Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 211
En ole misdään väittänyt että meillä on nyt liigan paras valmennus tai että se on myrrää parempi.
Pennanen saa sen ensin todistaa ja saa aloittaa kolmen tunnin päästä.

Kuitenkin olit ilman mitään todisteita tai odotteluita sitä mieltä tyyliin viikko sitten, että jos Pennanen menee Tapparaan, niin Tapparalla on parempi valmennus kuin meillä ihan sama kenet saamme valmentajaksi? (eli toisin sanottuna Pennasen mennessä Tapparaan Tapparalla olisi mielestäsi Liigan paras valmennus, kun kerran mielestäsi kukaan koko maailmassa ei tekisi Ilveksen valmennuksesta parempaa)


Ei oikein logiikka toimi, että nyt Ilveksellä ei olekaan saman sällin palkatessa liigan paras valmennus, vaan vaadit todisteita.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 104
Foorumilaiset saaneet koutsiksi jumalasta seuraavan ja henkselit paukkuu niin ettei mitään rajaa.
Mikään ei kertakaikkiaan voi mennä pieleen.


Tietynlainen kunnioitus näitä nimimerkkejä kohtaan, jotka kulkevat pää pystyssä vastavirtaan, mutta onhan tämä jo aika sakeata kamaa.

Viitaten tuohon 'Jumalasta seuraavan' ( jonka hahmon muuten kirjoitit hauskasti fundamenttiesi mukaisesti pienellä alkukirjaimella ) kommenttiin totean vain, että en ole palstalta löytänyt vielä yhtä ainutta lähellekään samankaltaista, kritiikki rajoitteista henkilöpalvojaa, painit kyllä suvereenisti ihan omassa sarjassa.

Ikävää vain, että tämä 'Jumalasta seuraava' heitto on hieman hajanainen, koska agendaasi sopivaa vastapuolta ei ole edes olemassa.
Ei ole olemassa yhtään Pennasapostolia, joka julistaisi samanlaisella kiihkolla kuin Sinä opinkappaleitaan.

Tähän loppuun vielä kysymys: Onko jääkiekon puolella valmennuksessa, urheilujohdossa, pelaajissa ainuttakkaan toimijaa, joka tuo Joukon lisäksi mieleesi yhtä myönteisiä ja lempeitä viboja?
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 874
Kerro hyvä syy miksi myrrää ei päästetty
kiittämään joukkuetta. Se ei ole syy ettei ole tapana. Minun veikkaukseni syystä on pelko.
Tämä tästä.
Kukaan ei varmasti ole kieltänyt Myrrää tapaamasta tai olematta yhteydessä joukkueeseen, mutta pukukoppi ei ole enään ollut se paikka missä se tapahtuu ja kuten on mainittukin niin oli itse kertonut joukkueelle wa-ryhmässä tapahtuneesta. Tapaaminen varmasti olisi ollut mahdollista vaikka areenan pihassa tai lähistöllä jossain kuppilassa tms. kaikille sopivana ajankohtana , mutta tuolloin kello 9? on voinut olla myös joukkeella työaika ja sovittua ohjelmaa eli töitä eli eivät ole päässeet paikalle.
 
Viimeksi muokattu:

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 012
Syy siihen, miksi Myrrä ei päässyt hyvästelemään joukkuetta lienee puhtaasti käytännöllinen. Nyt ei ole oikea aika ja ei haluttu sekoittaa pakkaa entisestään. Myrrä varmaan saa vielä tilaisuuden ja elämä jatkuu.. meillä kaikilla ...
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 723
Kuitenkin olit ilman mitään todisteita tai odotteluita sitä mieltä tyyliin viikko sitten, että jos Pennanen menee Tapparaan, niin Tapparalla on parempi valmennus kuin meillä ihan sama kenet saamme valmentajaksi? (eli toisin sanottuna Pennasen mennessä Tapparaan Tapparalla olisi mielestäsi Liigan paras valmennus, kun kerran mielestäsi kukaan koko maailmassa ei tekisi Ilveksen valmennuksesta parempaa)


Ei oikein logiikka toimi, että nyt Ilveksellä ei olekaan saman sällin palkatessa liigan paras valmennus, vaan vaadit todisteita.
En allekirjoita tuota tekstiä, missäkö olen näin kirjoittanut , varmaan löydät kun väitätkin?
pystytkö itse sanomaan näin pennasesta tai kenestäkään?
Itse toivon että on myrrää parempi mutta ei sekään ole itsestään selvyys.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 723
Kukaan ei varmasti ole kieltänyt Myrrää tapaamasta tai olematta yhteydessä joukkueeseen, mutta pukukoppi ei ole enään ollut se paikka missä se tapahtuu ja kuten on mainittukin niin oli itse kertonut joukkueelle wa-ryhmässä tapahtuneesta. Tapaaminen varmasti olisi ollut mahdollista vaikka areenan pihassa tai lähistöllä jossain kuppilassa tms. kaikille sopivana ajankohtana , mutta tuolloin kello 9? on voinut olla myös joukkeella työaika ja sovittua ohjelmaa eli töitä eli eivät ole päässeet paikalle.
Syy siihen, miksi Myrrä ei päässyt hyvästelemään joukkuetta lienee puhtaasti käytännöllinen. Nyt ei ole oikea aika ja ei haluttu sekoittaa pakkaa entisestään. Myrrä varmaan saa vielä tilaisuuden ja elämä jatkuu.. meillä kaikilla ...
Nuo ei ole syitä. Ne on selityksiä.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 211
En allekirjoita tuota tekstiä, missäkö olen näin kirjoittanut , varmaan löydät kun väitätkin?
pystytkö itse sanomaan näin pennasesta tai kenestäkään?
Itse toivon että on myrrää parempi mutta ei sekään ole itsestään selvyys.

Tuossa kirjoitat 3 viikkoa sitten, että jos Tapparan valmentaja on Pennanen niin se kyykyttää Tillua, eli Ilvestä, valmennuspuolella

Jos pennanen on tapparan mies niin kuten pelaajahankinnoissa, niin silloin lisäksi vamennuspuolellakin naapuri kyykyttää tillua.

Ei tuossa ole mitään ehtoja, että "paitsi jos Ilveksen valmentajaksi tulee se tai tämä" vaan ihan suoraan, että Pennasella Tapparan valmennus on parempi (jopa reilusti parempi kun kerran kyykytyksestä on kyse) kuin Ilveksellä, siis riippumatta siitä kenet Ilves saa koutsiksi. Miten tämän voi muuten tulkita kuin niin, että Pennanen on mielestäsi parempi valmentaja kuin kukaan ennen ensimmäistäkään matsia Tapparan peräsimessä?



Mitä omaan arviooni tulee, niin mielestäni Pennanen on paperilla reilu parannus Myrrään nähden. (laitoin jo ykkössentteri Jarno Peltonen <-> Esa Keskinen -vertauksen johonkin, sama ero mielestäni paperilla) Siitä olen samaa mieltä, että Ilveksen otteet kentällä näyttävät sitten totuuden.

Mutta tiedän kyllä, että jos Ilves sijoittuu esimerkiksi runkosarjassa kakkoseksi ja ottaa hopeaa niin sinä olet ensimmäisenä täällä kiistelemässä, että tämähän todistaa, että Myrrän pitäminen olisi ollut oikea ratkaisu, koska Ilves oli ykkösenä sarjassa kun Myrrä sai potkut. En aio vaivautua kommentoimaan tuolloin mitään. Jarno Peltonenkin, yksi suosikkipelaajistani aikoinaan, olisi voinut joskus 9 kierroksen jälkeen olla pistepörssin kärjessä parin pisteen erolla vaikkapa 10. olevaan ja silti olisi ollut oikea ratkaisu koska vaan vaihtaa hänet Esa Keskiseen, vaikka Essi sijoittuisikin lopulta pistepörssissä kakkoseksi tai kolmanneksi.
 
Viimeksi muokattu:

Ake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
570
Joo en tajua tätä hyvästelyjuttua , mikä ois muuttunut.
Oon liki 40 v ollu työelämässä ja moni pomo on lähteny mononkuva perseessä ja tietty muutenkin.
Kyllä ne potkut saaneet on vähin äänin lähteny häpeissään.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 391
PYSYTTÄISKÖ KETJUN AIHEESSA.
JOS HALUAA ANTAA PALAUTETTA KANSSA KESKUSTELIJOILLE, SILLE LÖYTYY OMA KETJUNSA. JOS HALUAA KESKUSTELLA JOUKO MYRRÄSTÄ HÄNELLÄKIN ON OMA KETJUNSA.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 723
Kirjoitin ”jos pennanen on tapparan mies niin kuten pelaajahankinnoissa,, niin silloin lisäksi valmennuspuolellakin naapuri kyykyttää tillua”

Meinaat että tuo tarkoittaa samaa kuin;

jos Pennanen menee Tapparaan, niin Tapparalla on parempi valmennus kuin meillä ihan sama kenet saamme valmentajaksi? (eli toisin sanottuna Pennasen mennessä Tapparaan Tapparalla olisi mielestäsi Liigan paras valmennus, kun kerran mielestäsi kukaan koko maailmassa ei tekisi Ilveksen valmennuksesta parempaa)

Lopeta hyvä mies kirjoittelu!
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 211
Kolme viikkoa sitten Pennasta huhuttiin Tapparan seuraavaksi valmentajaksi. Tähän intouduit toteamaan, että jos näin käy, niin Tappara kyllä kyykyttää Ilvestä valmennuspuolella.

Siis premissi: Tapparan valmentaja Pennanen, Ilveksen valmentajalla ei merkitystä (eli saa olla ihan kuka tahansa).
Arviosi näistä premissin päävalmentajista: Tappara kyykyttää Ilvestä valmennuspuolella.

Niin eikö se nyt helvetti tarkoita täsmälleen sitä, että 3 viikkoa sitten mielestäsi Pennanen oli paras mahdollinen valmentaja tähän liigaan ennen ensimmäistäkään ottelua ja selvällä erolla, koska Ilvestä kyykytetään valmennusosastolla riippumatta siitä kuka Ipan valmentaja on? Tämän lisäksi aika tarkkaan vuosi sitten paalutit, että sinulle ei kelpaa Ilveksen seuraavaksi valmentajaksi kukaan muu koko maailmassa kuin Pennanen.



Nyt kun Pennanen tulikin Ilvekseen niin Ilves ei mielestäsi kyykytä ketään, koska et tiedä onko Pennanen hyvä valmentaja, kun ei ole vielä valmentanut ollenkaan Ilveksessä.
 
Viimeksi muokattu:

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952
Kirjoitin ”jos pennanen on tapparan mies niin kuten pelaajahankinnoissa,, niin silloin lisäksi valmennuspuolellakin naapuri kyykyttää tillua”

Meinaat että tuo tarkoittaa samaa kuin;



Lopeta hyvä mies kirjoittelu!
Miten muuten tuon voi tulkita?
 

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 736
Itse olen miettinyt tätä palkkausta. Sikäli olen mielissäni, että nyt tällä organisaatiolla on vain yksi tavoite - mestaruus.

Jokke oli ja on mainio valmentaja. Pelaajien kehittäjä, rauhallinen, osallistava - mutta Pennanen on valmentajaportailla ainakin yhden tason ylempänä kokemuksellaan.

Tärkeintä business- ja jääkiekkomaailmassa on olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Jokke oli oikeaan aikaan oikeassa paikassa, mutta oliko enää loppuvuodesta 2022. Ilveksen kannalta saattoi olla parempi tehdä vaihto juuri nyt.

Businessmaailmassa nämä ovat aika normaaleja vaihdoksia johdossa varsinkin kasvuyhtiöissä. Tiettyyn pisteeseen saakka toimiva hallitus/TJ/johtohenkilöt ovat OK ja sitten otetaan seuraava steppi uusilla ihmisillä, joilla voi olla enemmän kokemusta tuon seuraavan askeleen ottamisesta.

Itse toivotan Pennasen tervetulleeksi - uskon, että hänellä on paljon annettavaa nykyilvekselle ja "poika voisi palata kotiin lähes 40 vuoden hukkareissulta".

Ja Jokelle tsemppiä, hienot vuodet ja pronssimitali kruunasi matkan. Raipe palasi potkujen jälkeen, Jalonen palasi potkujen jälkeen(jopa saman kauden aikana) ja ehkä Jokkekin nähdään taas jossain roolissa Ipassa. Carpe diem ja Ipan pipa päässä.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 540
Mulla on tästä todella hyvä fiilis.

 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Ihan paska debyytti. Huomenna katsotaan miten sujuu back to back peleihin valmistaminen vs edeltäjä.
 
Ylös