Eetu Päkkilä

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 943
Toivottavasti jatkaa matkaansa. Toivon myös, että onnistuu uudessa maisemassa. Täällä ei ole mennyt mihinkään suuntaan vaan junnannut paikallaan.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 402
Toivottavasti jatkaa matkaansa. Toivon myös, että onnistuu uudessa maisemassa. Täällä ei ole mennyt mihinkään suuntaan vaan junnannut paikallaan.
Päkän itsensä vuoksi toivon, että pääsisi jonnekin muualle isompaan rooliin ja isommille minuuteille. Ilvekselle mies on rooliinsa ihan täydellinen.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 288
Tämä. Miksi päästää hyvä mies pois? Joukkueen paras luistelija joka tekee jatkuvasti oikeita asioita nimenomaan nelosen energiapelaajan roolissa.
No voihan se pelaaja itsekin haluta enemmän kuin mitä nyt saa. Tietysti rahalla saa yleensä ihmiset melko tyytyväisiksi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
No voihan se pelaaja itsekin haluta enemmän kuin mitä nyt saa.
Tälläistä vajaa kuukausi sitten.

"Päkkilä voisi hakea suurempaa roolia pienemmästä seurasta, mutta se ei ole ollut mielessä.

− Minun mielestäni Ilves on loistava paikka kehittyä pelaajana ja ei minulla ole mitään ajatuksia muualle mennä. Olen mielestäni kehittynyt joka vuosi kokonaisvaltaisena pelaajana.
"
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 288
Tälläistä vajaa kuukausi sitten.

"Päkkilä voisi hakea suurempaa roolia pienemmästä seurasta, mutta se ei ole ollut mielessä.

− Minun mielestäni Ilves on loistava paikka kehittyä pelaajana ja ei minulla ole mitään ajatuksia muualle mennä. Olen mielestäni kehittynyt joka vuosi kokonaisvaltaisena pelaajana.
"
No näinpä juuri. Sitten Tillu joutuu jatkossa pohtimaan onko Päkkilän hinta/laatu-suhde vielä kohdillaan. Toistaiseksi on ilmeisesti ollut, kun kerran Päkkilä kentällä viilettää. Ei siinä, minun puolestani saa viilettääkin. Tai, eihän sillä minun mielipiteellä tässäkään asiassa ole mitään väliä. Päkkilä on tyytyväinen ja mitäs on ollessa. Suomesta ei taida parempaa paikkaa löytyä harjoittaa ammattiaan.
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
509
Tälläistä vajaa kuukausi sitten.

"Päkkilä voisi hakea suurempaa roolia pienemmästä seurasta, mutta se ei ole ollut mielessä.

− Minun mielestäni Ilves on loistava paikka kehittyä pelaajana ja ei minulla ole mitään ajatuksia muualle mennä. Olen mielestäni kehittynyt joka vuosi kokonaisvaltaisena pelaajana.
"

Olisihan se vähän outoa jos Päkkilä olisi vastannut näin:

- Minun mielestäni Ilves on todella huono paikka kehittyä pelaajana ja joka päivä toivon että pääsisin muualle koska saan niin helvetin vähän peliaikaakin. En ole kehittynyt Ilveksen aikana täällä tippaakaan.

Kärjistetty esimerkki mutta noihin haastatteluissa sanomisiin nyt ei yleensä kauheasti painoarvoa kannata laittaa. Kuinka usein olette nähneet jonkun pelaajan hiemankin kritisoivan joukkuettaan/valmentajaa/organisaatiotaan kesken sopimuskauden? Totuus on varmaankin jossain noiden kahden välissä.

Päkkilällä olisi kyllä mielestäni potentiaalia nousta vielä korkeammalle tasolle, ja luulen että jatkaakin matkaa pienempään seuraan kohti isompaa roolia ensi kaudelle.

Pelaajat kuitenkin tykkää pelata ja pelaaminen se eniten kehittää, ja siksi nuoremmilla pelaajilla nähdäänkin ehkä meidän silmään hieman "outoja" ratkaisuja joukkuevalintojen suhteen, esimerkkinä vaikka Kalaputaan jatkosopimus.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Pennanen kehui pressissä Päkkilän alivoimapelaamista ja lisäksi naulasi kokonaiskuvan loppuun:

"Erinomaisen tärkeä pelaaja meille. Älykäs pelaaja, viisas pelaaja. Tykkään hänen tavastaan pelata jääkiekkoa."

Ehkä tämä kertoo jotain valmennuksen arvostuksesta täällä aika paljon parjattuakin Päkkilää kohtaan.
 

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
3 997
Pennanen kehui pressissä Päkkilän alivoimapelaamista ja lisäksi naulasi kokonaiskuvan loppuun:

"Erinomaisen tärkeä pelaaja meille. Älykäs pelaaja, viisas pelaaja. Tykkään hänen tavastaan pelata jääkiekkoa."

Ehkä tämä kertoo jotain valmennuksen arvostuksesta täällä aika paljon parjattuakin Päkkilää kohtaan.
Tänään oli kyllä helposti Päkän kauden paras ottelu. Upea maali, TODELLA vahvaa av-pelaamista ja muutenkin todella virheetöntä peliä.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 325
Pennanen kehui pressissä Päkkilän alivoimapelaamista ja lisäksi naulasi kokonaiskuvan loppuun:

"Erinomaisen tärkeä pelaaja meille. Älykäs pelaaja, viisas pelaaja. Tykkään hänen tavastaan pelata jääkiekkoa."

Ehkä tämä kertoo jotain valmennuksen arvostuksesta täällä aika paljon parjattuakin Päkkilää kohtaan.
"Ihan ansaitusti saa rapaa multa" - @OTP
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 415
Ei ihme että Pendo tätä Päkkilää välillä kehuu. Pelaaja joka ei näy juurikaan tilastoissa, mutta vaikuttaa niihin positiivisella tavalla alaketjuissa kuten eilen. Tehoja toki vois tulla enemmän, mutta on tässä kausi vielä kesken näyttöjen suhteen.
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 515
Kyllä mä mielelläni Päkkilän näkisin Ilveksessä ensi kaudellakin. Ei tällaisia vikkeliä ja varmoja työmyyriä ihan joka oksalla kasva, eikä taatusti ole kovin kallis. Tiedetään mitä saadaan sen sijaan että haettaisiin tilalle joku uusi arpa mallia "Gregoire". Eri asia sitten haluaako Päkkilä itse hakea muualta paikkaa ylempien ketjujen pelaajana. Mutta toivottavasti edes tarjotaan jatkoa.
 
Ylös