Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

Erittäin epäilyttävän kummallista on, että TJ ei viitsinyt tehdä minkäänlaista paketointia meille asiakkaille menneestä kaudesta. Lienee tasan ensimmäinen kerta, kun näin tapahtuu. En voi ymmärtää!
 
Erittäin epäilyttävän kummallista on, että TJ ei viitsinyt tehdä minkäänlaista paketointia meille asiakkaille menneestä kaudesta. Lienee tasan ensimmäinen kerta, kun näin tapahtuu. En voi ymmärtää!
Mä luulen, että siinä ei hirveästi menetetty, ja jokainen voi suurinpiirtein arvata, mitä siinä olisi lukenut. Samaa lätinää kuin ennenkin.
 
Takaisin
Ylös