Greg Coburn

kotivuori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
198
Vs: Greg Coburn

Joku sanoi Coburnin olleen huono toisessa pelissään, vaikka pitsiturnauksessa kuulemma pelasi hyvin. Ei kuulemma ole vahvistus, saisiko tähän mielipiteitä muiltakin pelin nähneiltä?
 

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
713
Vs: Greg Coburn

Kyllä kaveri mun mielestä ihan ok pelimies on ja pelas tänäänki kohtuu hyvin. Tosin pakkoparista Järventie ei voi sanoa samaa. Heikoimmat pakit tänään oli Järventie ja Peltola.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 552
Vs: Greg Coburn

Ihan kelpo pelimies mielestäni. Toki ikävä harhasyöttö Tappara maaliin. Teki ihan hyviä nousuja ja vetokin lähti ihan hyvin. Kyllä tuo kaveri tuossa pakistossa menee ihan hyvin.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 400
Vs: Greg Coburn

Iker78 sanoi:
Kyllä kaveri mun mielestä ihan ok pelimies on ja pelas tänäänki kohtuu hyvin. Tosin pakkoparista Järventie ei voi sanoa samaa. Heikoimmat pakit tänään oli Järventie ja Peltola.

Mikä siinä Järventien pelissä nyt on se ongelma, mistä kiikastaa :eek: Treeneistä kantauneet puheet kertoo ihan toista.
 

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
713
Vs: Greg Coburn

Ikurin Vire sanoi:
Iker78 sanoi:
Kyllä kaveri mun mielestä ihan ok pelimies on ja pelas tänäänki kohtuu hyvin. Tosin pakkoparista Järventie ei voi sanoa samaa. Heikoimmat pakit tänään oli Järventie ja Peltola.

Mikä siinä Järventien pelissä nyt on se ongelma, mistä kiikastaa :eek: Treeneistä kantauneet puheet kertoo ihan toista.
Sysipaskat avaukset.... Eikä myöskään saa vastustajan hyökkääjiäkään kuriin.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 400
Vs: Greg Coburn

Iker78 sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Iker78 sanoi:
Kyllä kaveri mun mielestä ihan ok pelimies on ja pelas tänäänki kohtuu hyvin. Tosin pakkoparista Järventie ei voi sanoa samaa. Heikoimmat pakit tänään oli Järventie ja Peltola.

Mikä siinä Järventien pelissä nyt on se ongelma, mistä kiikastaa :eek: Treeneistä kantauneet puheet kertoo ihan toista.
Sysipaskat avaukset.... Eikä myöskään saa vastustajan hyökkääjiäkään kuriin.

Olitko pelissä?
 

Benjamin Linus

Tulokas
Viestejä
8
Vs: Greg Coburn

Ikurin Vire sanoi:
Iker78 sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Iker78 sanoi:
Kyllä kaveri mun mielestä ihan ok pelimies on ja pelas tänäänki kohtuu hyvin. Tosin pakkoparista Järventie ei voi sanoa samaa. Heikoimmat pakit tänään oli Järventie ja Peltola.

Mikä siinä Järventien pelissä nyt on se ongelma, mistä kiikastaa :eek: Treeneistä kantauneet puheet kertoo ihan toista.
Sysipaskat avaukset.... Eikä myöskään saa vastustajan hyökkääjiäkään kuriin.

Olitko pelissä?

Itse olen eri mieltä Järventien otteista. Pelasi ihan ok ja tullee ensi kaudella ottamaan paikkansa yhtenä Ilveksen johtavista puolustajista. Plussaa myös selkeästi aktiivinen ote kapteenina työskentelyyn.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 891
Vs: Greg Coburn

Minulle oli eilisessä pelissä jotenki hajuton ja mauton pelaaja.Mut en kyllä nähnyt kun 2 erää vaan.Tarvii seurata jatkoa mut ei nyt eilinen peli mitään riumun kiljahduksia tuonut.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 637
Vs: Greg Coburn

En ole vielä nähnyt Coburniä vielä tositoimissa, mutta aavistan että tämä herra vaikuttaa samanlaiselta kuin SaiPassa nykyään pelaava Ryan Glenn.

Osaa tehdä maaleja, mutta puolustuksessa tapahtuu välillä virheitä ja myös huonoa onnea.
En ylläty jos ensi kaudella kiekko menee Coburnin luistimesta/perseestä omaan maaliin Glennin tavoin.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
Vs: Greg Coburn

Koikkaaja sanoi:
En ole vielä nähnyt Coburniä vielä tositoimissa, mutta aavistan että tämä herra vaikuttaa samanlaiselta kuin SaiPassa nykyään pelaava Ryan Glenn.

Osaa tehdä maaleja, mutta puolustuksessa tapahtuu välillä virheitä ja myös huonoa onnea.
En ylläty jos ensi kaudella kiekko menee Coburnin luistimesta/perseestä omaan maaliin Glennin tavoin.

Tässä vaiheessa lienee turha tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä, mutta alustavan arvion mukaan vertauksesi Glenniin menee meikäläisen näkemyksen mukaan metsään. Glenn on (tai ainkain Ilveksessä oli) pelaaja, joka saattoi tehdä kaukalossa ihan mitä tahansa - arvaamaton ja uhkarohkea, mutta ajoittain tehokas. Glennillä ei ollut minkäänlaista kykyä/tahtoa noudattaa sabluunaa, vaan mies veteli kaukalossa ihan omalla kaavalla. Omassa päässä hän oli täysi turisti.

Coburn on kaukalossa pääosin näkymätön - toisin kuin Glenn, joka halusi olla esillä jatkuvasti. Coburn tukee hyökkäyksiä näennäisesti hyvin, eli lähtee kyllä rintamaan mukaan rohkeasti, mutta viimeinen silaus tekemisestä on ainakin vielä puuttunut. Omassa päässä hän pelaa varmasti, vaikkakin eilen Tapparan ekaan maaliin johtanut häslinki lähti Coburnin harhasyötöstä.

Itse näkisin niin, että Coburnilta voidaan odottaa maksimissaan noin 20 tehopistettä, mutta omassa päässä perusvarmaa pelaamista. Sellaista yleispakin viittaa tällä hetkellä hänelle sovittelisin.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 673
Vs: Greg Coburn

Miksi Coburn on tippunut noin alhaiseksi pakiksi Ilveksessä? Tänään kun katsoin ketjukoostumuksia harjoituspeliin niin Coburn 4 pakkiparissa?
 

KeijärvenIlves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
116
Vs: Greg Coburn

Ilves sanoi:
Miksi Coburn on tippunut noin alhaiseksi pakiksi Ilveksessä? Tänään kun katsoin ketjukoostumuksia harjoituspeliin niin Coburn 4 pakkiparissa?

Jos ei vaan riitä, ja muut on parempia. "It's not the name on the back".
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 673
Vs: Greg Coburn

Yllätyin, ettei tämä Coburn sitten ollutkaan muuta kuin täytemies, vai eikö vielä anna parastaan? ;)
 

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Vs: Greg Coburn

Minä en anna yhdellekkään pelaajalle arvosanaa harkkapelien perusteella, sitten kun sarja alkaa ja ruvetaan taistelemaan oikeista pisteistä herrat Coburn,Sandell,Korhonen nousevat omalle tasolle.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 552
Vs: Greg Coburn

Nyt on vähän ristiriitaiset fiilikset tästä ukosta. Ei loitsa, mutta ei petäkään. Vähän hätäisiä yrityksiä kiekon kanssa. Varsinkin tänään tilanne, jossa oli aikaa laittaa liikkuvat taakse ja ottaa vaikka muutama potku ja antaa palaa. Sen sijaan mies heitti korkean löysän lerpun Voldenin hanskaan, joka kaiken lisäksi olisi mennyt ohi maalin. Ei puolustuspään isäntäkään ole,

Ihan ok, mutta on kuitenkaan pidemmän päälle kovasti hyötyä. Tosin mieluummin häntä kuin Pentikäistä kentällä katselen.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 405
Vs: Greg Coburn

Tappara oli viime syksynä lähellä pistää Connollyn pihalle eli tämänkin esimerkin valossa on joskus näiden yliopistosarjoista tulevien pelaajien kanssa odotettava totutteluvaiheen yli ennen kuin tekee pelaajan tasosta liian suuria johtopäätöksiä.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Greg Coburn

"Hänellä on paljon työtä vielä edessä. Hommia täytyy tehdä, että mahtuu meillä pelaamaan", Tuokkolan kommentti Coburnista.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Greg Coburn

Turha Coburnia on vielä lytätä, ensimmäinen kausi ammattilaisena ja ylipäätään ulkomailla. Nuorella kanukilla menee aikaa totutella sekä pelaamiseen että kaukalon ulkopuoliseen elämään. Itse veikkaan että on yksi Ilveksen parhaita pakkeja joulun lähestyessä.
 
Ylös