Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

Erittäin epäilyttävän kummallista on, että TJ ei viitsinyt tehdä minkäänlaista paketointia meille asiakkaille menneestä kaudesta. Lienee tasan ensimmäinen kerta, kun näin tapahtuu. En voi ymmärtää!
 
Erittäin epäilyttävän kummallista on, että TJ ei viitsinyt tehdä minkäänlaista paketointia meille asiakkaille menneestä kaudesta. Lienee tasan ensimmäinen kerta, kun näin tapahtuu. En voi ymmärtää!
Mä luulen, että siinä ei hirveästi menetetty, ja jokainen voi suurinpiirtein arvata, mitä siinä olisi lukenut. Samaa lätinää kuin ennenkin.
 
Erittäin epäilyttävän kummallista on, että TJ ei viitsinyt tehdä minkäänlaista paketointia meille asiakkaille menneestä kaudesta. Lienee tasan ensimmäinen kerta, kun näin tapahtuu. En voi ymmärtää!
Juu ja ei. Kaippa siellä norsunluutornissa on päät jumissa. Ei tiedetä miten organisaatiota saadaan menestyksen suhteen eteenpäin, toisaalta saattaa talouspuolella olla huhujen mukaan vähemmän aihetta positiiviseen hihkumiseen. Toivottavasti pääjehujen tilalle tulevia on kartoiteltu jo, niin ensi kauden jälkeen pääsisi Ilves jatkamaan kokolailla tyhjältä pöydältä uutta tulemista.
 
Takaisin
Ylös