Esa Honkalehdon "ankat"

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

WsQ sanoi:
Osakeannin aikana luvut elää. Onkohan joku palauttanut jossain kohtaa ostamiaan osakkeita. VMP ja LOL yhtä aikaa.

Ilmeisesti. Luvut eläneet myös takaperoisesti.

Siis ei nyt helvetti. Pitääkö noi meitä ihan tyhminä?
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
988
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

HeGe41 sanoi:
Siis ei nyt helvetti. Pitääkö noi meitä ihan tyhminä?

Ei nyt tyhminä, mutta sellaisina, joitten mielipiteillä nyt vaan ei ole mitään arvoa. Siinäpä kiukuttelet ja uhoat.
 

JK

Guest
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Hermes sanoi:
Täytetty Ilves symboloi aika hyvin sitä, mitä tuo porukka on aikaan saanut.

Lisäksi se saattoi olla ainoa, joka enää suostui yhteiskuvaan. :)
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 680
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Honkalehto luo silmät kirkkaana, pokerikatse naamallaan, uskoa palstaveljiin ja kannattajiin - älkää luopuko uskosta, täältä tullaan vielä; ! No, tottakai hän toimii juuri noin, miksipä kertoa totuutta .....
 

Topi

Guest
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

näsinneula sanoi:
Honkalehto luo silmät kirkkaana, pokerikatse naamallaan, uskoa palstaveljiin ja kannattajiin - älkää luopuko uskosta, täältä tullaan vielä; ! No, tottakai hän toimii juuri noin, miksipä kertoa totuutta .....

Mikä se totuus on? Kerro toki, jos tiedät! ;)
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 299
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Topi sanoi:
näsinneula sanoi:
Honkalehto luo silmät kirkkaana, pokerikatse naamallaan, uskoa palstaveljiin ja kannattajiin - älkää luopuko uskosta, täältä tullaan vielä; ! No, tottakai hän toimii juuri noin, miksipä kertoa totuutta .....

Mikä se totuus on? Kerro toki, jos tiedät! ;)

Mitä jos kertoisit itse välillä jotain tuon iänikuisesn bullshitin jauhamisen sijaan? Kerro vaikka ensin:

- Mikä on totuus joka vuosi jonnekin mustaan aukkoon häviävästä 500.000 eurosta?
- Mitkä merkit viittaavat yhtään minkäänlaiseen positiiviseen näkymään urheilullisesti tai taloudellisesti Ilveksen toiminnassa?

Olen toki väitellyt "oikeassakin elämässä" näiden uskovaisten kanssa, mutta ikinä heillä ei ole mitään konkreettista näyttöä muuta kuin yhtä tyhjän kanssa oleva usko.

Mutta pisteet sulle että olet sinnitellyt ja selvinnyt tällä palstalla 1200 viestin voimin moderaattoreiden tutkan ulkopuolella pelkän uskon varassa ilman ainoatakaan omaa mielipidettä tai perustelua.
 

Topi

Guest
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Niinpä niin. On olemassa Ilves-Hockey Oy:n totuus, Vinnie-sedän totuus, Kainulaisen totuus, Pajuojan totuus, Honkalehdon totuus, Sjöblomin totuus, Jatkoajan Kunton (vai onko se Kunnon) totuus, tänne kirjoittavien totuus . . . Lista on loputtoman pitkä. Kaikki näkevät asiat omalla tavallaan. Absoluuttista totuutta tuskin kukaan tietää, et sinä "Battery" enkä minäkään.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Samalle asialle naureskellut jo pidemmän aikaa, kuin mitä Batterykin tuossa mainitsi.

1217 viestiä pelkkää trollausta ja ei ole banaania tullut.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 299
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Topi sanoi:
Niinpä niin. On olemassa Ilves-Hockey Oy:n totuus, Vinnie-sedän totuus, Kainulaisen totuus, Pajuojan totuus, Honkalehdon totuus, Sjöblomin totuus, Jatkoajan Kunton (vai onko se Kunnon) totuus, tänne kirjoittavien totuus . . . Lista on loputtoman pitkä. Kaikki näkevät asiat omalla tavallaan. Absoluuttista totuutta tuskin kukaan tietää, et sinä "Battery" enkä minäkään.

Sinä, Vinnie, Kainulainen, Pajuoja, Honkalehto jne. olette ja olette olleet sitä mieltä ties kuinka monta kertaa että "nyt Ilves lähtee nousuun niin että heikompaa hirvittää" aina kun joku pienikin muutos on tapahtunut. Sinä jopa silloin kun mitään ei ole kuulunut pitkiin aikoihin. Eipä ole koskaan lähtenyt vaan suunta on isossa kuvassa jatkuvasti alaspäin niin urheilullisesti kuin taloudellisesti. Eikä tule lähtemään näiden suhareiden johdolla, koska osaamista ei ole. Sellaista joulupukkia ei olekaan jonka lahjoilla nykyinen omistus, johto ja heidän pikku piirinsä saisi tämän Oy:n toimimaan. Luulisi jo yksinkertaisimmankin uskovaisen ja fanipojan tämän jo ymmärtävän.

Eli sinuna olisin hyvin hiljaa sisällöttömien viestiesi kanssa enkä paljoa kehtaisi muille kuittailla.

";)"
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 519
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

- Mikä on totuus joka vuosi jonnekin mustaan aukkoon häviävästä 500.000 eurosta?

Haastattelussahan Honkis vastaa siihen suorasti ja ehdottomalla totuudella[/NOT]:

”Miksi Ilveksen toiminta on halvoista joukkueista ja hyvästä yleisökeskiarvosta huolimatta jatkuvasti rankasti tappiollista? Miten Ilves aikoo korjata jatkuvan tappion tekemisen?”

- Hyviä kysymyksiä ja juuri kurssin kääntämiseksi minut tähän haluttiin. Pystyimme kuitenkin edellisen pestin aikana yhtiötä useita kausia plussallakin pyörittämään. Menneestä oppimalla, kovalla työllä ja oikeilla päätöksillä sekä kaikkia osa-alueita pitkäjänteisesti kehittämällä oikealle kurssille päästään nytkin.

Kiinnostavin kysymys, ja vastaus yllätys yllätys perinteistä Ilves-henkistä totuutta välttelevää diibadaabaa. Hyviä kysymyksiä, voi nyt v***u, olisihan hyvään kysymykseen voinut sitten myös vastata hyvin. Tässä tuskin ollaan minkään yliluonnolisten ilmiöiden jäljillä, ja Honkis usean vuoden ajan Ilveshockey Oy:ssa tai sen taustalla toimineena totta kai tietää asioiden oikean laidan, mutta kannattajille totuutta on turha kertoa ettei jouduta epämukavuusalueelle tms.
 

JK

Guest
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Meneepä syvälliseksi. Jos absoluuttista totuutta joku haluaa niin suosittelen lukemaan Linnunradan käsikirjan liftareille. Sieltä löytyy lopullinen vastaus - tosin ilvesläiset tietävät, että se on hiukan liioiteltu. Oikea vastaushan on 41. :)
 

Topi

Guest
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Kaikenlasissa kyselyissähän on vaihtoehtoina yleensä:
- olen eri mieltä
- olen jokseenkin eri mieltä
- olen jokseenkin samaa mieltä
- olen samaa mieltä
. . . puuttuiko sieltä nyt jokin vaihtoehto?

Ne eivät mittaa absoluuttista totuutta, mutta näiden kysymysten avulla yritetään näyttää että jokin asia olisi totta. Koko yhteiskuntahan perustuu tähän. Työkaverini sanoi joskus että jos mies hyppää pituutta 8 metriä niin se on absoluuttinen totuus!
Ilveskin on ja pysyy (vaikka jotkut konkurssia toivovatkin) pystyssä meidän jälkeenkin vaikka absoluuttista totuutta ei saada koskaan esiin.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Topi sanoi:
Kaikenlasissa kyselyissähän on vaihtoehtoina yleensä:
- olen eri mieltä
- olen jokseenkin eri mieltä
- olen jokseenkin samaa mieltä
- olen samaa mieltä
. . . puuttuiko sieltä nyt jokin vaihtoehto?

Ne eivät mittaa absoluuttista totuutta, mutta näiden kysymysten avulla yritetään näyttää että jokin asia olisi totta. Koko yhteiskuntahan perustuu tähän. Työkaverini sanoi joskus että jos mies hyppää pituutta 8 metriä niin se on absoluuttinen totuus!
Ilveskin on ja pysyy (vaikka jotkut konkurssia toivovatkin) pystyssä meidän jälkeenkin vaikka absoluuttista totuutta ei saada koskaan esiin.

Voi Topi. En ota kantaa sinun yltiöpositiivisuuteen tai muuhunkaan, mutta älä nyt viitsi levittää valheita tai uskomuksia faktoina.

Nuo kyselyt mihin viittaat on mielipidekyselyitä ja niillä ei selvitetä totuutta vaan pikemminkin mielipiteitä. Vaikka kaikki vastaisivat 'täysin samaa mieltä' kysymykseen onko Ilves paras, ei se tekisi siitä totta. Ja minun käsitykseni mukaan mielipidekyselyt eivät ole yhteiskunnan pohja ja perusta.

Ja näissä asioissa on puhdas totuus olemassa ja sen tietävät muutamat sisäpiirin henkilöt. Ja jos joku saisi kaiken Ilvestä koskevan materiaalin itselleen, pystyisi myös hän selvittämään totuuden. Vaikka Ilveksen toiminta on ihmeellistä, ei se kuitenkaan ole verrattavissa vaikkapa Jumalan olemassaoloon tai muuhun vastaavaan, josta ei oikeasti ole olemassa absoluuttista totuutta. Tai on siinäkin totuus olemassa, mutta ihmisillä ei ole, ainakaan vielä, keinoa selvittää sitä.

Ja tuo kyselytyyppi mitä esittelet on ns. Likert-asteikko ja siitä puuttuu vaihtoehto 'en osaa sanoa/ei mielipidettä'.
 

Topi

Guest
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Suomessa pidetään eduskuntavaalit ensi keväänä ja silloin kysytään taas ihmisten mielipiteitä yhteiskunnan asioista. Eri puolueet ja myös eri ihmiset ovat hyvin eri mieltä asioista ja nuo neljä tai kuusi vaihtoehtoa ovat kuin ovatkin esillä. Kun kansan mielipiteet on saatu niin asioita aletaan eduskunnassa ajamaan tiettyyn suuntaa eli sinun lauseesi "Ja minun käsitykseni mukaan mielipidekyselyt eivät ole yhteiskunnan pohja ja perusta." ei pidä paikkaansa! Kyllä ne tietyllä tavalla ovat.

Tämä meni nyt aika paljon ohi aiheen joten päätän keskustelun omalta osaltani tästä asiasta tähän. ;)
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 680
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Jatka vaan Topi valitsemallasi askelmerkeillä - lueskelen "välilaskuillani "viisauksiasi" paremman puutteessa..... uskontoaan ei kannata vaihtaa pelkästään avioitumisen takia.....
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Topi sanoi:
Suomessa pidetään eduskuntavaalit ensi keväänä ja silloin kysytään taas ihmisten mielipiteitä yhteiskunnan asioista. Eri puolueet ja myös eri ihmiset ovat hyvin eri mieltä asioista ja nuo neljä tai kuusi vaihtoehtoa ovat kuin ovatkin esillä. Kun kansan mielipiteet on saatu niin asioita aletaan eduskunnassa ajamaan tiettyyn suuntaa eli sinun lauseesi "Ja minun käsitykseni mukaan mielipidekyselyt eivät ole yhteiskunnan pohja ja perusta." ei pidä paikkaansa! Kyllä ne tietyllä tavalla ovat.

Tämä meni nyt aika paljon ohi aiheen joten päätän keskustelun omalta osaltani tästä asiasta tähän. ;)

Tietenkin eduskuntavaalit, ja kaikki muutkin vaalit, voi mieltää mielipidekyselyiksi ja sitä ne kyllä osaltaan ovat. Mutta silti yhteiskunta ei pohjaudu mielipidekyselyihin.

Voisitko kuitenkin vielä kertoa tuosta sinun käsityksestäsi totuuden suhteen? Eikö 'absoluuttista' totuutta ole olemassa tässä asiassa? Eikö talousalan ammattilainen löytäisi syitä Ilveksen taloudelliseen kyntämiseen jos vain annettaisiin mahdollisuus? Voisitko kerrankin myöntää, että puhuit omia uskomuksiasi muka faktoina. Pyytäisin, että pysyt olennaisessa etkä koita siirtää keskustelua toiseen suuntaan.

Tämän jälkeen annan asian olla, ei liity otsikon aiheeseen.
 

IpaIpa

Rivipelaaja
Viestejä
21
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Olisi ihan mielenkiintoista tietää millaisia kysymyksiä tuosta Honkalehdon "haastattelusta" on blokattu pois... Todennäköisesti kysymyksiä on kuitenkin tullut enemmän kuin nuo, oliko niitä nyt kaikki 5kpl siinä..? Ja varmaan on jotain kiperämpiäkin esitetty.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 519
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Missäs tämä Honkalehdon uusin haastattelu on luettavissa, jossa Honkalehto ihmettelee kuka viitsii käydä otteluissa kolme kerta viikossa?
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Tässä: http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/sm-liiga/artikkeli/sm-liigassa-yleisokato-kavisitko-itse-kolme-kertaa-viikossa-ottelussa/4431876

Itse en näe tuossa mitään ihmeellistä, mielensäpahoittajat taas liikkeellä.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 829
Vs: Esa Honkalehdon "ankat"

Ihan totta kyllä ettei lompakko kestä kellään käydä kolme kertaa viikossa hallissa näillä lipunhinnoilla. Saati että kiinnostaisi jos raha ei ole este.
 
Ylös