Valmentaja Raimo Helminen

1769802903413.png
 
Raipe ois hieno nähdä myös meidän koutsina, mietin vaan kuinka iso riski ois paikallisissa. Lentäiskö ulos jo ekassa erässä? Toisaalta ois ainakin viihdettä ja tunnetta koko rahalla
Ei pääsis edes aitioon asti :D
 
Taisi tulla SaiPan sakkokassaan aika messevä summa.
 
Kyllä, ehdottomasti. Tällä intohimolla tätä seuraa pitää viedä.
Jos/kun Raipe Ilvekseen sainataan päävalmentajaksi Hölön jälkeen, niin toivottavasti saa itse valita apuvalmentajansa. Ja toivottavasti siinä kohtaa myös satsataan pelaajamateriaaliin kunnolla. Olisi ihan kamala tilanne, jos Raipelle annettaisiin käsiin joku kädenlämpöinen rosteri.
 
Takaisin
Ylös