Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Pendo mennyt vaihtamaan etunimensä harhauttaakseen häntä metsästäviä Ilves-faneja.

Screenshot_20240413-125638_Facebook.jpg
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
988
Antti sanoo:
"Kysymystä ”Kuka minä olen?” en ole oikein koskaan sisäistänyt tai ymmärtänyt, se jopa välillä ahdistaa. Haluankin enemmän miettiä sitä, mitä kaikkea minussa onkaan. Se kysymys avaa minulle laajemman ja avoimemman maailman ja sen kysymyksen kanssa on helpompi olla utelias. Siitä minä olen kiinnostunut, ihmisen monimuotoisuudesta ja siitä mistä me koostumme ja mitä me voimme olla. Joskus on myös helpottavaa huomata, että kaikkea ei tarvitse tietää ja voi luottaa.

Jos siis olet kiinnostunut ihmisyydestä, omasta hyvinvoinnista, johtamisesta ja ehkä myös läsnäolon taidoista, ole rohkeasti yhteydessä ja katsotaan yhdessä, miten voisin mahdollisesti auttaa. En lupaa, että matkamme yhdessä olisi nopea tai kivuton. Omasta kokemuksesta osaan näin sanoa, mutta tiedän, että itsensä äärelle pysähtyminen, ymmärryksen lisääminen ja nähdyksi tuleminen on palkitsevaa."

 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 682
Antti tuli, Antti meni.

Kesän jälkeen ei kukaan enää Anttia muistele, ei kaivannut Myrrääkään kuin jotkut tunteella kipuilevat.

Uusi alku. Kannattajat löytävät Areenalle taas syksyllä. Valmennus, paljon uusia pelaajia, joku jopa laukoisi alkaispa jo.

Ei Ilves Antin tai Myrrän osaamattomuuteen kaatunut, hieman toki harmittaa, Ilves porskuttaa kuitenkin edelleen isosti etiäpäin.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 708
Kummola heitti osuvasti,

”Maajoukkueen päävalmentajana kun ei ota liian vakavasti ja ottaa sellaisen reippaan asenteen, on mielestäni kaikki mahdollisuudet menestyä”.

Väkisin tuli flashbackinä mielikuva tv-sarja reinikainen ja ylikomisaario rautakallio tuosta pestistä mieleen.
 

Kroisos Pennanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
186

Tuolta sitten vaan buukkailemaan Antin kanssa purkupalaveria tästäkin kaudesta. Näköjään myös ryhmäterapiaa tarjolla, forumi kiittää.
Antti mokasi isosti kättelyt ja sen jälkeiset muunnellut totuudet jotta saisi teollensa parempaa ymmärrystä. Kääntyi itseään vastaan.

Ollaan ME silti fiksumpia ja asian yläpuolella. Ei aleta kostamaan buukkailemalla Antin kalentereita tukkoon. Ollaan Suomen parhaat ja FIKSUIMMAT fanit. Ollaan kestetty niin paljon paskaa, että tämä vain pisara meressä, etiä päin. Nämä linkit melkein voisi poistaa täältä, koska houkuttelevat kyseenalaiseen toimintaan katkeroituneita faneja.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 073
Itse en näe tätä kautta mitenkään katastrofina, vaikka se suureen pettymykseen päättyikin. Mutta näitä sattuu paremmissakin piireissä, Ruotsissa taisi juuri runkosarjan 8 pudottaa runkosarjan ykkösen suoraan 4-0,eikä varmasti ole ainoa laatuaan.

Varmasti tulee vielä kausia, kun Ilvekselläkin menee oikeesti kaikki päin persettä, ja taistellaan säälipaikasta yhdellä suurimmista pelaajabudjeteista. Tälläkin kaudella esim. HIFK ja Lukko vetivät vihkoon, samoin on vetänyt Kärpät jo vuosia, puhumattakaan Jokereista aikoinaan.

Ekan pelin 50 minuuttia Ilves pelasi pleijareissa hyvin, ja silloin näytti,että sarja menee Ilvekselle 4-0 tai 4-1, kun Kalpa voitti ekan pelin, niin Ilves ei enään parastaan saanut esiin, vaan lähinnä pelättiin tappiota. Jos Pendon tavoite oli tuoda Ilvekseen turvallisuuden ilmapiiri, niin siinä kyllä epäonnistuttiin pahasti
 

Ipan pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Kun paineista puhutaan niin mitenkäs tuolla naapurissa Rikardilla. Takana vähän epäonnistunut pesti Sveitsissä. Sieltä sitten Suomen kestomenestyjän ruoriin. Vain yksi lopputulema "sallittu".
 

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
350
Itse en näe tätä kautta mitenkään katastrofina, vaikka se suureen pettymykseen päättyikin. Mutta näitä sattuu paremmissakin piireissä, Ruotsissa taisi juuri runkosarjan 8 pudottaa runkosarjan ykkösen suoraan 4-0,eikä varmasti ole ainoa laatuaan.

Runkosarjan 9. tiputti siis runkosarjan 1. ja 2. Molemmat sarjat suoraan 0-4 ja Rögle odottelee nyt finaalia, kun toinen finalisti vetää pidemmän kautta. :D

Kun paineista puhutaan niin mitenkäs tuolla naapurissa Rikardilla. Takana vähän epäonnistunut pesti Sveitsissä. Sieltä sitten Suomen kestomenestyjän ruoriin. Vain yksi lopputulema "sallittu".

No eihän. Tuollaisen projektin alussa kaikki ymmärtäisi, jos se ei loppuun asti menisi. Mutta sen verran vahva on voittamisen kulttuuri, että sama toistui taas: Ilveksen pudottanut joukkue hävisi taas 4-1 Tapparalle seuraavassa sarjassa.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
870
Runkosarjan 9. tiputti siis runkosarjan 1. ja 2. Molemmat sarjat suoraan 0-4 ja Rögle odottelee nyt finaalia, kun toinen finalisti vetää pidemmän kautta. :D
Ja noilla kummallakaan Röglelle pudonneella kärkiseuralla ei ole 40 vuotta häviämisen taakkaa harteillaan, vaan mestaruus ihan hiljattain voitettuna.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös