ipa1970
Tähtipelaaja
- Viestejä
- 10 858
Tai sitten ei olla otettu kunnolla selkoa mitä ollaan hankkimassa.Ilves on kyllä aina ollut paikka missä voi rauhassa kuntouttaa itseään. Tälle kaudelle sellaisia ovat Joni Ikonen ja Taavi Vartiainen. Ihmettelen vaan, kuinka Ilveksellä on tähän varaa?
Loukkaantumisiin kesken kauden ei tietysti mahdeta mitään, mutta että jo signatessa on tiedetty mitä saadaan... Melkoinen suoritus.
tämä haisee juuri ikosen , vartiaisen kuin romaninkin kohdalla.
Lisäksi kun joona ja peltola pitkäaikaispotilaita niin tuskin palaavat täysin syksyn tasolle kevään aikana.
Itseä myös jurppii tämä jokaisen loukin paluuarvion pettäminen juurikin negstiiviseen suuntaan.
Onko se ammattitaidottomuutta vai tarkoituksellista?