaajien lähtemisiin tai tulemisiin.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 284
Mielestäni Mäntykivihän on itse sanonut, että mielummin pelaisi laidassa. En nyt muista mistä luin tai kuulin, mutta tämmöinen mielikuva minulla on. Että sikäli on järkevän kuuloinen tuo Najmanin hankinta.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Kuka kansainvälistä läpimurtoa hakeva nuori pelaaja olisi syksylläkään tehnyt sopimusta Miettisen TPS:aan? Agentti vaihtoon, jos on tällaista päästänyt tapahtumaan.

En usko mitenkään, koska ammattilaisurheilija ei lähde heikentämään uranäkymiään vain vaihtelun vuoksi.
Miettinenhän nautti Tepsii mennessä hyvää mainetta ja Tps aloitti hyvin sen ihan alun, Palmukin lensi kentällä. Voi olla, että Mänty on oikeasti hätäillyt ja mokannut ton. Se on varma, että ensi kauden ”annetaan junioreille vastuuta” Tps tulee olemaan aika paska paikka pelata. Lukkokin olisi huomattavasti parempi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Voi hyvinkin olla et Mäntyä kutsuu änäri.
Niin tai siis AHL.

Jos tosiaan päässyt käymään sellanen lapsus, että on mennyt kirjottaan sopimuksen jumalauta turkuun syksyllä niin nyt etsitään sitten kissojen ja koirien kanssa NHL seuraa joka tekee ihan minkä tahansa sopparin, että pääsee irti tuosta mahdollisesta sopimuksesta TPS:n kanssa.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 341
TPS:ään ei saa pelaajia edes rahalla kaikkien näiden uutisten jälkeen. On kyllä iso virhe siirtyä kärkiseurasta peräpään seuraan pelaamaan junnujen ja b-luokan pelimiesten kanssa. HPK:hon Tanuksen kanssa huhu kuullosti järkevämmältä. Ruotsiin ja Sveitsiin pääsis myös hyvin helposti halutessaan.
Eikä varsinkaan rahalla kun sitä ei ole antaa... ;)
 
Viimeksi muokattu:

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769
Juu mutta miksi hakisi sitä vaihtelua täysin sekaisin olevasta Tepsistä? Kai Mäntykivi parempaankin jengiin pääsisi ja ihan kärkiketjujen rooliin.
No niinpä, sitähän ei tiedetä. Enkä siis tuohon usko mutta ei näistä aina ota selvää.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 912
Kaikille ketkä viestiini jotain kirjoitti:

Taisi kaikilta unohtua se toinen pointti vaihtelusta. Jos vaihtaa, niin eiköhän haastatteluissa selviä miksi vaihtoi.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 228
On tietysti pelaajia,jotka vain haluavat oman motivaationkin takia vaihtaa seuraa viimeistään n.3 vuoden välein,riippuu paljon omasta ajattelutavasta.Jos Mänty kokee,että on nähnyt nyt Ilveksen ja haluaa kokeilla muualla.
Itse haluan toki kuitenkin uskoa,että jatkaisi vielä täällä.
Eiköhän siinä ole ollut tarpeeksi vaihtelua kun ensi kaudella jo kolmas valmentaja ja hallikin kerran vaihtunut
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
931
Hypätäänpä hetkeksi Männyn housuihin. Pelaa joukkueessa, joka on varmaankin osoittautunut kodiksi. Peli kulkee, saa peliaikaa, paras mahd. valmennus, palkkakin varmaan jees. Loistavat olosuhteet (hallit, huollot jne.). Kaiken lisäksi tieto, että joka hiton vuosi pelaa mestaruudesta.

Conclusion: Kuulostaisi todella epäuskottavalta, että siirtyisi Suomen sisällä, ellei palkkaan isoa lisää (ei TPS). Todennäköisempää Ahl, Sveitsi, Ruotsi
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 930
Uskoisin, että Bostonissa saattaisi vielä olla kiinnostusta Mäntykiveen vaikka eivät sopimusta hänen kanssaan viime kesänä tehneet ja oikeudet raukesi Bostonilla silloin.

Mänty joko Ilves tai Pohjois-Amerikka kaudella 2024-2025 on mun veikkaus.

Saisivat perkule alkaa niitä jatkosopimuksiakin julkistaa, että pystyisi paremmin hahmottelemaan ensi kaudenkin joukkuetta.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769
Uskoisin, että Bostonissa saattaisi vielä olla kiinnostusta Mäntykiveen vaikka eivät sopimusta hänen kanssaan viime kesänä tehneet ja oikeudet raukesi Bostonilla silloin.

Mänty joko Ilves tai Pohjois-Amerikka kaudella 2024-2025 on mun veikkaus.

Saisivat perkule alkaa niitä jatkosopimuksiakin julkistaa, että pystyisi paremmin hahmottelemaan ensi kaudenkin joukkuetta.
Oma veikkaus on että joku ”minilaunch” pidetään ja samalla laitetaan pleijarikortit myyntiin.

Ellei Tillu kerro sitten Podissa.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 552
Saisivat perkule alkaa niitä jatkosopimuksiakin julkistaa, että pystyisi paremmin hahmottelemaan ensi kaudenkin joukkuetta.

Jep, mitä niitä pihtaa. Ei myyntiä ainakaan pienennä ja pöhinää. Ne nimekkäät jatkopahvit. Ja huhujen mukaan ihan messeviä lappuja on jo kaapissa.
 

Sid#87

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
731
Osumatarkkuus jutuilla ollut, noh, aika heikkoa.


”Täällä viihtyy” on ainoa mitä asiasta viime aikoina kuullut.
En nyt oo tainnu ylipäätään ihan kauheesti mitään huhuja sanoa :rolleyes: Nyt sanoin mitä itse kuullut.
 

malle

Rivipelaaja
Viestejä
25
Stransky oli oma olettamus, sama Nikun kohdalta. Parikan kohdalla hyvin epämääräinen huhu, että kokeilisi ulkomaita. Ikosen kohdalla huhu myös, että ulkomaat kutsuisi, mutta jos ei niin jatkaa täällä

Päkkilä, Kodytek ei jatka. Virtasesta kuulin, ettei jatkaisi. Nämä huhut tosin eivät ole niin vahvoja kuten Tuulola ja O´Leary oli.
Onko tietoa, että onko SaVi lopettamassa uransa vallan vai siirtymässä toisaalle, jos ei Ilveksessä jatka? Eikös hänellä optio ensi kaudesta ollut Ilvekseen? Ainakin olin jossakin asian näkevinäni. Tosin on niin paljon ollut loukissa, niin en tiedä, että paljonko Ilves hänen palveluistaan hyötyy. Kuinka vahva huhu on, kysyy jälkikasvu (SaVin fani)?
 
Ylös