Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 780

Kyllä tuo siltä näyttää, että kiinnostus aika nollissa valmentamiseen. Epäonnistuminen majussa, niin heittää fläppitaulun naulaan.

Aika perus Ilveksen tuuria, että saa valtakunnan yhden halutuimmista nuorista koutseista, niin kaveri onkin jo kyllästynyt valmentamiseen ja vetelee löysällä mulkulla hommaa sitten.
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304

Kyllä tuo siltä näyttää, että kiinnostus aika nollissa valmentamiseen. Epäonnistuminen majussa, niin heittää fläppitaulun naulaan.
En usko ainakaan mihinkään täydelliseen mahalaskuun majussa...

Siellä on muuan Tapola valmennus tiimissä mukana.
 

Jekimovs

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
105
Äläs sano. Meillä palstalla on Antti-fani. Tunnetaan nimellä pumppu1970 ;)
Liittynyt sattumalta lokakuussa 2022 palstalle. Minulla on sellainen fiilis, että lähtee täältä nopeasti. Myrrän fanipoika sitten ei kulumallakaan.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
988

Kyllä tuo siltä näyttää, että kiinnostus aika nollissa valmentamiseen. Epäonnistuminen majussa, niin heittää fläppitaulun naulaan.

Aika perus Ilveksen tuuria, että saa valtakunnan yhden halutuimmista nuorista koutseista, niin kaveri onkin jo kyllästynyt valmentamiseen ja vetelee löysällä mulkulla hommaa sitten.

Mulle tuo näyttäytyy sellaisena "olen liian iso liigaan" -fantasiana. Eli parikymmentä vuotta valmentajauraa jäljellä; siitä ekat vuodet maajoukkueen peräsimessä ja tietenkin onnistuen voittamaan kaiken mahdollisen ja sen jälkeen NHL-uralle. Sun täytyy uskoo sun unelmiin!
 

Chief44

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Mulle tuo näyttäytyy sellaisena "olen liian iso liigaan" -fantasiana. Eli parikymmentä vuotta valmentajauraa jäljellä; siitä ekat vuodet maajoukkueen peräsimessä ja tietenkin onnistuen voittamaan kaiken mahdollisen ja sen jälkeen NHL-uralle. Sun täytyy uskoo sun unelmiin!
Hohhoijjaa
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 713
Ihmetyttää tuo videossa vilahtanut huoneentaulukin joka on ilmeisesti ollut joku joukkueen keskeinen periaate joka menee suomennettuna että "ole niin kiireinen itsesi kehittämisen kanssa, että sinulla ei ole aikaa kritisoida muita". Siis mitä ihmettä? Jos joku varastaa yhteisestä tavoitteesta, pelitavasta, urheilullisuudesta tai on menossa mukana huonolla asenteella, niin siitä ei saa sanoa! Miten ihmeessä kukaan muka voi tulla missään asiassa paremmaksi, jos ei siitä saa sanoa toiselle tai huomauttaa. Kun tulee paha mieli vai?

Kyllä tuo vahvistaa sitä ajatusta mikä minulla on ollut että Pennanen on vienyt tuon kopin turvallisen tilan ajattelun liian pitkälle, jos siellä ei saa mitään ikäviäkään ajatuksia tai huomioita nostaa esille. Eihän ne huonot fiilikset sillä katoa että ne vaan vaietaan vaan pesiytyy pääkoppaan ja alkaa kasvamaan myrkyllisiä huomioita kaikkeen tekemiseen toisen kanssa. Ville Uusitalo muuten aikanaan totesi että siinä kuuluisassa pelaajapalaverissa tammikuussa 2013 yksi keskeinen asia mikä sitten nosti Ässät mestariksi oli, että nyt lopetetaan sievistely ja paskanjauhanta ja aletaan olemaan toisillemme rehellisiä.
 
Viimeksi muokattu:

HervannanSutari

Tulokas
Viestejä
8
Joo-o, eipä tässä voi kuin ihmetellä että todellako tämmöinen henkilö meillä on seuraavat 2 vuotta leijonien peräsimessä? Eikö olisi jo aika purkaa leijonasoppari ja laittaa ihan kuka tahansa muu päävalmentajaksi?
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 738
Myrrää ei päästetty kättelemään ja pennanen ei viitsinyt kätellä.

Sen verta pennasta puolustelen että millä kättelet jos kädet on housuissa?
Myrrää ei päästetty halailemaan ja kättelemään valmentajan vaihtuessa kesken kauden. Tässä on kyse kauden päättymisestä. Kaksi ihan eri asiaa.
 
Ylös