CHL Kausiketju 2022-2023 - Ensimmäistä kertaa!

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Kannattaa varmaankin olla aikas nopea, jos liput tuonne haluaa. Halli ei mikään hirveän iso ole, ja nyt on jo aika paljon tuonne lippuja mennyt (kts. katsomokartta). Ilves varmaan hyökkää kaksi kertaa oikealla, jos oikein tajusin?

katso liitettä 2703
Jännää, että tuolla on fanikatsomot omissa päädyissä eikä toisin päin. Onkohan tuo yleistäkin noilla kulmilla?

Riksu

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Jännää, että tuolla on fanikatsomot omissa päädyissä eikä toisin päin. Onkohan tuo yleistäkin noilla kulmilla?
Mun mielestä ainakin jossain määrin on yleistä.. Ne on tosiaan fanikatsomot. Noi Stehplatzit on seisomakatsomoita. Mielenkiintoista, että on "erikseen" fanikatsomot ja seisomakatsomot.

Prosessori

Rivipelaaja
Jees, tuli tossa pari viikkoa sitten kysyttyä asiaa, että minne Ilves-kannattajan kantsis lippu hommata. Tonne Gästesektoriin ohjeistettiin ja siihen päätyyn Ilves pelaa kuulemma vain kakkoserässä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Ylläpidon jäsen
Ruotsissa on myös noin ainakin useimmilla paikkakunnilla. Taitaa olla yleinen tapa Euroopassa.

Ipan pakki

Vakiokokoonpanossa
Vanhana Salzburgin kävijänä olen itse suosinut aina seuraavaa: Lento Müncheniin - lentokentältä juna - vaihto Ost Bahnhofilla - Salzburgissa rautatieasema keskustan vieressä.
Yhden suunnan junalippu pari-kolmekymppiä ja junamatka kestää reilu parituntia. Maisemat kauniita.
Myös suoria lentoja on saatavilla.
Hotelli kannattaa ottaa ns keskustan alueelta, niin kaikki liikkuminen (myös jäähallille) sujuu kävellen.
Itse vielä harkitsen reissua, mutta jos sen teen niin pe-su. Iltamaistiaiset sitten:
tai

Viimeksi muokattu:

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja