Boikotti T*pparan isännöimiin paikallisiin.

Tää paikallispelien mukaväkivallasta kohkaaminen on aivan sekoa, koska nykyään paikalliset ovat todella rauhallisia. Jonnet ei muista, mutta oli aikoja, jolloin Hakametsän paikallisissa joutui oikeasti pelkäämään saako nenukkaan väärän värisen huivin takia. Siinä 80-90 -lukujen taitteessa meno oli pahinta, jos oikein muistan (tod. näk. en). Bussipysäkillä seistessä joutui piilottamaan huivin takin sisään, etteivät naapurin uhmakkaat alkaisi räkkyämään yksin olevalle. Näistä ei tosiaan Aamulehtiin kirjoiteltu, ja toisaalta nykyään joka kirosanasta ja keskarista paisutellaan valtava somesirkus. Aika kuultaa muistot? Olen osallistunut teininä paikallispelien jälkeisiin joukkotappeluihin siinä pikatalojen lähettyvillä, niin en jaksa pöyristyä jostain keskareista. Päinvastoin, olen iloinen että paikalliset ovat nykyään turvallisia, ja niihin uskaltaa päästää lapsenkin ilman aikuista.
Tästä saa syyttää myös nykymediaa, jotka paisuttelee asioita entisaikoihin verrattuna ja täten ihmiset saavat kuvan kuinka levottomia fanit/ottelutapahtumat ovat.
Klikkiotsikoita saa tehtyä nopeasti ja siitä kärsii koko Suomen fanikunta. Toista se oli ennen, kun seuraavat uutiset sai lukea aamulehdestä aamukahvin äärellä.

En tosiaan. Se on mun pipo. Mutta eilen mua kiukuspäissään läpsäsi. Lienee pipon ja sen logon syy..
Lienee myöhäistä jo. Kyllä nyt isän ja pojan roolit vaihtuu päikseen tuota pikaa.

1000095020.jpg

Lahtari/talonmiespipon tilauslomake

Näin varmasti, mutta kyse on kuitenkin heidän tapahtumasta, jossa ollaan vieraana. En itsekään aio kantaa euroja tapparan organisaatiolle, mutta suuren mediahuomion tavoittelu tässä tilanteessa ei mielestäni ole kovin järkevää kun omat jauhot eivät ole täysin puhtoiset.
Huomiota nuo tosifanit kaipaavat. Voivat taas heittäytyä marttyyriksi ja julistaa miten kaikki ovat tätä maailman parasta faniporukkaa vastaan. Omassa toiminnassaan ei tietenkään ole mitään vikaa, ihan ilman mitään syytä seura haluaa irtisanoutua näiden sekoiluista.

Toivottavasti laajentavat boikottia koskemaan myös Ilveksen kotipelejä. Eipä tarvitsisi kuunnella sitä epäselvää monotonista ölinää ja vittumarkojen myötähävettävää huutelua.

Huomiota nuo tosifanit kaipaavat. Voivat taas heittäytyä marttyyriksi ja julistaa miten kaikki ovat tätä maailman parasta faniporukkaa vastaan. Omassa toiminnassaan ei tietenkään ole mitään vikaa, ihan ilman mitään syytä seura haluaa irtisanoutua näiden sekoiluista.

Toivottavasti laajentavat boikottia koskemaan myös Ilveksen kotipelejä. Eipä tarvitsisi kuunnella sitä epäselvää monotonista ölinää ja vittumarkojen myötähävettävää huutelua.
Eipä sinun nimimerkistäsi päätellen sitä muutenkaan tarvitse kuunnella. Pistät vaan telkkarista äänet pois, ja kaikki voittavat. Sinun ei tarvitse kuunnella vittumarkojen kannatusta, eikä vittumarkojen tarvitse kuunnella sinun ulinaasi foorumeilla.

Tässähän pikku kisan paikka kumman kotiottelussa pienempi yleisömäärä….
Ei kai mei mennä porkkanoitten paikallisiin sitähän ne haluaa niin totellaan nyt sitten.

Takaisin