CHL

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 518
Not yet, there is less teams next year so the TOP4 in regular season does not mean that we are in CHL.
It doesn't, and it never has. It's still the same as last year, since Tappara is the current CHL champion and gets a guaranteed spot for next year too. Therefore being in the top 3 after the regular season means we are in CHL, but if we would place 4th (which doesn't seem very likely anymore) we'd have to hope that either we win the championship or that someone from the top 3 does to get in.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 164
Eikös me nyt muuten käytännössä varmistettu CHL-paikka ensi kaudelle? Eikös se nyt ole TOP-4, jos liigamestari ei tule näiden ulkopuolelta. Eikös tällöin se korvaa tuon neljänneksi sijoittuneen joukkuuen?

Tuskin Ilves enään neljänneksi putoaa.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 708
Eikös me nyt muuten käytännössä varmistettu CHL-paikka ensi kaudelle? Eikös se nyt ole TOP-4, jos liigamestari ei tule näiden ulkopuolelta. Eikös tällöin se korvaa tuon neljänneksi sijoittuneen joukkuuen?

Tuskin Ilves enään neljänneksi putoaa.



Neljän sakissa ollaan
 

Southernmost

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
241
Not yet, there is less teams next year so the TOP4 in regular season does not mean that we are in CHL. But hopefully we will be playing near you, if you can't be near Ilves, Ilves will be near you :)
Tappara doesn’t exist anymore in the ranking having won the title, so a place in the first three in RS guarantee a place. For this reason I’m saying this :)
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 308
Karvaan ensimmäisen yrityksen jälkeen uudelleen! Jospa päästäis jatkopelien makuun!:)
 

totaka86

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
159
Pahoittelen heti alkuun että lisään linkin Tapparan foorumille, olin vain nyt laiska ja en jaksanut kopioida koko tekstiä minkä CHL:stä tein sinne. Tässä siis ensi kaudesta ja mitkä joukkueet mukana jo. Suomesta ja Tsekistä puuttuu vielä toinen runkosarjasta mukaan pääsevät joukkue. Kolmannet joukkueet määrittyy sitten sen mukaan kuka vie mestaruuden. Villi kortti joukkueet omanaan. Ja hienoa että Ilves on uudestaan mukana karkeloissa.

 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 703
Pahoittelen heti alkuun että lisään linkin Tapparan foorumille, olin vain nyt laiska ja en jaksanut kopioida koko tekstiä minkä CHL:stä tein sinne. Tässä siis ensi kaudesta ja mitkä joukkueet mukana jo. Suomesta ja Tsekistä puuttuu vielä toinen runkosarjasta mukaan pääsevät joukkue. Kolmannet joukkueet määrittyy sitten sen mukaan kuka vie mestaruuden. Villi kortti joukkueet omanaan. Ja hienoa että Ilves on uudestaan mukana karkeloissa.

Kätevä lista, kiitos.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 096
Eikös me nyt muuten käytännössä varmistettu CHL-paikka ensi kaudelle? Eikös se nyt ole TOP-4, jos liigamestari ei tule näiden ulkopuolelta. Eikös tällöin se korvaa tuon neljänneksi sijoittuneen joukkuuen?

Tuskin Ilves enään neljänneksi putoaa.
Kyllä ! Tämä meni ihan ohi. Ei Ilves voi pudota edes kolmanneksi, jos Lukko ei voita molempia pelejään puhtaasti ja Ilves ei saa kolmesta viimeisestään pistettäkään.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 164
Tshekki, Saksa tai joku villikortti.

Ruotsille ja Sveitsille ei kiitos.

Mutta nyt tuo formaatti muuttuu niin eiköhän sinne näitä joukkueita Ruotsista ja Sveitsistä löydy.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Maltan tuskin odottaa ketä vastaan me ensi kaudella koomaillaan ja lähdetään lauluun!
 

Murheellinen sosialisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
164
Antakaa mulle Tsekki, antakaa mulle Saksa.

Mikäli oikein formaattia ymmärsin, jompaankumpaan noista tulee todennäköisesti vierasreissu. Ilves on ykköskorissa ja sille arvotaan kakkoskorista vastukset yhteen koti- ja yhteen vieraspeliin. Kakkoskorissa on kaksi joukkuetta Saksasta, kaksi Tšekistä, yksi Ruotsista ja yksi Suomesta.
 

totaka86

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
159
Mikäli oikein formaattia ymmärsin, jompaankumpaan noista tulee todennäköisesti vierasreissu. Ilves on ykköskorissa ja sille arvotaan kakkoskorista vastukset yhteen koti- ja yhteen vieraspeliin. Kakkoskorissa on kaksi joukkuetta Saksasta, kaksi Tšekistä, yksi Ruotsista ja yksi Suomesta.
Ymmärsit väärin. 24 joukkuetta laitetaan rankingiin ja siihen kärjestä lähtee Tappara edelliskauden mestarina. Enään ei tule lohkoja, vaan vastaan tulee 6 eri vastusta rankingin mukaan. Ei ole koreja enää josta lohkot tulee. Jos ei liikaa kirpaise, niin katso tuo mun linkki Tapparan foorumille. Siihe oon keränny ens kauden formaatin :)
 
Ylös