Boikotti T*pparan isännöimiin paikallisiin.

Kuka kärsii tästä boikotista eniten : Ilveksen joukkue

Saako Ilves tällä sympatiaa ja myönteistä huomiota osakseen: ei todellakaan

Oksettavaa lässytystä.

Ei tässä mitään sympatiaa ole tarkoitus kerätä. Joskus täytyy osoittaa mieltään sanoilla ja/tai teoilla, eikä vain hyväksyä kaikkea.

Kuka kärsii tästä boikotista eniten : Ilveksen joukkue

Saako Ilves tällä sympatiaa ja myönteistä huomiota osakseen: ei todellakaan
Kai siitä Tapparakin kärsii, kun järjestämässään pelissä ei ole tunnelmaa. Jos boikotti on laaja, niin Tappara menettää yleisötuloja. Myös mainehaitta on jonkinlainen, kun ei ole yhtään loppuunmyytyä peliä vs Ilveksen järjestämät kaikki kolme paikallista on loppuunmyyty. Toivottavasti rintama on yhtenäinen ja mahdollisimman moni jää Tapparan järjestämistä peleistä pois. Siinä vaiheessa varmaan Tapparan johtokin nöyrtyy. Itsellä päätös on helppo, kun en ole ostanut Tapparan peleihin lippuja ja en jatkossakaan niin tee.

Ei saakeli toi Facebook- kommenttikenttä on kyllä taas oikeen komediaa.

"Nyt ei tarvitse pelätä ampumisella uhkailua" tai jotain vastaavaa lävähti heti silmille :D
Siks on luotiliivit aina meiän peleissä päällä. Varmuuden vuoksi :D
Ei hemmetti noi mouhot on tyhmää sakkia aina vaan, vuodesta toiseen.

Olen useammalta Porkkanamaan edustajalta kuullut, että Osaston poisjääminen on hieno asia, koska nyt uskaltaa tuoda lapsetkin paikallispeliin mukana..

Toivon edelleen, että tämä on provoa tai kertoo siitä, että he eivät vain oikeasti käy peleissä ollenkaan.

Mitä ihmettä nykyään ihmiset pelkää? Ja he puhuvat vielä omasta ottelutapahtumastaan... ajattelevat varmaan että Ilveksen ottelutapahtumassa vähintäänkin tulee puukosta tai harhaluodista.

Olen useammalta Porkkanamaan edustajalta kuullut, että Osaston poisjääminen on hieno asia, koska nyt uskaltaa tuoda lapsetkin paikallispeliin mukana..

Toivon edelleen, että tämä on provoa tai kertoo siitä, että he eivät vain oikeasti käy peleissä ollenkaan.

Mitä ihmettä nykyään ihmiset pelkää? Ja he puhuvat vielä omasta ottelutapahtumastaan... ajattelevat varmaan että Ilveksen ottelutapahtumassa vähintäänkin tulee puukosta tai harhaluodista.
Kyllä ainakin itse olen ihan jokaseen uskaltanut tuoda, oli sit kumman vaan paikallinen. Ikinä ei oo tullut mitään ongelmia kenenkään kanssa :D

Kyllä ainakin itse olen ihan jokaseen uskaltanut tuoda, oli sit kumman vaan paikallinen. Ikinä ei oo tullut mitään ongelmia kenenkään kanssa :D
Sama juttu ja siellä esim nuorinkin Osaston seassa kannustaa, ei ikinä ongelmia missään muuallakaan.

Netin kommenttikentät nyt muutenkin ovat trollien vihreää veraa. Mutta hyvä heille jos nyt uskaltavat mennä, itse en ole ikinä Tapparalle rahaa antanut ja jatkan tätä hyvää tapaa. Menen mieluummin vaikka Poriinkin.

Tää paikallispelien mukaväkivallasta kohkaaminen on aivan sekoa, koska nykyään paikalliset ovat todella rauhallisia. Jonnet ei muista, mutta oli aikoja, jolloin Hakametsän paikallisissa joutui oikeasti pelkäämään saako nenukkaan väärän värisen huivin takia. Siinä 80-90 -lukujen taitteessa meno oli pahinta, jos oikein muistan (tod. näk. en). Bussipysäkillä seistessä joutui piilottamaan huivin takin sisään, etteivät naapurin uhmakkaat alkaisi räkkyämään yksin olevalle. Näistä ei tosiaan Aamulehtiin kirjoiteltu, ja toisaalta nykyään joka kirosanasta ja keskarista paisutellaan valtava somesirkus. Aika kuultaa muistot? Olen osallistunut teininä paikallispelien jälkeisiin joukkotappeluihin siinä pikatalojen lähettyvillä, niin en jaksa pöyristyä jostain keskareista. Päinvastoin, olen iloinen että paikalliset ovat nykyään turvallisia, ja niihin uskaltaa päästää lapsenkin ilman aikuista.

Kyllä ne mouhot uskaltaa nyt kun ei ole täysi areena. Itsellä enemmän se väkimäärä täynnä tuo vaaratilanteita kun mukaan mahtuu enemmän sitä väkeä. Uskaltaahan perus mouho koittaa käydä kehitysvammaisen kimppuun kans mut jäi onneksi sanoihin. Enemmän on nähty ja kuultu sitä toisen puolen agressiivistä toimintaa. Ei mekää nyt puhtaita olla mut harvemmin tätä näkee.

• Tykkää
Reactions: M22
Takaisin