FightBackIpa
Luottopelaaja
- Viestejä
- 3 028
Toki. Jokainen tällä foorumilla olisi sitä kyllä tuulettanut, hyvälle kyllä hävisi.Olisi ansainnut voittaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki. Jokainen tällä foorumilla olisi sitä kyllä tuulettanut, hyvälle kyllä hävisi.Olisi ansainnut voittaa.
Ei pääsis edes aitioon astiRaipe ois hieno nähdä myös meidän koutsina, mietin vaan kuinka iso riski ois paikallisissa. Lentäiskö ulos jo ekassa erässä? Toisaalta ois ainakin viihdettä ja tunnetta koko rahalla
Raipe ois hieno nähdä myös meidän koutsina, mietin vaan kuinka iso riski ois paikallisissa. Lentäiskö ulos jo ekassa erässä? Toisaalta ois ainakin viihdettä ja tunnetta koko rahalla

Tämä mies pitää saada Ilvekseen.
En matsia nähnyt mutta esim jatkoajassa useamman muun jengin kannattaja sanoi samaa ja siellä vissiin joku uus tuomari ottanu rooliaKyllä olis mullakin mennyt huuruun noista tapparan kuolevista joutsenista/ ala-arvoisesta tuomaroinnista
Jos/kun Raipe Ilvekseen sainataan päävalmentajaksi Hölön jälkeen, niin toivottavasti saa itse valita apuvalmentajansa. Ja toivottavasti siinä kohtaa myös satsataan pelaajamateriaaliin kunnolla. Olisi ihan kamala tilanne, jos Raipelle annettaisiin käsiin joku kädenlämpöinen rosteri.Kyllä, ehdottomasti. Tällä intohimolla tätä seuraa pitää viedä.