Loukkaantumistilanne ja poissaolot kaudella 2020-2021 kts.avausviesti

Onko Peltolan tilanteesta mitään uutta? Joko voi kohta odottaa paluuta kentille??
 
Itse en laske sen varaan, että Peltola pelaa peliäkään tällä kaudella... mutta toimisto näemmä laskee. Kai tämä nyt sitten on selvää, että joukkuetta ei enään vahvisteta.
 
Varmaan viittasi puolustajiin
Maaliskuun pakkirivit varmaan olisivat kun Parikka tulee negatiivisten korona testien jälkeen ja Peltola palaa loukkaantuneiden osalta.

Parikka-A.Salmela
Elorinne-Peltola
Hatakka-Airola
T.Salmela.
Jos lause kuuluu, että on selvää, ettei joukkuetta enää vahvisteta, niin mielestäni se koskee myös hyökkääjiä ja maalivahtia
 
Eiköhän tuota huilauteta kuten aiemminkin tehty, kun joutui vähän turhan aikaisin tositoimiin ja ottelutahti tulee olemaan kova. Hyvähän se, kun pystytään noin toimimaan. Jos siis ei ole loukista kyse.
 
Se mikä pisti silmään, oli Peltolan kohdalla edelleen merkintä helmikuu. Kova juttu, jos palaa ensi viikolla kehiin.
 
Se mikä pisti silmään, oli Peltolan kohdalla edelleen merkintä helmikuu. Kova juttu, jos palaa ensi viikolla kehiin.
Mennyt vähän itseltä ohi, mutta mistä nuo jutut on lähtöisin, ettei voisi olla kunnossa vielä tämän kuun aikana?
 
Kai sitä väkisinkin epäilys herää, kun arviota siirretään jatkuvasti eteenpäin.

Jos Bono palaa kehiin ja Salmela (A) jatkaa täällä, niin pakisto on kunnossa.
 
Varmaan viittasi puolustajiin
Maaliskuun pakkirivit varmaan olisivat kun Parikka tulee negatiivisten korona testien jälkeen ja Peltola palaa loukkaantuneiden osalta.

Parikka-A.Salmela
Elorinne-Peltola
Hatakka-Airola
T.Salmela.
Elä unohra Maalahtea!

Hatakka-Elorinne
Parikka-A. Salmela
Maalahti-Peltola
T. Salmela/Airola

Kylhän nuilla pitäisi pärjätä perkele!
 
Mennyt vähän itseltä ohi, mutta mistä nuo jutut on lähtöisin, ettei voisi olla kunnossa vielä tämän kuun aikana?

PreGame lähetyksestä oli 6.2. vieraana, sanatarkasti en muista, mutta puhui ettei vielä kyennyt täysillä luistelemaan ja puhe tuntui olevan enemmän tyyliin "koitetaan saada ukko vielä tänä keväänä kaukaloon". Joku paremmin muistava voinee korjata. Onhan tuostakin toki jo pari viikkoa.
 
PreGame lähetyksestä oli 6.2. vieraana, sanatarkasti en muista, mutta puhui ettei vielä kyennyt täysillä luistelemaan ja puhe tuntui olevan enemmän tyyliin "koitetaan saada ukko vielä tänä keväänä kaukaloon". Joku paremmin muistava voinee korjata. Onhan tuostakin toki jo pari viikkoa.
Minulle jäi muistikuva tuosta haastattelusta, että paluu kestää vielä (no onhan tuosta tosiaan kohta kaksi viikkoa).
Edit: en nyt kyllä ollut parempi muistinen jota @TaikuriLuttinen kaipasi ...
 
Joo, itse en odota Peltolaa tälle sesongille. Sen verta se haastattelu toi mielestäni jobinpostia.
 
En nyt luottaisi "palstalääkäreihin" liikaa. Viimeisin esimerkki oli Hatakan diagnoosi. Pitkää saikkua tarjosi moni varmana. Joni Ikosen kausi piti olla ohi jne. Tällä perusteella sanon että Peltola hyppää viikon päästä kehiin.
Eron palstalääkäreiden diagnooseissa oli Hatakan mutudiagnoosi ja Peltolan omiin puheisiin perustuva diagnoosi. Toivottavasti Peltolan toipuminen on hyvässä vauhdissa, en kuitenkaan ole yhtä optimistinen paluun ajankohdasta kuin sinä.
 
Olin ymmärtävinäni Peltolan puheista jotenkin sen suuntaista, että hyvin etetee viimeinkin toipuminen. Kunhan vielä jalka alkaisi kestää luistelua. Voihan olla, että mies puhui lämpimikseen ja onkin laatikossa jo ennen pääsiäistä.
 
Takaisin
Ylös