Aleksi Elorinne

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 496

Koko liigauransa ainoastaan Tapparaa edustanut puolustaja Aleksi Elorinne vaihtaa karseat oranssit pöksyt kauniin vihreisiin pelihousuihin. Vyöltä löytyy 375 liigaottelua ja näissä otteluissa on syntynyt 62 tehopistettä (17+45). Lisäksi on pelannut A-maajoukkueessa kahdeksan ottelua ja saldona näistä kaksi syöttöpistettä. Mittaa 196 senttiä ja massaa 99 kiloa. 29-vuotias puolustaja tuo arvokasta kokemusta nuoreen joukkueeseen. Sopimus on sama kuin muilla tänään julkistetuilla pelaajilla, eli 2+1 vuotta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Johtuikohan Elorinteen "koirankoppi" tällä kaudella Tapparassa pelkästään pelillisistä esityksistä vai voiko edes Rautakorpi olla niin lapsellinen, että nimenomaan Ilvekseen tapahtunut seurasiirron paljastuminen olisi voinut vaikuttaa asiaan? Mä luin ainakin jo ennen tätäkin päivää joidenkin Tappara-fanien kommentteja, jotka olivat tämänkin kauden osalta Elorinteeseen tyytyväisiä, joku taisi kehua ainakin Elorinteen tämän kauden plusmiinus -tilastoa, ja nyt kun tarkistin, niin se oli Elorinteellä tämän kauden runkosarjassa +12, mikä oli Elorinteen Tappara-uran toiseksi paras. Pelasi tällä kaudella runkosarjassa 53 peliä, ja pleijareissa ei peliäkään.

Tapparan foorumilla ainakin moni näyttää jääneen Elorinnettä haikeana kaipaamaan, ja joitakin harmittaa, kun siirtyy nimenomaan Ilvekseen, kuten noista molemmista asioista aiemmin kirjoitin arvelevani tapahtuvan (koska pelasi niin pitkään Tapparassa ja taisi olla persoonanakin monen suosikkeja), vaikka tällä foorumilla joku muu olikin toista mieltä. Jotkut Tapparan foorumilla olisi pitänyt Elorinteen Tapparassa jatkossakin jopa pelillisistäkin syistä, mutta negatiivistä kritiikkiäkin nykytasosta tulee, tosin osaksi se voi johtua katkeruudesta, kun siirtyi nimenomaan Ilvekseen.

EDIT: Pientä korjausta ja tarkennusta.
 
Viimeksi muokattu:

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Johtuikohan Elorinteen "koirankoppi" viime kaudella Tapparassa pelkästään pelillistä esityksistä vai voiko edes Rautakorpi olla niin lapsellinen, että nimenomaan Ilvekseen tapahtunut seurasiirron paljastuminen olisi voinut vaikuttaa asiaan? Mä luin ainakin jo ennen tätäkin päivää joidenkin Tappara-fanien kommentteja, jotka olivat menneeseenkin kauteen Elorinteen osalta tyytyväinen, joku taisi kehua muun muuassa plusmiinus -tilastoa.

Tapparan foorumilla ainakin moni näyttää jääneen Elorinnettä haikeana kaipaamaan, ja joitakin harmittaa, kun siirtyy nimenomaan Ilvekseen, kuten noista molemmista asioista aiemmin kirjoitin arvelevani tapahtuvan (koska pelasi niin pitkään Tapparassa ja taisi olla persoonanakin monen suosikkeja), vaikka tällä foorumilla joku muu olikin toista mieltä. Jotkut Tapparan foorumilla olisi pitänyt jopa pelillisistäkin syistä, tosin negatiivista kritiikkiäkin nykytasosta tulee, tosin osaksi se voi johtua katkeruudesta, kun siirtyi nimenomaan Ilvekseen.
Itse uskon täysin siihen, että syy pelaamattomuuteen vain ja ainoastaan sopimus Ilvekseen jos ei loukkaantumista ole taustalla. Tietty mun uskomuksilla ny ei ole mitään merkitystä.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Itse uskon täysin siihen, että syy pelaamattomuuteen vain ja ainoastaan sopimus Ilvekseen jos ei loukkaantumista ole taustalla. Tietty mun uskomuksilla ny ei ole mitään merkitystä.

Nii, vaikea sanoa. Aika moni Tapparan foorumilla on kyllä sitäkin mieltä, että peliesitysten tason putoamisella oli perusteet "koirankopille". Mihinköhän aikaan tätä kautta se Elorinteen peliaika ja vastuu alkoi vähentyä?
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 871
Nii, vaikea sanoa. Aika moni Tapparan foorumilla on kyllä sitäkin mieltä, että peliesitysten tason putoamisella oli perusteet "koirankopille". Mihinköhän aikaan tätä kautta se Elorinteen peliaika ja vastuu alkoi vähentyä?
Kuukausittaiset keskimääräiset peliajat olivat
syys 15.55
loka 13.45
marras 13.24
joulu 15.23
tammi 12.39
helmi 14.44
maalis 10.42
koko kausi 14.07

Pelejä jäi väliin 7, joista maalikuussa 3 (pelasi 3/6), tammikuussa 2 (8/10) ja lokakuussa 2 (8/10).
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Kuukausittaiset keskimääräiset peliajat olivat
syys 15.55
loka 13.45
marras 13.24
joulu 15.23
tammi 12.39
helmi 14.44
maalis 10.42
koko kausi 14.07

Pelejä jäi väliin 7, joista maalikuussa 3 (pelasi 3/6), tammikuussa 2 (8/10) ja lokakuussa 2 (8/10).

Kiitos näistä tiedoista!

Ja pleijareissahan ei pelannut peliäkään. Oliko nuo maaliskuun 3 pelaamatonta peliä runkosarjan kolme viimeistä peliä?
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 871
Ja pleijareissahan ei pelannut peliäkään. Oliko nuo maaliskuun 3 pelaamatonta peliä runkosarjan kolme viimeistä peliä?
Pudotuspeleissä tosiaan runkosarjassa pienemmin minuutein pelanneet Fälth ja Utunen saivat pelata Elorinteen sijaan, vaikka heilläkin peliajat itse asiassa laskivat runkosarjasta. Elorinteellä jäivät maaliskuussa väliin pelit 2, 3 ja 5 / 6, eli hän pelasi runkosarjan päätöspelissä.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Kuukausittaiset keskimääräiset peliajat olivat
syys 15.55
loka 13.45
marras 13.24
joulu 15.23
tammi 12.39
helmi 14.44
maalis 10.42
koko kausi 14.07

Pelejä jäi väliin 7, joista maalikuussa 3 (pelasi 3/6), tammikuussa 2 (8/10) ja lokakuussa 2 (8/10).
No, tuon perusteella ei vaikuttais Ilves-sopimus vaikuttavan Elorinteen väheneviin minuutteihin, nii kuin itse ajattelen.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
 

V0mpatti

Rivipelaaja
Viestejä
21
Loukkaantuiko Lukko pelissä vai onko tosiaan niin että ei mahdu kokoonpanoon?
Omaan silmään kahteen ekaan peliin ei tehnyt virheitä vaan pelasi luotettavasti omiinpäin.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 496
Omaan silmään ihan hyvä peli Elorinteeltä tänään.

Oli jotenkin kiva nähdä, kuinka tuuletteli muiden onnistumisia ja elää muutenkin mukana. Vaikuttaa hyvältä joukkuepelaajalta.
 

RautaRane

Rivipelaaja
Viestejä
55
Tänään hyvää uhrautuvaista peliä, paljon blokkeja, taklauksia ja kruununa maali. Ei ihan aiheetta valittu ottelun parhaaksi pelaajaksi. Antoi nyt kasvot tai vähintäänkin viikset tälle käänteelle joukkueen peli-ilmeessä.

 
Ylös