Barrett Hayton

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Ihan varmasti oli kova paikka tulla pelaamaan, mutta mitä pidemmälle peli eteni niin varmuutta alkoi näkymään. Tulee olemaan kova ketju.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 291
En ole sellaista edes väittänyt, vai mistä kuvittelet että "spekulaationi" on faktaa? En tosiaan pysty todistamaan sitä millään tavalla näissä puitteissa, jonka olen sanonut.

Hmmm. Olet kirjoittanut:

Kojooteiltahan on tullu toive että mace ja parru pelaisi samassa ketjussa.

Ylläolevasta voi moni kuvitella, että sinulla on asiasta faktatietoa.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 470
Hmmm. Olet kirjoittanut:



Ylläolevasta voi moni kuvitella, että sinulla on asiasta faktatietoa.
Olet epäileväinen Tuomas, mutta hyvä kun toit tuon esille. Vahvistan nyt ettei mulla ole tuosta täysin FAKTAtietoja, joten kaikille epäileville tuon lauseen voi jättää oman uskon varaan :D
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 447
Haytonista näki jo tämän ensimmäisen pelin aikana, että ihan jäätävä pelimies kyseessä. Vaikea yksilöidä mitään yhtä asiaa, mutta joku tuossa kokonaisuudessa heti erottui vaikka käytännössä hyppäsi suoraan karanteenista askiin.

Oma vaatimaton veikkaukseni on, että tulee olemaan yksi kovimmista pelaajista joita on Ilves-nutussa nähty. Kannattaa nauttia niin kauan kuin tätä pelimiestä saadaan seurata, ihan hetkeen tuskin päästään katselemaan vastaavan luokan talenttia Ilveksen paidassa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 873
Jep. Toki vaikea hahmottaa, koska samassa ketjussa pelaa Matias Maccelli. Veikkaan, että Maccelli on kovin nuori pelaaja Ilveksessä ikinä. Ja tulee tekemään kovan uran NHL:n puolella. Henkilökohtainen taitotaso on aivan häkellyttävän kova. Jos olisi tuuman verran itsekkäämpi, niin takoisi 30 maalia kauteen.
 
Viimeksi muokattu:

Deleted member 1878

Guest
Tästä asiasta on täälä minua fiksummat kirjoitelleet ennenkin. Maalintekijät menee maalille ja suhtautuvat vakavasti vaan eivät vakavissaan jokaiseen lämmittelyn ja harjoitteen maalintekoon, kuin pelitilanteessa konsanaan. Toivottavasti omat pojat imevät tästä opin, Barret kun jatkaneet pian matkaansa takaisin tarunhohtoiseen.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 167
Ei nyt vielä ihan niin kova ole ollut mitä odotin.Aika näkymättömissä pysyy,mutta sitten kun kiekon saa,niin vaikea siltä on pois ottaa ja syötöt lähtee kovaa ja tarkasti,välillä tuntuu että panttaa sitä syöttöä kuitenkin liian pitkään.

Vähän turhan hidas liuku ja vielä ei ole vedot oikein lähteneet,vaikka hyvä veto pitäisi olla.Olisiko jännitystä sitten ollut ainakin siinä yhdessä tilanteessa,missä veti maalin edessä suorastaan naurettavan näköisesti huspati hutaa.

Asenteessa ei tuntuisi vikaa olevan,aika hyvin käy siellä möyrimässä.Luulen,että pelituntuman puutetta lähinnä.Harmi,että ei välttämättä kerkeä Ilveksessä edes pelaamaan itseään kuntoon.


Tiedä sitten oliko työnjako sovittu niin,että huomenna sitten junnuketju kantaa joukkuetta reppuselässä ja tänään huilasivat muiden tehdessä ratkaisut.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421
Mitä itse katsoin hänen peliään, niin tekee kokoajan pienessä tilassa oikeita ratkaisuja. Tottakai PA pelityyli vaikuttaa tähän mutta varsinkin ekassa erässä oli aika väkevää tekemistä - paremmalla tuurilla olisi päässyt tulostaululle. Pari kiekonmenetystäkin tuli mutta niistä ei kostautunut maaleja. Antosen ensimmäiseen maaliin satanolla aloitusvoitto.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 657
Olisi mukava kuulla muutaman pelin jälkeen Barretin mietteitä mitä mieltä mies oikeasti on liigasta, kun se ensimmäinen haastattelu oli sellaista tyhjänpäiväistä hokijargonia, jossa viljeltiin tuttuja heittoja esim. "Tampere on kaunis kaupunki" ja "olen todella innoissani tästä mahdollisuudesta"
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 859
Sekä Maccelli että Hayton tykkäävät pitää hieman liikaa kiekkoa. Vaihtaisin Koppasen ja Haytonin paikkoja kakkos- ja kolmosketjussa.
 
Viimeksi muokattu:

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 291
Ei kai Haytonia niinkään kukaan hauku, vaan näkee enemmänkin tiettyjä ongelmia hänen ja Maccellin yhteensopivuudessa. Minun silmiini hänestä saataisiin Antosen ja ehkä Miehon kanssa enemmän irti.
 
Ylös