Barrett Hayton

Luchs

Guest
Toivotaan ettei Haytonille nuorena pelaajana tule ylimielisyyden suoraviivaista suorittamista haittaavia elementtejä. Näitä nähtiin mm. Oskari Laaksosella.

Toistaiseksi kaikki menee upeasti.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Hyvin veti, maccelli/järventien täytyy myös pelata nöyrästi. Nyt vähän omiin päin Maccellilla mun mielestä lipsui
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 337
Hyvin veti, maccelli/järventien täytyy myös pelata nöyrästi. Nyt vähän omiin päin Maccellilla mun mielestä lipsui

Ilmeisesti katottiin eri peliä, kun mun silmään näytti että macce oli se joka luisteli koviten omiin.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Ilmeisesti katottiin eri peliä, kun mun silmään näytti että macce oli se joka luisteli koviten omiin.

Ok en nähnyt peliä kokonaan, pari kertaa näytti jäävän kärjessä kaartelemaan kun ois pitänyt jo tulla alas.
Mutta hyvä jos oli näin. Ja onhan noi uskomattomia pelimiehiä.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 005
En laittaisi näitä kaikkia neppaajia samaan ketjuun. Parrulla on selvästi taipumusta kiekon pitämiseen ja vastustajan haastamiseen hyökkäysalueen ja viivan tuntumassa samoin kuin muilla ketjun veljistä. Jonkun pitäisi olla varmentamassa ja vähän suoraviivaistamassa.
Kuitenkin kyseessä on selvästi eri kaliberin mies/vahvistus kuin Roman.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 888
En laittaisi näitä kaikkia neppaajia samaan ketjuun. Parrulla on selvästi taipumusta kiekon pitämiseen ja vastustajan haastamiseen hyökkäysalueen ja viivan tuntumassa samoin kuin muilla ketjun veljistä. Jonkun pitäisi olla varmentamassa ja vähän suoraviivaistamassa.
Kuitenkin kyseessä on selvästi eri kaliberin mies/vahvistus kuin Roman.

Minä laittaisin. Hayton kun pääsee vauhtiin, niin toi on huikea ketju. Koppanen sopii hyvin Miehon ja Antosen ketjuun, siinä on työteliäs ketju.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 270
Pelituntuman jälkeen tulee olemaan dominoiva pelaaja. Taitava kiekonkäsittelijä. KalPan pelaaja taklasi hyökkäystä lähes seisovin jaloin pyörittänyttä Haytonia kiekosta pois ja löysi itsensä selältään. Kanadalaista kovuuttakin näköjään löytyy. Hayton on hyvä poika, Lehkosen termiä lainatakseni.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 005
Ok -luotetaan teidän näkemykseen. Onhan tuossa tosiaan mahdollisuudet huippushowhun.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Tais alussa vähän jännittää, kun kolme ekaa aloitusta ja kaikki hävisi. Lisäksi linjuri joutui muutamaan otteeseen huomauttamaan ja opastamaan aloituksissa. Loppupeli kulkikin jo paremmin. Tää tulee olee vielä kova ketju, kun pelejä tulee lisää!
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 300
Ihan Arizonan organisaatiossa, kyllä hekin ajattelevat omien pelaajien tulevaisuutta ja miten heistä hyötyä tulevaisuudessa.

Varmasti ajattelevat näin, koska muutenhan lainoissa ei olisi mitään järkeä.

Kysyn kuitenkin, että: mistä tämä väitetty toive pelaamisesta juuri Maccellin kanssa on luettavissa? Yleensähän lainojen osalta ei juuri tällaisia esitetä, vaan enemmänkin peliaikaan ja rooliin liittyviä asioita.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 471
Kysyn kuitenkin, että: mistä tämä väitetty toive pelaamisesta juuri Maccellin kanssa on luettavissa? Yleensähän lainojen osalta ei juuri tällaisia esitetä, vaan enemmänkin peliaikaan ja rooliin liittyviä asioita.

Ei mistään, koska tosiaan tuollaisia asioita ei voida oikein kirjoittaa alas ja vaatia, koska kiekossa ketjut jne. voi muuttua tosi nopean pelitilanteen mukaan. Mutta, tässä asiassa toive on kyllä ollu aika ilmeinen, mutta jos ei sitä usko ilman kirjoitettua tekstiä, niin en voi auttaa.
 
Ylös