Fuck off Mr Manngard -tempaus

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 351
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

kuuskasi sanoi:
Määkin voisin ehdottaa, että tää yhtä mantraa täällä huutava "palstajumala" tarinankertoja painukoon hiiteen, mutta joka kuukausi sen siitä huolimatta pitäis antaa mulle vähän rahnaa

Mikä on prioriteetti? ILVES vai Ilves Hockey vai Mangard vai joku muu Ilveksen taustahenkilö?

Fuck about the money, mua kiinnostaa vain ILVES ja sen toimintaedellytykset.

Todistettavasti toiminta on ollut perseestä jo vuosia, joten miksi se jolla on valta, ei muuta sitä? Estävätkö nämä muut kulloinkin johtoon valitut ”pahikset” jollain kiristyskeinolla Mangardia muuttamasta Ilveksen toiminta-tapoja, organisaatiorakennetta tms.?

Ohan tää nyt yhtä pelleilyä, jos tässä voivotellaan jonkun ihmisen menetettävien rahojen perään isompana asiana kuin olisi ILVES.

Mitä sillä on väliä kenen syy, kun paska on iskenyt tuulettimeen. Korjaaminen onnistuu vain ja ainoastaan herra 62%:lta .. ja sekin lienee enää teoreettinen mahdollisuus kun se luottamus meni taas tavaan tuuliin.

Mikä maksaa? Aikaa on ollu vaikka lampaat söis…
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 817
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Tarinankertoja sanoi:
kuuskasi sanoi:
Määkin voisin ehdottaa, että tää yhtä mantraa täällä huutava "palstajumala" tarinankertoja painukoon hiiteen, mutta joka kuukausi sen siitä huolimatta pitäis antaa mulle vähän rahnaa

Mikä on prioriteetti? ILVES vai Ilves Hockey vai Mangard vai joku muu Ilveksen taustahenkilö?

Tarinankertojan tuskin kannattaa haaskata aikaansa tuolle trollille (kuuskasi) vastaamiseen. Jannuhan on naapurin jätkiä, mikä ei sinällään ole väärin, mutta ainoa tarkoitus hänellä on rääpiä päätänsä, joten parempi antaa olla. Lisäksi aika kassalla tuntuu jätkä olevan jopa oman seuransa asioista.
 

M_M

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
663
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Tarinankertoja sanoi:
Todistettavasti toiminta on ollut perseestä jo vuosia, joten miksi se jolla on valta, ei muuta sitä? Estävätkö nämä muut kulloinkin johtoon valitut ”pahikset” jollain kiristyskeinolla Mangardia muuttamasta Ilveksen toiminta-tapoja, organisaatiorakennetta tms.?

Mangard on vain omistaja, jolla ei pitäisikään olla muuta valtaa kuin korkeintaan hallitustoiminnan kautta mahdollisuus vaikuttaa siihen, että seuran johtoon valitaan pätevät henkilöt. Seuran johto päättää organisaatiorakenteesta ja toimintatavoista - ei yksittäinen omistaja. On mielestäni melko kummallista, että sinä olisit toivonut nimenomaan Mangardin muuttavan Ilveksen toimintatapoja tai organisaatiorakennetta.

Itse olin erittäin tyytyväinen, kun Mangard vetäytyi hallituksesta. Tällöinhän kaikki valta näytti lopullisesti siirtyvän uudelle hallitukselle ja yrityksen johdolle.
 

JK

Guest
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Kyllähän tässä v*tuttaa varmaan kaikkia. Ainoa tempaus mitä minä haluaisin nähdä hallissa on sellainen, missä pyydettäisiin näitä osapuolia vielä palaamaan neuvottelupöytään - Ilveksen vuoksi.
 

kuuskasi

Rivipelaaja
Viestejä
39
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Tarinankertoja sanoi:
Mikä on prioriteetti? ILVES vai Ilves Hockey vai Mangard vai joku muu Ilveksen taustahenkilö?

Fuck about the money, mua kiinnostaa vain ILVES ja sen toimintaedellytykset.

Sää et näytä tajuavan, että kaikessa valtataistelussa on kyse mammonasta. Tavalla tai toisella. Sää vedät täällä kovia faktoja ja intät kaikki suohon, mutta ooksää ihan varma, että oot noin paljon oikeassa? Itteluottamus on hieno juttu mutta joskus vois olla enemmän jalat maassa-tyyppiä, kuten vaikka Raipe. :eek:

Sitä paitti luulis Manngardin omistavan enemmän kuin 62 prossaa, koska viime osakeannissahan se merkkas niitä osakkeita lisää kun muista ei siihen ollut suuresta uhosta huolimatta ja jo silloin sillä oli 62 prossaa omistuksesta. Tai emmää tiiä.

Prophet sanoi:
Lisäksi aika kassalla tuntuu jätkä olevan jopa oman seuransa asioista.

Perskutarallaa. Mää oon ehkä väärässä, mutta kyä sääkin voisit vähän täsmentää.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 351
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

kuuskasi sanoi:
Sää et näytä tajuavan, että kaikessa valtataistelussa on kyse mammonasta.
¨
Sori, mulle tässä on kyse ILVEKSestä
 

kuuskasi

Rivipelaaja
Viestejä
39
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Tarinankertoja sanoi:
kuuskasi sanoi:
Sää et näytä tajuavan, että kaikessa valtataistelussa on kyse mammonasta.
¨
Sori, mulle tässä on kyse ILVEKSestä

Jaa, no et sää sitten oo ihan ajan tasalla näistä hommista. Hirveesti tiedät kaikesta kaiken, mutta niin kai kaikki muutkin tietäisivät, jos vois ton rahapuolen sivuuttaa noin lahjakkaasti. Se vaan nyt sattuu olemaan keskeinen asia Ipan kuvioissa.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 351
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

M_M sanoi:
Tällöinhän kaikki valta näytti lopullisesti siirtyvän uudelle hallitukselle ja yrityksen johdolle.

Näytti, vaan totuus oli sittenkin toinen. Ei toimiva johto eroa luottamuspulan takia vain vitsinä, vaan silloin on kyse luottamuspulasta, ELI pääomistaja on vetänyt liinat kiinni.. siis vaikka ei pitäisikään käyttää valtaansa kuin yhtiökokouksessa valitessaan johtoa. Mitään yhtiökokousta kai ei ole pidetty? Joten miten syntyi yhtä äkkiä luottamuspula? No vain sillä että operatiivisen johdon toimiin puututtiin omistajataholta.

Ihan yksi lysti miksi tai miten, mutta näin tapahtunut, koska luottamuspula syntyi (tai no, ohan toi toimiva johto voinu ihan piruttaan vetää läpän taskustaan).

Jaa että miksi odotasin Mangardin muuttavan rakenteita? No juuri siksi, ettei kukaan muu näemmä kykene, kun taa Vinnie setää ei voi kukaan estää. Pystyy tekeen just niin kun haluaa.. mutta mitä se setä haluaa, se ei ole selvinnyt

Tekoja, ei puheita.

Paska on tuulettimessa, turha rypistää. syyllisillä ei ole väliä, ainoastaan teoilla
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 351
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

kuuskasi sanoi:
Jaa, no et sää sitten oo ihan ajan tasalla näistä hommista.

Siis sinä et ole kartalla ILVES ei ole sen liigajoukkue tässä ja nyt tai sitä pyörittävä osakeyhtiö. ILVES on sen kaikki joukkueet vuodesta 31, sen kaikki junnutoiminta, sen kaikki eri lajit ja 80 vuoden aikana seurassa harrastaneet, kilpailleet ja seuraa fanittaneet.

puhut 80 vuoden perspektiivissä pienistä asoista.

Se on tärkeä Ilves Hockeylle, mutta Hockey Oy ei ole = Ilves
 

M_M

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
663
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Tarinankertoja sanoi:
M_M sanoi:
Tällöinhän kaikki valta näytti lopullisesti siirtyvän uudelle hallitukselle ja yrityksen johdolle.

Näytti, vaan totuus oli sittenkin toinen. Ei toimiva johto eroa luottamuspulan takia vain vitsinä, vaan silloin on kyse luottamuspulasta, ELI pääomistaja on vetänyt liinat kiinni.. siis vaikka ei pitäisikään käyttää valtaansa kuin yhtiökokouksessa valitessaan johtoa. Mitään yhtiökokousta kai ei ole pidetty? Joten miten syntyi yhtä äkkiä luottamuspula? No vain sillä että operatiivisen johdon toimiin puututtiin omistajataholta.

Siinäpä nimenomaan on se suuri kysymys: Joten miten syntyi yhtä äkkiä luottamuspula?
Kumpi aiheutti toimillaan luottamuspulan? Operatiivinen johto vai Manngard?

Käsittääkseni kukaan ei ole vielä kysymykseen vastannut. Ja ilmeisesti luottamuspulasta huolimatta eronnut johtoporras neuvottelee edelleen Manngardin kanssa. Elämme mielenkiintoisia aikoja. Syytösten sijaan itse odottelen mielenkiinnolla faktoja, joita toivottavasti tulee lähipäivinä esille.
 

kuuskasi

Rivipelaaja
Viestejä
39
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Tarinankertoja sanoi:
Siis sinä et ole kartalla ILVES ei ole sen liigajoukkue tässä ja nyt tai sitä pyörittävä osakeyhtiö. ILVES on sen kaikki joukkueet vuodesta 31, sen kaikki junnutoiminta, sen kaikki eri lajit ja 80 vuoden aikana seurassa harrastaneet, kilpailleet ja seuraa fanittaneet.

puhut 80 vuoden perspektiivissä pienistä asoista.

Se on tärkeä Ilves Hockeylle, mutta Hockey Oy ei ole = Ilves

Mitä sää sitten huudat koko ajan Manngardin 62 prosenttia? Kyä mää tiedän, että hockey oy on eri kuin Ilves ry, mutta sullakin menee asiat vähän solmuun puheissas, kun huudat niin pirusti koko ajan ja joka suuntaan. Laitas vähän jäitä sun virtuaalikypärääsi. 8) Ipahan voi seurana ihan hyvin, mutta tää liigakiekkoilu ei oikein onnaa, koska siellä taistellaan vallasta ja rahasta. Näin mää on tän käsittänyt.
 

marko

Guest
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Prophet sanoi:
Olen ehkä yksin tämän näkemykseni kanssa. Toivottavasti kuitenkaan en.

Et tosiaankaan ole. Tämä koko kirjoitus on muutenkin arvostamaltani kirjoittajalta, jäsen Prophetilla aivan asian ytimessä.

Kannattajien ei ole aika ajautua kuppikuntiin ja toki kokemuksesta sen tiedän ettei näin varmasti tule käymäänkään. Tarinointi Ilvesfoorumilla ja toiminta hallilla ovat kaksi aivan eri maailmaa.

Eteenpäin!
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Ihmetellen vallitsevaa tilannetta ja varsinkin joitakin kirjoituksia täytyy hieman omaakin arkkua avata.

En voi millään käsittää ihmisten sokeutta. Vinnie on syytön tai syyllinen, aivan yksi lysti, mutta eikö nyt tyhmempikin tajua että tie hänen omistuksessaan(ja vastuussaan) on tullut todellakin tiensä päähän? Herranen aika sentään, meillä ei ole pian ainuttakaan sponsorimarkkaa, ainakaan uusia, katsojia kourallinen ja ylipäätään kaikista karmeinta, tuote on susi.
Suorastaan tragikoomista on se, että monien esille ottamaa konkurssikorttia on turha haihatella tasan niin kauan kun Vincent toiminnassa on, tai ukossa ylipäätään henki pihisee. Toistan, konkurssiin Ilves-Hockey OY ei mene jos Vincent Manngard laivaa kipparoi. Onko se hyvä vai huono, olkoon jokainen omaa mieltänsä, mutta skenaario on se että jo vuosia jatkunut toilailu ja Ilveksen suoranainen häpäisy vain jatkuu ja jatkuu jos miestä ei edes trukilla ulos saada.
Sen verran uskon ja luotan poistuneeseen komppaniaan, että eivät he aivan "kimmastuksissaan" valintaansa tehneet. Ja tästä saa taas hyvän aasinsillan ajatukselleni mitä olen pohtinut: Eli olisiko vastuukysymyksiä ajatellen meillä faneilla/kannattajilla vastuunottovelvollisuutta? Tukisimmeko poistuneen komppanian tekoa? Poistuisimmeko mekin? Nimittäin jos poistunut komppania(sekä aiemmat poistuneet) eivät saa runtattua Vinnietä ulos, alkaa vaihtoehdot olla vähissä. Sm-liiga takuulla puuttuu jos tilannetta vielä kärjistetään, olisiko meidän aika kantaa vastuuta myös ja tukea poistunutta komppaniaa?
Henkilökohtaisesti olen niin lattiassa nykytilanteen kanssa, että olen valmis katsomaan nyt vihdoin tilanteen loppuun saakka, aivan kuten poistunut komppaniakin. Eli latin latia ei löydy ennen kuin tilanne on se, että faktat on pöydässä ja Vincent Mangaard ulkona lafkasta. Tavalla tai toisella.
 

M_M

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
663
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Marko sanoi:
Prophet sanoi:
Olen ehkä yksin tämän näkemykseni kanssa. Toivottavasti kuitenkaan en.

Et tosiaankaan ole. Tämä koko kirjoitus on muutenkin arvostamaltani kirjoittajalta, jäsen Prophetilla aivan asian ytimessä.

Kannattajien ei ole aika ajautua kuppikuntiin ja toki kokemuksesta sen tiedän ettei näin varmasti tule käymäänkään. Tarinointi Ilvesfoorumilla ja toiminta hallilla ovat kaksi aivan eri maailmaa.

Eteenpäin!

Hieno kirjoitus tosiaan Prophetilta. Toilailkoon toimiston porukka mitä toilailee. Sivusta seuraan hämmentyneenä ja toivon, että jonkinlaista järkeä toimintaan saadaan jatkossa myös toimiston puolelle - oli omistajina tai operatiivisessa johdossa ketä tahansa.

Itse olen ollut erittäin tyytyväinen siihen, että Ilveksessä pelaa ja vaikuttaa nykyään paljon omia kasvatteja. Jo nykyisellään peliä on mukava seurata jo siitäkin näkökulmasta, että näkee Raipen kehittyvän valmentajana Viitakoski rinnallaan, Jokipakan huippupuolustajana, Keräsen maagisena kiekonkäsittelijänä jne. Tuohon kun saisi pari kovanluokan täsmähankintaa hyökkäyspäähän, niin voisi haaveilla paremmastakin menestyksestä.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 447
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Kauanko meidän täytyy vielä kärsiä? Miksikö minun luottamukseni Vincentiin on täydellisesti ja lopullisesti mennyttä? Lukekaa tarkasti viimeinen lainaukseni jos ei muuten aukene. Vincent on varmasti sydämeltään aito Ilves, ja voi olla vaikka kuinka miellyttävä herrasmies, mutta pääomistaja kantaa (ainakin pitäisi kantaa) VASTUUN loppuviimein seurastaan muutenkin kuin kauniissa puheissaan.

- SM-liigan tänään (27.9.2012) tulleen tiedotteen mukaan sekä Vincent, että Eric Manngard ovat edelleen Ilves Hockey Oy:n hallituksen jäseniä.
"Uskon, että oikea päätös on jättäytyä yhdessä Ericin kanssa hallituksesta" 7.8.2012

- Ilveksen koko johto irtisanoutui eilen (26.9.2012).
"Annan täyden tukeni uudelle johdolle ja pyydän myös kaikkia Ilves-perheeseen kuuluvia antamaan oman tukensa" 7.8.2012

- Näin Vincent pari vuotta sitten.
"Ilveksen pääomistajana en nyt enkä tulevaisuudessa tule itse myymään osakkeita enkä salli sellaista osakeantia, jossa osakkeen hinta on alle 70 euroa per osake." 16.11.2010

- Tulokset näemme jokainen tänään vuonna 2012.
"Olemme saaneet aina paljon tukea seuran uskollisilta kannattajilta ja Ilvestä tukevilta yrityksiltä, joille haluan esittää suurimmat kiitokseni. Te olette tehneet kaikkenne, ja nyt on minun aikani tehdä asioita nostaakseni Ilveksen sille paikalle, joka sille kuuluu." 18.3.2010
 

Leena Rehumäki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
701
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Nyt täällä taitaa olla protesti menossa...suurin osa yleisöstä on mennyt käytäville, pelaajat pukuhuoneisiin, ja ZZ Top soi. Onko kellään tarkempaa tietoa?
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Leena Rehumäki sanoi:
Nyt täällä taitaa olla protesti menossa...suurin osa yleisöstä on mennyt käytäville, pelaajat pukuhuoneisiin, ja ZZ Top soi. Onko kellään tarkempaa tietoa?

Joo tää on nimenomaan se. Teemu Pulkkinen aloitti trendin tuossa jokunen hetki sitten.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 828
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Noma sanoi:
Leena Rehumäki sanoi:
Nyt täällä taitaa olla protesti menossa...suurin osa yleisöstä on mennyt käytäville, pelaajat pukuhuoneisiin, ja ZZ Top soi. Onko kellään tarkempaa tietoa?

Joo tää on nimenomaan se. Teemu Pulkkinen aloitti trendin tuossa jokunen hetki sitten.

Haha, päivän naurut!
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

Hyvin on siis näyttänyt menneen mielenosoitukset. Onko siellä ollut edes mitään kylttejä/lakanoita tai Manngardin haukkumishuutoja?
 
Ylös