Ville Meskanen

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 315
Ei näytä riittävän Meskasella. Bottom-5 jengejä vastaan voisi saada jotain aikaan, mutta kevään pelejä ajatellen tämän hetken taso ei riitä mihinkään. Ei siis mihinkään.

Paljon hehkutettu laituriosasto ei ehkä olekaan niin kova, kun koko trio Meskanen, Könönen ja Ratinen ovat osoittautumassa 0+0 ukoiksi.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 533
Ville hakemaan Kooveeseen tuntumaa ja pelikuntoa.
Kyllä Ilveksellä pitäisi olla niin kova rosteri että ei tarvi kesken kuntoista kaveria kattella.
 

Tonze

Rivipelaaja
Viestejä
80
Ville hakemaan Kooveeseen tuntumaa ja pelikuntoa.
Kyllä Ilveksellä pitäisi olla niin kova rosteri että ei tarvi kesken kuntoista kaveria kattella.
Tässä oon ihan samaa mieltä. Toi on ihan järkyttävää katottavaa toi homma. Liike muutenkin iso heikkous ja nyt vielä kun tuli toi vamma jalkaan, ni meno entistä karseempaa. Kooveeseen vaa
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 726
Onneksi pelitahti on suht keveä nyt niin Mesekin pääsee ehkä kyytiin mukaan. Toivottavasti.
 

Mikko Määttänen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
156
Tien päällä on aikaa naputella, joten viimeistellääs päivän mielenterveystrilogia eksymällä Odenin ja Lindgrenin lisäks vielä Mesen ketjuunkin. Meskasen erityisvoimana pidetään luonnollisesti hyvää laukausta, mutta harvoin tullaan ehkä ajatelleeksi haastatteluista välittyvän luonnonlapsen mahtavan asenteen muodostavan leijonanosan tyypin onnistumisista.

Sälli ei paljon ressaa. Ja väitän, että siinä on yksi tekijä minkä takia Mese on tehnyt tulosta junnuissa, Liigassa, AHL:ssä, runkosarjassa, pudotuspeleissä - seurasta riippumatta. Nyt on useampana keväänä nähty, kun osa joukkueesta menee tosipeleissä kipsiin. Kunhan Meskanen saa liikkeen kuntoon, hänen pelihuumorillaan tuskin tarvitsee pelätä samaa. Tällaiset tyypit ovat parhaimmillaan niitä tarvittavia ÄKS FAKTOREITA, jotka heittää vertauskuvallisesti sen ilmaveivin välierissä vastustajan häkkiin kun kukaan ei sellaista odota.

Viime pelejä kun katselee, niin on tietysti aivan helvetin pitkä matka nykyisestä tuskaisesta menosta maalailemaani romantisoituun kevään ratkaisurooliin. Olin paikan päällä nakkikattilassa kun Mese painoi uransa toisessa liigamatsissa kypärätempun ja mulla on lapsenomaista uskoa, että hänen poikkeukselliselle erityislahjalle tulee käyttöä myös tulevana mestaruuskeväänä.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
906
Tällä liikkeellä ja siitä johtuvalla alakuloisella suorittamisella, ei pitäisi olla paikkaa kokoonpanossa, kun majut on ohi ja arki koittaa. Loukkaantuminen valitettavasti taisi pilata tämän kauden. Toivotaan keväälle ihmettä.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 674
Siis tämä kaveri on oikeasti aivan kujalla. Ei karvaa, ei saa syöttöjä kohdalleen, ei lauo. Ei tee oikeastaan mitään, ei edes luistele vaikka näyttää luistelevan.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 287
Kova pettymys tähän asti. Odotin, että tässä pelissä Mese ottaa roolia ja iskee pari maalia. Nyt pitäisi jostain hakea sitä itseluottamusta ja tuntumaa.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Oliko Makkonen joka puhuin podcastissa Meskasen kertoneen ettei jalan synkronointi toimi vielä.

Eli kuntoutus käytännössä käynnissä edelleen.

Itse olen varma, että sitten kun Meskanen on palautunut kunnolla loukista, niin Meskanen tulee olemaan aivan huipputasokas pelaaja Liigassa.
Kyllähän Mese noudattaa pelisysteemiä, taklaa, karvaa ja pelaa suht fiksusti vähillä virheillä. Jalat taas ei riitä vielä niin mihinkään eikä ihmekään ton tason vamman jälkeen. En myöskään olisi huolissaan Mesestä kunhan saa luistelun taas kuntoon.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Jos ei lähde niin kyllähän Tillu saa tuntea olonsa vähän hölmöksi. Tietty varmaan uskoa ja toivoa on enemmän omiin poikiin (ainakin faneilla), mutta Mese on jo kuitenkin kolmannella kierroksella Ipassa, ettei hän mikään tuntematon tapaus ole. Itsekin uskoin ja toivoin parempaa.
 
Ylös