Haikurin paljastuskirja Ilveksen playoff peleistä

Status
Viestiketju on suljettu.

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 569
Tasoa Nikolishin??? Kaveri painaa KHL:ssä piste per peli. On sulla jutut

0.45 on miehen PPG KHL:ssä, eikä niillä KHL pojoilla täällä mitään tee. Harva tähän mieheen tyytyväinen täällä oli. Sen ainut hyvä puoli oli se, että oli halpa. Rahasta oli puhe.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 058
Joo niin on, mun viesti liittyi siihen, että tämä yks väitti ensin se olleen hallituksen päätös, niin kuin luonnollisesti pitää ollakin.
Mutta tänään se olikin muuttunut yksin hallituksen pj:n päätökseksi, mitä se ei tietenkään voi olla. Vähentää melkoisesti viestien uskottavuutta.
Juu, ymmärsin pointin. Mitä en ymmärrä, on se että jotenkin muka "kuihdutettiin kassa" ja sitä myötä estettiin menestysmahdollisuudet kiekossa.

Ihan ite paskottiin housuihin ja tän voin sanoa vaikka itse omalle ikisuosikille Ripalle päin naamaa.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
Joo niin on, mun viesti liittyi siihen, että tämä yks väitti ensin se olleen hallituksen päätös, niin kuin luonnollisesti pitää ollakin.
Mutta tänään se olikin muuttunut yksin hallituksen pj:n päätökseksi, mitä se ei tietenkään voi olla. Vähentää melkoisesti viestien uskottavuutta.
Eikös PJ:llä ole ratkaiseva ääni äänestyksissä? Kyllä siinä tilanteessa voisi tulkita asian pj:n päätökseksi.
 

Hena

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
287
0.45 on miehen PPG KHL:ssä, eikä niillä KHL pojoilla täällä mitään tee. Harva tähän mieheen tyytyväinen täällä oli. Sen ainut hyvä puoli oli se, että oli halpa. Rahasta oli puhe.
Mistä tiedät että oli halpa? Tällä kaudella hankittiin Niku, O’Leary ja Clendening kesken kauden.

Ei jaksais tollasia nollaviestejä. Tässä on osa meistä elänyt Vinnien ajat. Nyt on sentään joka vuosi mahdollisuus pärjätä. Mieluummin sijoitan Ilvekseen kuin annan rahat verottajalle. Mutta kukin kannattaa tyylillään
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 872
Ei kai sillä ole kuin yksi ääni???
Jäseniä hallituksessa on viisi niin laske siitä. Ei tietenkään pj yksin voi päättää neljää muuta vastaan. Yleinen käytäntkö on, että jos äänet on tasan niin pj:n ääni ratkaisee.

1711790911745.png
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 887
Tillu Jalon manttelinperijäksi? Ei kuulosta kovin lupaavalta. Mutta toisaalta en nyt osaa nimetä parempaakaan vaihtoehtoa. Tillun meriitit ja osaaminen taloudessa pyöreä 0, 100% hokijätkä ollut aina ja tulee olemaan.
Ei liigajoukkueen toimarin tarvitse olla lätkäjätkä. Talousmies ensisijaisesti. Naapurista lisätiedot.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 347
Odotin dramaattisempaa. Tuleeko klo 12 oikeat pommit?
Tulee. Se menee näin:

"Minä Haikuri olen tällä päivämäärällä päättänyt ehdottaa itseäni Ilveksen toimitusjohtajaksi"
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 498
Siihen konserniin voisi kuulua esim siivous- tai putkifirma. Ei sen pakko ole futisjoukkue olla. Ihan hyvä, että mukaan jalkapalloon lähdettiin. Kunhan panostus ei ole niin suuri, että näkyy kiekossa. Budjettien pitää jatkaa kasvuaan.
Voisi, ja se firma voi myös kompensoida urheiluun konserniavustusta, mutta tässä on nähty se huima mahdollisuus ympärivuotiseen tulovirtaan alalla josta jo Nokia Arenalla on kokemusta. Tammelan Stadion antaa mahdollisuuden tehdä isoja juttuja hieman pienemmällä areenalla. Tapahtumia riittää. Se vaan vaatii alkuinvestoinnin. Ilveksen hockey puolella rahaa on yllättäen tullut hirveitä määriä niin se pitää laittaa poikimaan aikoja varten kun rahaa ei enää tule samaa tahtia. Hockey puoli tietää hyvin ne vuodet jolloin kesäaikaan ei ole tuloja ja kassa tyhjä. Toki futiksessa sama on tuttua vuodesta toiseen. Kokovuotinen Ilves tarkoittaa että kassavirtaa riittää vuoden ympäri.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös