Ilveksen fanit

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 514
Ihan sama ketkä, mutta ihan oikeesti nyt..Miksi pitää lähteä perseilemään. Vaikka peli on 5-0, niin tälläset ei tuo yhtään mitään muuta Ipalle, kuin paskaa mainetta...Jessus.
Ei se sikäli ole ihan sama, koska jos kyseessä on Osaston väki, niin onhan tuohon pelleilyyn jo pakko puuttua. Kannattajaryhmän sisällä tuo sakinhivutus pitää tehdä sen sijaan, että aina mennään sen selityksen taakse "ettei Osasto liity tähän mitenkään, yksittäiset tyypit siellä vaan vähä sekoilelleet".
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 291
Mynthonit ynnä muuta roskaa lens kentälle meidän kannattajien toimesta. Ei näin
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Tiedän, ettei edellinen kirjoittaja tarkoittanut tällä mitään pahaa ja allekirjoitan viestisi. Toivon nyt vain sitä, että Ilveksen fanit eivät lähde sille mielensäpahoittamisen tielle, missä naapurifanit ovat. Kaikesta ei tarvitse ottaa pulttia ja kaikkea ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti. Ja edelleen tiedosta, ettet sinäkään näin tehnyt. Sanon nyt vain näin yleisellä tasolla.

Offtopicina, tämä on ensimmäinen viestini palstalle. Olen lukenut tätä palstaa päivittäin sen alusta lähtien.
Samaa mieltä, ei silti voi olla niin, että ainut kuka saa valittaa on osasto, ja jos sitä kritisoi on automaattisesti valittamista. Ei ole mikään eri asia, jos kuulut Osastoon, tai et. Allekirjoitan viestisi täysin.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 668
Tästä perspektiiviä.. Eilen meinasin jo jatkotoimenpiteitä haastaa mutta enpä viitsinyt. Hallilta suoraan hautausmaata kohti kävellen (Läheisyydessä tps:n fanibussit) pienellä porukalla joita en tuntenut. Takana pari nuorempaa jannua joilla tepsin huivit, tokaisivat, että tuosta voisi nakata sillan yli. Meinasin kysyä kavereilta, että meinasitteko nakata vai ette mutta annoin heidän mennä edelle ja lähtivät ohittamaan koko konkkaronkkaa.

Itse olin kummiskin varuillani asian suhteen ja seurasin taaempaa kun ohitti muut edeltä. Huomasivat myös, että kuulin asian kun heitä katselin taaksepäin.

Toiset faniryhmäläiset heittävät mynthoneita, toiset hassuttelevat ajatuksella, että nakataan ihminen sillalta alas. (Ihmisen minä käsitin, heidän mukaan vaikkapa tepsin fanihuivin).

Paskaa toki mynthoneidenkin nakkelu mutta jotain perspektiiviä.

En siis tiedä mutta olettaisin, että olivat talsimassa tepsin fanibusseja kohti. Itse käännyimme parkkikselle hiukan aikaisemmin.

Ymmärrän ja tiedän, että ihmiset tunteitaan purkaa ja tuokin heitto vain oman olon helpotusta "vitsaillessa", mutta erittäin vakavalla asialla pojat leikkivät.

Korjattu typo.

Ps. Ennenkuin joku käsittää väärin vielä, niin he EIVÄT edusta Tps:n faniryhmän ajatusmaailmaa varmasti ja olivat YKSITTÄISIÄ (yhteensä kaksi henkilöä). Kunhan kerroin todellisesta maailmasta koetun tilanteen.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Tällä keväällä tämä häiriökäytäyttiminen alkaa olla ihan jokapäiväistä. Toivoisin että Liigassakin alettais sakottamaan seuroja kannattajien käyttäytymisestä kun Ilves ei tunnu oikein muuta tekevän kuin sanovansa "tutkien tilannetta"
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 009
Mynthon-casesta olisi kyllä hauska nähdä vertailua miten eri ikäpolvet tuohon suhtautuu. Meikäläisten tötöilyistä tuota on kyllä tuomittu heittämällä vähiten ja niin Jatkoajassa kuin Tapparankin foorumillakin näkyy noita "Ennen kentälle lensi kaikkea aina kolikoista kenkiin ja henkilöautoihin asti"-tyylisiä viestejä.

Oma toive olisi, että tämä case olisi kauden viimeinen kerta kun Ilves-fanien käytöksen johdosta seuraa pääräävintää muilta faneilta.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 917
Ihan sama ketkä, mutta ihan oikeesti nyt..Miksi pitää lähteä perseilemään. Vaikka peli on 5-0, niin tälläset ei tuo yhtään mitään muuta Ipalle, kuin paskaa mainetta...Jessus.
5-0 tilanteessa hävetti jo muutenkin sen verran, että oli vaan nöyränä.
Kyllä minä omia kannustin ja maaliakin olisin tuulettanut kuin Maailmanmestaruutta, mutta ei tullut aihetta.
Eipä sitä voi kun hymyillen kuunnella tepsilästen tarinointia finaalipaikan varmistumisesta ja itsekseen miettiä, että katotaan s**tana...
Kannattaako nöyryytetyn vielä enemmän lisähäpeää ottaa...
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 151
Kirjoitetaan nyt tähän ketjuun tästä kun ei oikein parempaakaan löydy.
Nämä tietyt NHL ja Jatkoajan toimittajat ovat olleet nyt hirmuisen harmissaan kun me Ilveksen kannattajat ollaan kuittailtu Tapparalle heidän yleisömääristä.
Me kannattajat ollaan nyt 20 vuotta kuultu kuittailua Ilveksestä ja nimenomaan niistä asioista mihin kannattajat eivät pysty mitenkään vaikuttamaan, niin on se nyt kumma kun me kuittaillaan siihen suuntaan kannattajille siitä melkein ainoasta asiasta mihin kannattajat voivat vaikuttaa eli lipunmyynnistä niin siellä menee orava muuntajaan yhdellä sun toisella ja me ollaan mauttomia.
Ihan ei aukea tämä logiikka kyllä minulle.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Kirjoitetaan nyt tähän ketjuun tästä kun ei oikein parempaakaan löydy.
Nämä tietyt NHL ja Jatkoajan toimittajat ovat olleet nyt hirmuisen harmissaan kun me Ilveksen kannattajat ollaan kuittailtu Tapparalle heidän yleisömääristä.
Me kannattajat ollaan nyt 20 vuotta kuultu kuittailua Ilveksestä ja nimenomaan niistä asioista mihin kannattajat eivät pysty mitenkään vaikuttamaan, niin on se nyt kumma kun me kuittaillaan siihen suuntaan kannattajille siitä melkein ainoasta asiasta mihin kannattajat voivat vaikuttaa eli lipunmyynnistä niin siellä menee orava muuntajaan yhdellä sun toisella ja me ollaan mauttomia.
Ihan ei aukea tämä logiikka kyllä minulle.
Mä luulen että he kokevat sydämmessään pistoksen kun väki mieluummiin klikkailee SM-Liiga artikkeleita kuin heidän "yhyy yhyy Sloveniassa maksetaan kolme kertaa parempaa palkkaa" artikkeleita
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 917
Kirjoitetaan nyt tähän ketjuun tästä kun ei oikein parempaakaan löydy.
Nämä tietyt NHL ja Jatkoajan toimittajat ovat olleet nyt hirmuisen harmissaan kun me Ilveksen kannattajat ollaan kuittailtu Tapparalle heidän yleisömääristä.
Me kannattajat ollaan nyt 20 vuotta kuultu kuittailua Ilveksestä ja nimenomaan niistä asioista mihin kannattajat eivät pysty mitenkään vaikuttamaan, niin on se nyt kumma kun me kuittaillaan siihen suuntaan kannattajille siitä melkein ainoasta asiasta mihin kannattajat voivat vaikuttaa eli lipunmyynnistä niin siellä menee orava muuntajaan yhdellä sun toisella ja me ollaan mauttomia.
Ihan ei aukea tämä logiikka kyllä minulle.
Jatkoajan " toimittajaksi " pääsee, kun sanoo, että minua kiinnostaa. Täysin pellefoorumi.
 

Nukkuvien Puolue

Rivipelaaja
Viestejä
72
Kirjoitetaan nyt tähän ketjuun tästä kun ei oikein parempaakaan löydy.
Nämä tietyt NHL ja Jatkoajan toimittajat ovat olleet nyt hirmuisen harmissaan kun me Ilveksen kannattajat ollaan kuittailtu Tapparalle heidän yleisömääristä.
Me kannattajat ollaan nyt 20 vuotta kuultu kuittailua Ilveksestä ja nimenomaan niistä asioista mihin kannattajat eivät pysty mitenkään vaikuttamaan, niin on se nyt kumma kun me kuittaillaan siihen suuntaan kannattajille siitä melkein ainoasta asiasta mihin kannattajat voivat vaikuttaa eli lipunmyynnistä niin siellä menee orava muuntajaan yhdellä sun toisella ja me ollaan mauttomia.
Ihan ei aukea tämä logiikka kyllä minulle.


Tässähän tää tuli. Pitkään olen ihmetellyt miksi naapurin kannattajilta tulee heti kunnon defenssit kun vähän kuittaillaan yleisömääristä, kun voisivat helposti laittaa meille luun kurkkuun menemällä sinne hallille.
 
Ylös