CHL Kausiketju 2022-2023 - Ensimmäistä kertaa!

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
13 858
Huomenna tulee liput myyntiin.

katso liitettä 2702
Kannattaa varmaankin olla aikas nopea, jos liput tuonne haluaa. Halli ei mikään hirveän iso ole, ja nyt on jo aika paljon tuonne lippuja mennyt (kts. katsomokartta). Ilves varmaan hyökkää kaksi kertaa oikealla, jos oikein tajusin?

1656576838636.png
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Kannattaa varmaankin olla aikas nopea, jos liput tuonne haluaa. Halli ei mikään hirveän iso ole, ja nyt on jo aika paljon tuonne lippuja mennyt (kts. katsomokartta). Ilves varmaan hyökkää kaksi kertaa oikealla, jos oikein tajusin?

katso liitettä 2703
Jännää, että tuolla on fanikatsomot omissa päädyissä eikä toisin päin. Onkohan tuo yleistäkin noilla kulmilla?
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
13 858
Jännää, että tuolla on fanikatsomot omissa päädyissä eikä toisin päin. Onkohan tuo yleistäkin noilla kulmilla?
Mun mielestä ainakin jossain määrin on yleistä.. Ne on tosiaan fanikatsomot. Noi Stehplatzit on seisomakatsomoita. Mielenkiintoista, että on "erikseen" fanikatsomot ja seisomakatsomot.
 

Prosessori

Rivipelaaja
Viestejä
56
Jees, tuli tossa pari viikkoa sitten kysyttyä asiaa, että minne Ilves-kannattajan kantsis lippu hommata. Tonne Gästesektoriin ohjeistettiin ja siihen päätyyn Ilves pelaa kuulemma vain kakkoserässä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Jännää, että tuolla on fanikatsomot omissa päädyissä eikä toisin päin. Onkohan tuo yleistäkin noilla kulmilla?
Ruotsissa on myös noin ainakin useimmilla paikkakunnilla. Taitaa olla yleinen tapa Euroopassa.
 

Ipan pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
239
Vanhana Salzburgin kävijänä olen itse suosinut aina seuraavaa: Lento Müncheniin - lentokentältä juna - vaihto Ost Bahnhofilla - Salzburgissa rautatieasema keskustan vieressä.
Yhden suunnan junalippu pari-kolmekymppiä ja junamatka kestää reilu parituntia. Maisemat kauniita.
Myös suoria lentoja on saatavilla.
Hotelli kannattaa ottaa ns keskustan alueelta, niin kaikki liikkuminen (myös jäähallille) sujuu kävellen.
Itse vielä harkitsen reissua, mutta jos sen teen niin pe-su. Iltamaistiaiset sitten:
tai
 
Viimeksi muokattu:

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 952

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 533
Vanhana Salzburgin kävijänä olen itse suosinut aina seuraavaa: Lento Müncheniin - lentokentältä juna - vaihto Ost Bahnhofilla - Salzburgissa rautatieasema keskustan vieressä.
Yhden suunnan junalippu pari-kolmekymppiä ja junamatka kestää reilu parituntia. Maisemat kauniita.
Myös suoria lentoja on saatavilla.
Hotelli kannattaa ottaa ns keskustan alueelta, niin kaikki liikkuminen (myös jäähallille) sujuu kävellen.
Itse vielä harkitsen reissua, mutta jos sen teen niin pe-su. Iltamaistiaiset sitten:
tai
Siis juna vaihdolla? Eikös sieltä Münchenistä juna suoraankin Salzburgiin mene?
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 500
Osaston lipuista Salzburgiin menny 39/40, + Ilves-ikuisesti ja omatoimimatkaajat, saataisiinkohan 100 ihmistä liikkeelle?


Kaikki paikalle menijät sitten pitämään ääntä. Katkaravuista voi nauttia kotimaassa, Salzburgissa otetaan halli halli haltuun parhaan mukaan äänellä.

Itse en näillä näkymin pääse reissuun, turhan kalliiksi tulee.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
13 858
Osaston lipuista Salzburgiin menny 39/40, + Ilves-ikuisesti ja omatoimimatkaajat, saataisiinkohan 100 ihmistä liikkeelle?



40/40.. Yrittävät saada lisää lippuja.. Itse ostin liput Ilveksen 2x hyökkäyspään lähettyville pitkälle sivulla. Oli yllättävän halvat liput. 22e / lippu (aikuisen). Fribourgin lipunmyyntiä odotellessa.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
13 858
Joo, meikälläkin matkaa pukkaa noihin Ilveksen CHL-peleihin. Toki molempiin syyskuun alun peleihin, Fribourgiin ja Salzburgiin. Matka on jo pitkälti varailtu ja enään puuttuu Fribourgin ottelulippu.. Matka itsessään kestää 5pv ja sisältää mm. 7h junamatkan Fribourgista Itävaltaan. Onkos täältä kukaan lähdössä myös molempiin otteluihin?

Ja jos joku on sattumoisin käynyt Salzburgissa / Fribourgissa / Zurichissä, niin saa ehdotella ruokapaikkoja, tekemisiä ym (shoppailemaan ei ole lähdetty). Itse en ole käynyt ikinä tuolla alueella.

Mennään tosiaan Finnairilla KE aamulla Zurichiin, jossa vietetään päivä. Illalla n. 2h juna Fribourgiin. Siellä torstai ja itse peli. Perjantaina sitten juna Salzburgiin, jossa vietetään PE ilta ja lauantai. Sunnuntaina juna Muncheniin, josta lento Riikan kautta Tampereelle.

Aikamoinen reissu tosiaan kyhätty ja toivottavasti Ilves esittää "parastaan" noissa peleissä..!
 
Viimeksi muokattu:
Ylös