Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelattiin kotona. Vieras YV sakkaa.Kauden erikoistilannetilastoista kuriositeettina mainittakoon, että yv+av yhteensä oli parasta Tapparaa vastaan, vaikka (vai sen ansiosta?) heitä vastaan pelejä tahkottiin enemmän kuin ketään muuta vastaan.
Mää en tajua mitä OJ:n päässä liikkui eilen jatkoerässä.Ifk. 13 ylivoimaa ja 1 maali. Ylivoimaprosentti on 7%.
Sarjan isoilla hetkillä ei ylivoima pystynyt tuottamaan oikeastaan mitään muuta kuin hallaa. Aina huonon ylivoiman jälkeen Kalpan 5vs5 peli näytti pari napsua paremmalta.
Jotenkin runkosarjan jälkeen tämä näyttää meidän osalta hyvin todennäköiseltä kehityskululta.
Toivotaan vain että Kaltonki on kunnossa ja tauolla on painettu hommaa. Sellainen 10-15% ylivoima olisi tilauksessa.
Meillä on Johansson, mutta sen jälkeen on aika hiljaista ollut.Mää en tajua mitä OJ:n päässä liikkui eilen jatkoerässä.
Siellä on Ervasti ylivoima pakkina seisomassa oman maalin takana jonkun minuutin
Eikö tosiaan HIFK:n kokoonpanosta löytynyt ketään muuta puolustajaa pelaamaan ylivoimaa?
Odotettujakin muutoksia, mutta kyllä mä Pistoolin ja Henmanin olisin vaihtanut vielä päikseen!Uudessa Instagram-julkaisussa näkyy taustalla ilmeisesti yv-kentät, jotka ovat ainakin julkaisun mukaan nykyään muodossa
1. Simme-Mänty-Jasek-Henman-Klingberg
2. Pelli-Török-Lööke-Borg-Quenneville
On se Kalto siis jotain muutoksia tässä tauolla tehnyt. Jospa sitten Kuopiossa päästäisiin yv:tä jo testaamaan
Sama. Itse veikkaan, että Jasek on halunnut takas tuohon vasempaan laitaan, minkä takia Quennevillelle ei oikein löydy roolia samasta ylivoimasta. Itseä vähän kyllä mietityttää, että kukahan Q:lle tossa 2yv:llä syöttelee niitä one-timereita. Pelliin ei hirveästi ole luottoa, eikä Lööke/Török profiloidu oikein yv-pyörittäjäksi ja lättyjen jakelijaksi.Odotettujakin muutoksia, mutta kyllä mä Pistoolin ja Henmanin olisin vaihtanut vielä päikseen!