Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 986
Nyt huomenna nähdään saako Pennanen tuplapeleissä valmisteltua joukkueen huomenna kovaan iskuun.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 003
Meillä on nyt OIKEA VALMENTAJA kaikilla mahdollisilla ominaisuuksilla. Herranjumala tuota reagoinnin määrää. Tätä minä olen kaivannut ja nyt vihdoin ja viimein sitä saan. Reagointia!

Olen vakuuttunut ja niin onnellinen!
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 072
Eka tulikoe läpi, huomenna "luonnollinen" ohipeli ja ulospuhallus, koska "ei mikään joukkue nyt kaikkia pelejä voita"?

(Lainauksissa juttuja, mitä omiin korviin tuli aiemmin tälläKIN kaudella)
 

Les Stratocaster

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
668
Eka tulikoe läpi, huomenna "luonnollinen" ohipeli ja ulospuhallus, koska "ei mikään joukkue nyt kaikkia pelejä voita"?

(Lainauksissa juttuja, mitä omiin korviin tuli aiemmin tälläKIN kaudella)
Kyllä toi Antin touhu penkin takana oli sen näköistä jo nyt, että siellä ei laadukasta arkea ja työhanskoja katsella, vaan vaaditaan sitä ammattimaisuutta
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 945
Yks peli on yks peli ja pohjiahan tälle voitolle on rakennettu jo kauan ennen tätä viikkoa, mutta olipahan hienoa nähä tunnetta ja reagointia ja aktiivista johtamista valmentajalta pelin aikana.

Ymmärrän senkin koulukunnan, ettei pelaaja sisäistä mitään mitä koutsi sanoo pelin aikana eikä kannata sekottaa, mutta nyt nähdään sitten että tarttuuko se aktiivisuus kentälle joka kerta kuten tänään.

Antti on johtaja ja pyrkii aktiivisesti vaikuttamaan ottelun kulkuun. Kuten taisi luvatakin: tulee tekeen kaikkensa, että Ilves menestyy. Jännä nähdä, mihin se riittää.
 

Valker

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
466
Antti 3 - Tapola 0
Erona vaan että Tapola vetänyt muutaman kauden ja Antti päivän.
Onko tietyillä nimimerkeillä nyt mitään sanottavaa?
En tiedä kuulunko tiettyihin nimimerkkeihin, mutta aika fakiiri saa olla, jos kääntää voiton Pennasen ansioksi. Vaikka Pendo huippuvalmentaja onkin, niin ei hänkään päivässä mitään ihmeellistä saa aikaan. Kyllä tänään nähtiin joukkueen voitto.
 

IlvesYkköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
381
Joko on patsas suunnitteilla?:D
Oli kyllä oikeasti jopa shokeeraavaa nähdä se kun Ilveksen vaihtoaitiota kuvatessa valmentaja tekee jotain.
Omasta mielestä turhaa jatkaa mitään Myrrä vs Pendo väittelyä. Nyt mennään Pennasella ja katsotaan mihin riittää, mutta saumat on vaikka mihin ja ainakin itsellä luottoa löytyy mennä vaikka päätyyn asti tällä Ilveksellä.
 

Les Stratocaster

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
668
En tiedä kuulunko tiettyihin nimimerkkeihin, mutta aika fakiiri saa olla, jos kääntää voiton Pennasen ansioksi. Vaikka Pendo huippuvalmentaja onkin, niin ei hänkään päivässä mitään ihmeellistä saa aikaan. Kyllä tänään nähtiin joukkueen voitto.
Se olikin lievää sarkasmia. Se kyllä osui silmään, että Konna ja Supi pelasi heti kauden parhaan pelinsä.
 
Ylös