CHL Kausiketju 2022-2023 - Ensimmäistä kertaa!

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 692
Ja jos joku on sattumoisin käynyt Salzburgissa / Fribourgissa / Zurichissä, niin saa ehdotella ruokapaikkoja, tekemisiä ym (shoppailemaan ei ole lähdetty). Itse en ole käynyt ikinä tuolla alueella.

Parhaat alppimaisemat näkee, jos Salzburgista käy (jos aikaa löytyy) Saksan puolella Berchtesgadenissa. Siellä on jo ihan kunnon alppimaisemat (Zürichin ja Fribourgin maasto on kai aika tasaista kartasta katsottuna) ja Salzburgin kaupunginbussit ajavat sinne noin puolessa tunnissa. Itse kävin siellä Jennerbahn-köysiradalla vuoren päällä maisemia ihailemassa. Lähempää Salzburgia löytyy suositumpikin köysirata Unterbergsbahn, mutta se Jenner on syvemmällä vuoristossa ja siinä on alppijärvi vieressä, joten uskallan sanoa että siellä on paremmat maisemat, jos vain on aikaa käydä.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
478
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko kenelläkään tietoa paljonko Ilves Ikuisesti-porukan CHL-matkat maksavat?
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 913
Kysymys on aina siitä, että säädätkö itse vai otatko paketin. Kukin tyylillään. Osasto ei lähtenyt rakentamaan reissua, koska liian monimutkaista isolle määrälle ja hinta olisi noussut.
 

Ipan pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
Amadeo Hotel Schaffenrath

Hieman on etäällä ytimestä, mutta vieressä todella isot urheilukaupat ja rollikat kulkevat ihan hotellin edestä. Eikä paikallisjunan asemallekaan ole paha matka.
Lähellä sitten Hellbrunnin linna puistoineen ja eläintarhoineen.

Tuosta hieman mallia miltä urheilukaupan pitäisi näyttää ;)
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
478
Kysymys on aina siitä, että säädätkö itse vai otatko paketin. Kukin tyylillään. Osasto ei lähtenyt rakentamaan reissua, koska liian monimutkaista isolle määrälle ja hinta olisi noussut.
Itse en ole omatoimimatkaa kaavaillut, mutta muistaakseni joku täällä sanoi, että omatoimisestikin järjestettynä pelireissun hinnaksi tulee lähes tuo summa, joka on I I:n matkan hinta.
Voiko joku omatoimimatkaaja vähän valottaa matkabudjettia?
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 046
Voiko joku omatoimimatkaaja vähän valottaa matkabudjettia?

No en nyt tarkkaa sano, mutta toi meikän reissu kahteen peliin (KE-SU) kahdelta veloittaa yli 1500e (Lennot, liput, junamatkat, hotellit ym) ja sitten siihen päälle vielä kaikki muu raha mikä reissussa kuluu.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 003
Joo, eihän tuo I-I:n reissu sitten niin paha ole.


Itse en ole omatoimimatkaa kaavaillut, mutta muistaakseni joku täällä sanoi, että omatoimisestikin järjestettynä pelireissun hinnaksi tulee lähes tuo summa, joka on I I:n matkan hinta.
Voiko joku omatoimimatkaaja vähän valottaa matkabudjettia?

Nopeasti laskien oma Salzburg-reissu on ~450€. Lennot 150€, hotellit 2 yötä Munchenissä ja 2 yötä Salzburgissa yhteensä 434€ kahdelta, eli 217€ naamalta ja tuohon sitten vielä ~60€ junat Munchen - Salzburg - Munchen.

Ja sitten ne reissumenot päälle.
 
Viimeksi muokattu:

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
801
Itse en ole omatoimimatkaa kaavaillut, mutta muistaakseni joku täällä sanoi, että omatoimisestikin järjestettynä pelireissun hinnaksi tulee lähes tuo summa, joka on I I:n matkan hinta.
Voiko joku omatoimimatkaaja vähän valottaa matkabudjettia?
En ole vielä varannut, mutta oma setti olisi 450€ sisältäen lennot Muncheniin, juna Salzburgiin ja takaisin sekä kaksi yötä Salzburgissa. Tämä siis yhden hengen matka ja kahden hengen reissuun saa vielä hieman majoituskuluista karsittua.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS
Ylös