Fuck off Mr Manngard -tempaus

Kissapiru

Rivipelaaja
Viestejä
79
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Slangenburger sanoi:
AinaIlves sanoi:
Tämän kaltaisia faneja Ilves ei kaipaa katsomoon. Kannattaa varmaan pysyä pois Hakametsästä jatkossakin.

Kissapiru hyvä. AinaIlves tarkoitti, että Jääskeläisen tai Manngardin (=the biggest Ilves-fan) kaltaisia faneja ei enää kaivata katsomoon saati sitten toimistolle. Rivien välistä luin, että AinaIlves haluaa niinkuin minäkin, että meidän täytyy muistuttaa näitä virtuooseja siitä näkyvällä tavalla.

Kiitos oikaisusta hyvä Slangenburger.
Olinpas minä hölmö ja harkitsematon.
 

Slangenburger

Rivipelaaja
Viestejä
55
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Ei mitään Kissapiru. Rivien välistä lukeminen on välillä itsellenikin todella haastavaa. Huumorin vaikein laji on sarkasmi. Välillä ei voi sanoa koska sarkasmi alkaa ja mihin se loppuu.

Tuskinpä tässä tilanteessa edes Topi tai Tero hihkuvat onnesta kun Ilves-perhe käärii nyt yhdessä hihat ja jakaa toisilleen ilmaiset aitiot ennenkuin alkaa pelastustalkoisiin.

Jos kaikki nimilistan 50 ihmistä otettaisiin palkkalistoille niin työntekijämäärä nousisi jo 150:een.

Ehdotan siinä tapauksessa Antti Airilasta seuraavaa yhteysjohtajaa, Epe Heleniuksesta protokollapäällikköä ja Jouni Jääskeläisestä New Yorkin asemapäällikköä.

Tai sitten kerrotaan mielipiteemme suoraan seuraavassa pelissä.
 

merkkari

Guest
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Olen pettynyt jos seuravassa pelissä ei ole mitään. Tosin eikös siinä nimilistassa ollut ainakin Paavo Puomilan ja taisi olla Heliniin Mikonkin nimet eli faniryhmä seisoo Vinnien puuhastelujen takana mitä ilmeisemmin.?
 

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
390
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

merkkari sanoi:
Olen pettynyt jos seuravassa pelissä ei ole mitään. Tosin eikös siinä nimilistassa ollut ainakin Paavo Puomilan ja taisi olla Heliniin Mikonkin nimet eli faniryhmä seisoo Vinnien puuhastelujen takana mitä ilmeisemmin.?
Niin nuo nimet kyllä on yhtä lailla huijattu siihen listaan, kuten Sonjan ja muidenkien. Faniryhmä ei TODELLAKAAN ole hallituksen puolella tässä asiassa. Mutta tuo banderolli asia on hiukan hankala, kun kaikki protestilakanat ovat kiellettyjä. Viime pelissä joka ikinen lippu tarkastettiin että ei salakuljetettu mitään protesti bandea. Mutta meidän suita ne ei saa suljettua!
 
Ylös