Ilveksen fanit

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 498
Pakko sanoo että kyllähän tuossa kirjoituksessa paljon tottakin oli. Tähän liittyen: Tietysti vain yksi tuhannesta yksittäistapauksesta mutta kyllä mua vitutti kun eilen katoin viimeistä erää uudelleen kotiinpäästyäni, siis Ilves johtaa elämää tärkeämpää playoffpeliä 1-0. Hallissa aivan järjetön huuma ja fiilis. Peliä kuus minuuttia jäljellä ja tämä yksi idiootti näyttää puhelimesta kameralle että "Lällällää, Tappara-Lukko onkin vasta 0-0!" Ei vaan pysty käsittään.
Idiootin provokaatio, toimii vain samanlaiselle.
Jos "lällätellään" , kannattaako itse mennä hiekkalaatikkoleikkien tasolle?
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Ihanko oikeasti vedit tuosta herneet nokkaan? Löysää nyt hyvä mies vähän sitä pantaa. Ei tää nyt jumalauta voi olla noin haudan vakavaa, että tuostakin pitää mieli pahoittaa.
En ole vetänyt herneitä nenään, en ole pahoittanut mieltäni, en ole itkenyt ainuttakaan kyyneltä. Jotain muuta täytyy hei välillä keksiä takaisin heitettäväksi kun aina nämä samat,eiks niin?
Tämä oli vain esimerkki hetkestä kun vähän aikaa pikkaisen hävetti olla Ilvesfani.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
En ole vetänyt herneitä nenään, en ole pahoittanut mieltäni, en ole itkenyt ainuttakaan kyyneltä. Jotain muuta täytyy hei välillä keksiä takaisin heitettäväksi kun aina nämä samat,eiks niin?
Tämä oli vain esimerkki hetkestä kun vähän aikaa pikkaisen hävetti olla Ilvesfani.
Välillä kyllä ihmettelen Ilves faniuttasi, kun tuntuu että löydät palstalle aina silloin kun jossain kirjoituksessa mainitaan Tappara.
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Pakko sanoo että kyllähän tuossa kirjoituksessa paljon tottakin oli. Tähän liittyen: Tietysti vain yksi tuhannesta yksittäistapauksesta mutta kyllä mua vitutti kun eilen katoin viimeistä erää uudelleen kotiinpäästyäni, siis Ilves johtaa elämää tärkeämpää playoffpeliä 1-0. Hallissa aivan järjetön huuma ja fiilis. Peliä kuus minuuttia jäljellä ja tämä yksi idiootti näyttää puhelimesta kameralle että "Lällällää, Tappara-Lukko onkin vasta 0-0!" Ei vaan pysty käsittään.

Asian voi niin monella tapaa nähdä. Itse kun näin tuon jälkikäteen niin ajattelin vain että siinä on joku naapurinfani, joka kaverin mukana tullut Ipan peliin ja oli pettynyt seuratessaan toisen pelin menoa.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Ote tapparan palstalta:
"Pakko nyt vähän omia tuntoja purkaa. Tällä palstalla olevat Ilvesläiset on ihan fiksua porukkaa ja älkää ottako itseenne, en yleistä kaikkiin. Mutta…
Tuo viha mitä Ilveksen faneissa kumpuaa Tappralaisia kohtaa on syvässä ja monella! Ei voida puhua mistään yksittäistapauksista.
Menee ot:n puolelle mutta ärsyttää tämä hämmennykseni T#pparan faneja kohtaan. Se että sielläkin kehutaan esim Keski-Eurooppalaista meininkiä mutta sitten ahdistutaan kun joku yrittää luoda samaa tänne.
Minusta Liiga olisi paljon hienompi tuote jos muissakin paikkakunnissa yritetään hieman erottua toisista provoamalla.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
Menee ot:n puolelle mutta ärsyttää tämä hämmennykseni Tapparan faneja kohtaan. Se että sielläkin kehutaan esim Keski-Eurooppalaista meininkiä mutta sitten ahdistutaan kun joku yrittää luoda samaa tänne.
Minusta Liiga olisi paljon hienompi tuote jos muissakin paikkakunnissa yritetään hieman erottua toisista provoamalla.
Muuten samaa mieltä, provoaminen on ihan ok, mutta ei noita Ultras lieveilmiöitä Suomeen. Itse en ainakaan kaipaa mitään noloja tappeluita tai edes mitään henkilökohtaisuuksiin meneviä chanttejä.

Ultra meiningistä voi kopioida hyvät asiat (äänekäs kannustaminen, tifot, hienot liput jne), mutta nuo muut Ultrajutut saavat pysyä kaukana suomalaisesta jääkiekosta.
 

sandelssi 42

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
824
Muuten samaa mieltä, provoaminen on ihan ok, mutta ei noita Ultras lieveilmiöitä Suomeen. Itse en ainakaan kaipaa mitään noloja tappeluita tai edes mitään henkilökohtaisuuksiin meneviä chanttejä.

Ultra meiningistä voi kopioida hyvät asiat (äänekäs kannustaminen, tifot, hienot liput jne), mutta nuo muut Ultrajutut saavat pysyä kaukana suomalaisesta jääkiekosta.
Ultras ei ole sama asia, kuin huliganismi. Ilman ultria ei olisi tifoja yms. Ultrissa ei ole mitään pahaa.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
481
Ote tapparan palstalta:
"Pakko nyt vähän omia tuntoja purkaa. Tällä palstalla olevat Ilvesläiset on ihan fiksua porukkaa ja älkää ottako itseenne, en yleistä kaikkiin. Mutta…
Tuo viha mitä Ilveksen faneissa kumpuaa Tappralaisia kohtaa on syvässä ja monella! Ei voida puhua mistään yksittäistapauksista. Esimerkkejä on monta. Tässä muutama:
Muutama vuosi sitten whatsappissa levisi video jossa n. 40-50 vuotias mies (ilvesfani) kertoo tohkeissaan, että TBK perustettiin aikanaan sen takia, että homoille piti saada oma seura Tampereella ja tämä seura on edelleen olemassa nimellä Tampereen Tappara. Tuo video oli monen Ilvesläisen mielestä hauska ja hetken aikaa homohuutojakin sai kuulla. Siis oikeasti.
Tapparan pelatessa puolivälieriä Ilvestä vastaan ruutuun tallentui tilanne jossa Ilvesfani n. 30 vuotias mies katsomossa tönäisee selästä edessä olevaa Tapparafania tämän näyttäessä maalia, kun tilannetta tarkasteltiin. Ja tämä levisi taas whatsappissa, jne ja oli monen Ilvesläisen mielestä hauskaa ja teko oikeutettu, koska oli ärsyttävä mouho edessä.
Sitten viime vuodet on alkanut tulemaan näitä vihaan mouhoja yms. Chantteja.
Pointti se, että tuo viha on syvällä ja sairasta jo. Eikä koske pelkästään mitään 15v. jonneja.
Ilveksen some ruokkii täysin näitä kipeitä ihmisiä ja pelkäänkin, että tuo eskaloituu vielä pahemmin, jos ei kohta seura ala tekeen ns. ennaltaehkäisevää työtä."

Nää porkkanat kyllä tykkää dramatisoida asioita ja isosti :D

Joku ihmeen pakkomielle niillä on ottaa noi yksittäiset ja harvat ikävät tapahtumat ja leimata niiden perusteella kaikki ilveksen kannattajat.
On kyllä hämmästyttävää, miten nuo naapurit esittävät asian niin kuin tapparafanit eivät samalla tavalla vihaisi Ilvestä ja sen kannattajia.
Mm. fb:n keskustelupalstoilla esiintyvät esim. eräs herrasmies, jolla on sama etunimi kuin vuonna 2007 kuolleella laulajalla, sekä joku fysioterapeutti, jotka vihaavat Ilvestä suorastaan hysteerisesti.

Jos jossain nettilehdessä on positiivinen juttu Ilveksestä, niin kommenttiosiossa viimeistään kolmas kommentti on tapparalaiselta, joka on tullut kertomaan kuinka kusiviikset taas sulaa kevään tullessa.

Omasta tuttavapiiristä vuosien kokemus, että tapparalaiset aukovat päätään aina kun vain pienikin tilaisuus tulee, eikä aina mitenkään hyvässä hengessä.

Että arvoisat TBK:laiset, älkää nyt perkele syyttäkö meitä siitä mitä teette itsekin.
 
Viimeksi muokattu:

Kisqar

Luottopelaaja
Viestejä
1 328
Pakko sanoo että kyllähän tuossa kirjoituksessa paljon tottakin oli. Tähän liittyen: Tietysti vain yksi tuhannesta yksittäistapauksesta mutta kyllä mua vitutti kun eilen katoin viimeistä erää uudelleen kotiinpäästyäni, siis Ilves johtaa elämää tärkeämpää playoffpeliä 1-0. Hallissa aivan järjetön huuma ja fiilis. Peliä kuus minuuttia jäljellä ja tämä yksi idiootti näyttää puhelimesta kameralle että "Lällällää, Tappara-Lukko onkin vasta 0-0!" Ei vaan pysty käsittään.
Minä nyt mietin enemmän sitä, että tuo varmaan Tapparan fani, joka mennyt tuonne peliä katsomaan vaan. Ei kait tuossa mitään ihmeellistä ole. Hieman kaveri vaikutti juovuksissa olevan ja ei mitenkään super hyvillä fiiliksillä vaikka ilves johti peliä 1-0 tuossa kohtaa.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 115
Ouluun matkanneet faneille arvostusta.

Pitkän matkan jälkeen katsomaan 10min peliä, kunnes peli siirretään huomiselle... Harmittaa myös tänään paikalla olleiden fanien puolesta, jotka ei syystä tai toisesta pysty huomenna peliä paikanpäällä katsomaan.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 115
Huomenna Game 7.

Ihan sama, millainen tämän päivän peliesitys, niin saapukaa kaikki kykenevät ilveshenkiset hallille ja kantakaa ylpeästi keltavihreää!

Pidetään oikeen kunnolla ääntä ja meininkiä kaikissa katsomoissa (lue: myös istumakatsomoissa). Tämä voi olla tosiaan Ilveksen viimeinen peli tällä kaudella.

Näytetään muille se rakkaus tätä seuraa kohtaan.!

Kiitos :)
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Olen 2,5 vuotta asunut Tampereella ja käynyt katselemassa Ilveksen pelejä parhaani mukaan. Ensimmäistä kertaa tunsin kuuluvani todellakin Ilves-yhteisöön. Kannattaja A6 katsomossa, joka halasi minua ottelun ratkettua sait tämän tunteen minulle. Valtaisat kiitokset. Päivä päivältä olen enemmän Ilves ja Blues on historiaa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Olen 2,5 vuotta asunut Tampereella ja käynyt katselemassa Ilveksen pelejä parhaani mukaan. Ensimmäistä kertaa tunsin kuuluvani todellakin Ilves-yhteisöön. Kannattaja A6 katsomossa, joka halasi minua ottelun ratkettua sait tämän tunteen minulle. Valtaisat kiitokset. Päivä päivältä olen enemmän Ilves ja Blues on historiaa.
Jaa sä et olekkaan synnynnäinen ILVES....

UUNIIIN!

Oikeasti, todella mukava kuulla että olet viimeinkin tuntenut kuuluvasi yhteisöön! :)
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Jaa sä et olekkaan synnynnäinen ILVES....

UUNIIIN!

Oikeasti, todella mukava kuulla että olet viimeinkin tuntenut kuuluvasi yhteisöön! :)
Espoosta kotoisin. Muutto tuli töiden perässä ja hyvä ystävä pelasi tuolloin Ilveksessä. Sen myötä aloin käymään Ilveksen peleissä satunnaisesti. Oppinut ajanmyötä katsomaan peliä erinäkökulmista katsojana, kun tunnetta Ilvestä kohtaan ei ollut juurikaan. Pikkuhiljaa se tunne on vahvistunut ja voin alkaa sanomaan itseeni Ipan mieheksi. En tiedä miltä mestaruus tuntuisi (verrattuna teihin) , kun en ole odottanut sitä hetkeä kauaa. Ja miten osaisin reagoida siihen, kun synnynnäinen Ilves en ole. Ainakin kannattajat parhaansa tekevät, jotta minulle tulisi Ilvesläisyys jälkijunassa. Ennemmin myöhään kuin ei ollenkaan.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 873
Espoosta kotoisin. Muutto tuli töiden perässä ja hyvä ystävä pelasi tuolloin Ilveksessä. Sen myötä aloin käymään Ilveksen peleissä satunnaisesti. Oppinut ajanmyötä katsomaan peliä erinäkökulmista katsojana, kun tunnetta Ilvestä kohtaan ei ollut juurikaan. Pikkuhiljaa se tunne on vahvistunut ja voin alkaa sanomaan itseeni Ipan mieheksi. En tiedä miltä mestaruus tuntuisi (verrattuna teihin) , kun en ole odottanut sitä hetkeä kauaa. Ja miten osaisin reagoida siihen, kun synnynnäinen Ilves en ole. Ainakin kannattajat parhaansa tekevät, jotta minulle tulisi Ilvesläisyys jälkijunassa. Ennemmin myöhään kuin ei ollenkaan.
Käyt BDN:n kastettavana?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Espoosta kotoisin. Muutto tuli töiden perässä ja hyvä ystävä pelasi tuolloin Ilveksessä. Sen myötä aloin käymään Ilveksen peleissä satunnaisesti. Oppinut ajanmyötä katsomaan peliä erinäkökulmista katsojana, kun tunnetta Ilvestä kohtaan ei ollut juurikaan. Pikkuhiljaa se tunne on vahvistunut ja voin alkaa sanomaan itseeni Ipan mieheksi. En tiedä miltä mestaruus tuntuisi (verrattuna teihin) , kun en ole odottanut sitä hetkeä kauaa. Ja miten osaisin reagoida siihen, kun synnynnäinen Ilves en ole. Ainakin kannattajat parhaansa tekevät, jotta minulle tulisi Ilvesläisyys jälkijunassa. Ennemmin myöhään kuin ei ollenkaan.
[/QUOTE
Mulle sä oot kyllä jo osa tätä yhteisöä! Olet pitänyt tiettyä jännitystä ja eloa yllä tällä foorumilla noilla sun huhuilla, eikä sovi unohtaa sitä että kirjoitat myös itse pelistä/peleistä hyvin analyyttisia huomioita!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 010
Itse olen tällä hetkellä töissä Turussa, eli tuleva ottelusarja sopii hyvin.. kaikki mihin mukaan pääsen, käyn katsomassa.
Ei.. en asu Turussa, enkä tule koskaan asumaan :)
Ilvestä olen kannattanut vuodesta 1977 ja muita ei koskaan tule.
 
Ylös