Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iker78 sanoi:Kyllä kaveri mun mielestä ihan ok pelimies on ja pelas tänäänki kohtuu hyvin. Tosin pakkoparista Järventie ei voi sanoa samaa. Heikoimmat pakit tänään oli Järventie ja Peltola.
Sysipaskat avaukset.... Eikä myöskään saa vastustajan hyökkääjiäkään kuriin.Ikurin Vire sanoi:Iker78 sanoi:Kyllä kaveri mun mielestä ihan ok pelimies on ja pelas tänäänki kohtuu hyvin. Tosin pakkoparista Järventie ei voi sanoa samaa. Heikoimmat pakit tänään oli Järventie ja Peltola.
Mikä siinä Järventien pelissä nyt on se ongelma, mistä kiikastaaTreeneistä kantauneet puheet kertoo ihan toista.
Iker78 sanoi:Sysipaskat avaukset.... Eikä myöskään saa vastustajan hyökkääjiäkään kuriin.Ikurin Vire sanoi:Iker78 sanoi:Kyllä kaveri mun mielestä ihan ok pelimies on ja pelas tänäänki kohtuu hyvin. Tosin pakkoparista Järventie ei voi sanoa samaa. Heikoimmat pakit tänään oli Järventie ja Peltola.
Mikä siinä Järventien pelissä nyt on se ongelma, mistä kiikastaaTreeneistä kantauneet puheet kertoo ihan toista.
Ikurin Vire sanoi:Iker78 sanoi:Sysipaskat avaukset.... Eikä myöskään saa vastustajan hyökkääjiäkään kuriin.Ikurin Vire sanoi:Iker78 sanoi:Kyllä kaveri mun mielestä ihan ok pelimies on ja pelas tänäänki kohtuu hyvin. Tosin pakkoparista Järventie ei voi sanoa samaa. Heikoimmat pakit tänään oli Järventie ja Peltola.
Olitko pelissä?
Pakille tuo ei useinkaan ole huono ominaisuus.punakone sanoi:Minulle oli eilisessä pelissä jotenki hajuton ja mauton pelaaja.
Koikkaaja sanoi:En ole vielä nähnyt Coburniä vielä tositoimissa, mutta aavistan että tämä herra vaikuttaa samanlaiselta kuin SaiPassa nykyään pelaava Ryan Glenn.
Osaa tehdä maaleja, mutta puolustuksessa tapahtuu välillä virheitä ja myös huonoa onnea.
En ylläty jos ensi kaudella kiekko menee Coburnin luistimesta/perseestä omaan maaliin Glennin tavoin.
Ilves sanoi:Miksi Coburn on tippunut noin alhaiseksi pakiksi Ilveksessä? Tänään kun katsoin ketjukoostumuksia harjoituspeliin niin Coburn 4 pakkiparissa?