Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 757
Puhui usein yhteisöstä myös Pelicansia valmentaessaan, eli minä näkisin asian kyllä niin että hän aidosti välittää.
En missään nimessä sanonut, ettei välittäisi. Meinasin vaan, että otti tarjolla olevat irtopisteet kotiin :)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 757
Onko faktaa vai mutuilua?
En tiedä onko @PUMPPU :lla faktaa mutta mulla on sellainen 95% huhu, että kyllä se toinen oli OJ.

OJ halusi yhden vuoden sopparin ja Ilves ei tähän suostunut. Tavoite oli Hölönkin kanssa 3 vuotta ja mun tiedot ovat edelleen 2+1. Toki sopimus ilmoitettiin 2v, että kai se nyt on uskottava, että se tosiaan on vain 2 lappu.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 888
En tiedä onko @PUMPPU :lla faktaa mutta mulla on sellainen 95% huhu, että kyllä se toinen oli OJ.

OJ halusi yhden vuoden sopparin ja Ilves ei tähän suostunut. Tavoite oli Hölönkin kanssa 3 vuotta ja mun tiedot ovat edelleen 2+1. Toki sopimus ilmoitettiin 2v, että kai se nyt on uskottava, että se tosiaan on vain 2 lappu.
Tuo 2+1 olisi ollut kyllä pirun hyvä. Jatkuvuutta tarvittaisiin. Mutta ollaan tyytyväisiä että Hölö edes 2v paperin kirjoitti.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 737
Itse en sinänsä optiovuodesta huolehdi kun jatko on aina sovittavissa oleva asia. Ensi vuoden syksyllähän tuo ajankohtainen on kun silloin ne sitä seuraavan kauden sopimukset tehdään.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 144
Palatakseni vielä tuohon sopparin pituuteen, niin uskon, että tänä päivänä kovassa nosteessa olevia "nuoren polven valkkuja" on varmasti vaikea sitouttaa pidempiin kuin 2v lappuihin tai ihan maksimissaan 2+1 (esim. tuon Päällikön 1v vaateen uskon vakuuttamattakin)...

Mutta sitten optio on varmasti sellainen ja niillä ehdoilla, ettei ainakaan "Ipafoorumeille" kannata edes myöntää moisen olemassaoloa.

Olen hemmetin tyytyväinen Hölöön.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 009

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 009
Mitä tuo trolli edes tekee tällä foorumilla?
Ei siinä mitään väärää ole, että palstallamme on myös muiden joukkueiden edustajia, MUTTA, tietäen kyseisen seurakunnan keskimääräisen tason osata käyttäytyä edes kohtuullisesti voitettuaan aivan kaiken mahdollisen, niin en välttämättä haluaisi katsella omalla palstallamme mitään naapurien typeryyksiä. Fiksua porukkaa heiltä on täällä ollut ainakin @SiniOranssi_Kolmospaita.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 339


Tossa vielä eilinen haastattelu kokonaisuudessaan

3:00

"Kaikkien täytyy kehittyä ja tulla paremmaksi."

"Kun me saadaan jokainen pelaaja ja jokainen koutsi uskoon siihen niin sillon ei ole mitään ylärajaa missään vaiheessa. Meidän ei tarvi miettiä onks joku saavutettu jo vaan päin vastoin meillä on mahdollisuus mennä eteenpäin."


Jos joku ajattelee edelleen seurassa että tärkein on jo saavutettu niin ULOS!
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 913

Siellä on nyt selkärankainen mies penkin takana, kuinka rehdin ja asiallisen kuvan tämä mies tällä antaakaan?

Meikäläiseen uppoaa, rehellisyys on hieno asia ja toivottavasti se on Hölön aikana yksi Ilveksen perusperiaatteista, esimerkiksi niin, että jos peli on sontaa, niin sitä kutsutaan sonnaksi, eikä ”paineiksi”, ”reenijumiksi”, tai ”en tiedä mistä se kotona johtuis ettei kulje”.

Hienoa!
 

hakametsäkasikyt

Rivipelaaja
Viestejä
13

Siellä on nyt selkärankainen mies penkin takana, kuinka rehdin ja asiallisen kuvan tämä mies tällä antaakaan?

Meikäläiseen uppoaa, rehellisyys on hieno asia ja toivottavasti se on Hölön aikana yksi Ilveksen perusperiaatteista, esimerkiksi niin, että jos peli on sontaa, niin sitä kutsutaan sonnaksi, eikä ”paineiksi”, ”reenijumiksi”, tai ”en tiedä mistä se kotona johtuis ettei kulje”.

Hienoa!
Juuri näin! Mitään muuta en toivoisi kuin sitä, että huonoa peliä ei kutsuta hyväksi eikä positiivisuutta kaiveta väkisin kaikesta. Marraskuussa katsotaan, tuleeko Niemelä Hintsasen eteen kertomaan, että paikkoja oli, tsempattiin hyvin, mutta kaveri voitti tällä kertaa VAI ei pelattu sovittua peliä ja pelaajat pystyvät parempaan. Näissä on iso ero kannattajan korville, koska jälkimmäinen sanoo suoraan, että valmentajakin tietää joukkueen pystyvän paljon parempaan ja että tätä paskaa ei haluta näyttää enää toista kertaa - ei ainakaan kotona.
 
Ylös