Boikotti T*pparan isännöimiin paikallisiin.

Kiitos. Ymmärränkö nyt tuon oikein: kyse on protestista viime kauden menettelyä kohtaan, ei siitä, mikä tilanne on tällä kaudella ?
Pena jatkaa Virta11 viitoittamalla tiellä, mutta huomattavasti kohteliaimmin sanankääntein.
Mielenkiintoista seurata, että kauanko menee läpi.

Täältäkään ei kanneta rahaa Mouhoille. Peli kotona Katsomosta. Lauantaina into piukassa halliin. Vahva kutku, että meillä pelaa siellä ensimmäisen pelinsä uusi vahtimme.

Mitä tuohon Tappuran pelitapahtumaan, niin lauantaina tuli mentyä ilmaiseen U20 Tappara--Ilves peliin. Jo pelkkä Tapsun paikallaolo muistutti miksi en käy naapurin maksullisissa tapahtumissa. Tapsua kävi halaamassa pieni Ilves paitainen tyttö. Tapsu kyllä halasi, mutta isoeleisesti pyyhki sen jälkeen rinnastaan Ilves kosketuksen..sisällä on pakko olla 12v "peukku" harrastaja tai vähä-älyinen. Ei jatkoon.
Tein ihan saman huomion. Muutenkin ”kaikkien rakastama” Tapsu on puolet pelistä häiritsemässä katsojia. Kuten olen aiemminkin sanonut, niin menen sirkukseen jos haluan nähdä pellen. Sen pään takaa ei puoli katsomoa näe kentälle…

Onko sulla luetun ymmärtämisessä noin paljon vikaa vai trollaatko tahallasi? Siinähän se lukee mitkä ne syyt on. Jos ei tuosta kuvasta tajua niin sitten en voi enempää auttaa.
No tahallaan tekee, sehän on päivänselvää

Toivottavasti jokainen Ilveksen kannattaja pysyy edelleen boikottirintamassa. Kuulemma @rakitic ovella päivysyämässä rikkureita.

(Peri suomalaiseen tapaan ehdotan muiden tehtäväksi seuraavaa, koska itsehän en saa aikaiseksi oikeasti mitään)

Voisiko Osasto tai joku kaltoinkohtelua kokenut tehdä edes Arenan turvallisuusvastaavalle tiedustelun/selvityspyynnön viime kauden tapahtumista?

Samoin olisiko Osaston mahdollista tehdä suoraan T*pparalle tilanteesta oma kuvauksensa ja sitä kautta päästä T*pparan tullessa tilanteessa "vastaan" tekemään sopua jotta Tampereen paikallisiin saataisiin taas kunnon taistelu päälle myös katsomoihin? Mikäli T*ppara ei vastaa tai vastaus on vähättelyä sen voisi täällä julkaista jonka jälkeen tähän boikottiin olisi helpompi saada lisää jengiä. Nyt tämä ehkä vähän on jo unohtunut/laimennut.

Kiitos. Ymmärränkö nyt tuon oikein: kyse on protestista viime kauden menettelyä kohtaan, ei siitä, mikä tilanne on tällä kaudella ?
Eikös tuo ole selvää, että viime kauden kohtelusta johtuu boikotti pitkälti? Jos tappara kohtelee vieraskannattajia tilaisuuden tullen kuin kasaa paskaa, niin ei varmaan kannata jatkaa peleissä käymistä normaaliin tapaan, koska muuten ei mikään muutu?

Seurasiko näistä ikinä mitään jatkotoimenpiteitä, kuten poliisin kuulemisia tai vastaavia jotta asiassa sorretut saisi oikeutta?
Itse laitoin aikanaan rahanhyvitys pyynnön. Kuulema asiaa ei voinut silloin selvittää puhelimitse, joten laitoin jälkeenpäin sähköpostin asiasta. tappara ystävällisesti pyöritteli sitä sähköpostia kuukauden (lähetin sähköpostin 3.4, vastauksen sain 2.5), ja sieltäkin tuli vastaukseksi että ei, tekosyillä varustettuna. Siinä vaiheessa olin niin vittuuntunut koko touhusta että en jaksanut nostaa asiaa enempää.

Olen pahoillani, en ymmärrä boikottia näillä perusteilla enkä missään nimessä tietenkään hyväksy painostusta niitä kohtaan, jotka peliin ovat menossa. Mutta se on mielipiteeni joka on tullut varmasti selväksi. Pahoittelut, että sen ymmärtäminen kesti näin kauan, minusta perusteita koskevat viestit olivat vähän ristiriitaisia ja epäselviä.
Osaltani lopetan tämän tähän, olen surullinen, että Osaston väkevä ja tuiki tarpeellinen kannustus joukkueelleemme ei kuulu Arenassa vaan siellä mennään nyt pääosin Tapparakannusteisisti.

Jos tästä jankkaamisesta tulee bänniä, niin sitten tulee, ihmettelisin sitä kyllä.

Olen pahoillani, en ymmärrä boikottia näillä perusteilla enkä missään nimessä tietenkään hyväksy painostusta niitä kohtaan, jotka peliin ovat menossa. Mutta se on mielipiteeni joka on tullut varmasti selväksi. Pahoittelut, että sen ymmärtäminen kesti näin kauan, minusta perusteita koskevat viestit olivat vähän ristiriitaisia ja epäselviä.
Osaltani lopetan tämän tähän, olen surullinen, että Osaston väkevä ja tuiki tarpeellinen kannustus joukkueelleemme ei kuulu Arenassa vaan siellä mennään nyt pääosin Tapparakannusteisisti.

Jos tästä jankkaamisesta tulee bänniä, niin sitten tulee, ihmettelisin sitä kyllä.
Väitätkö tosiaan, että ilveksen kannattajiin (myös alaikäisiin) kohdistunut väkivalta järjestyksenvalvojien toimesta vaivaisen heilutuslipun tähden ei ole tarpeeksi ymmärrettävä syy boikottiin? Itse uskon että virheitä voidaan antaa anteeksi, mutta ei ole mouhojen suunnalta tullut tietääkseni mitään pahoitteluja. Se kertoo aika paljon heidän arvoista.

Olen pahoillani, en ymmärrä boikottia näillä perusteilla
Eikä tarvitsekkaan missään nimessä, mutta se, että sinä et ymmärrä ei tarkoita sitä, etteikö ne perustelut olisi riittävät Osastolle kun heidän boikotista tässä on kysymys.
enkä missään nimessä tietenkään hyväksy painostusta niitä kohtaan, jotka peliin ovat menossa.
Ketään ei todellakaan painosteta yhtään mihinkään. Eiköhän jokainen aikuinen osaa tehdä itse omat päätöksensä.

Takaisin