Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 419
No mulla näkyy Björkqvistin seuraamisen alapuolella mutta noi toimii nykyään niin huonosti että paha sanoa.

Olen aika tarkkaan noita kyttäilly ja voin vannoa, että vielä noin viikko sitten Luotoa ei listalla näkynyt.

Onko kuinka tuore seuraaminen? Itsellä noi seuraamiset näyttää edelleen miten sattuu.

Vaan tuskinpa on tulossa,
Yksi lähde tuosta osasi äsken sanoa että olisi ipan mies..
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 419
Tai sitten haiskahtaa Jori Lehterä koijaukselta :D
No juuri niin :D Voihan se olla että Bryggman meni sivu suun lopulta ja nyt reagoidaan. Noh, katsotaan.
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
963
Luotohan oli pari vuotta sitten tosi lähellä tulla Ilvekseen. Asiat oli jo sovittu, kunnen naapuri olikin yht äkkiä kiinnostunut ja teki tarjouksen.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 609
Yksi lähde tuosta osasi äsken sanoa että olisi ipan mies..
En kyllä usko ennen kuin näen. Toki loistava haku jos toteutuu. Osaatko sanoa, yhtän miksi huhutaan Ilvekseen eikä Tapparaan?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 419
En kyllä usko ennen kuin näen. Toki loistava haku jos toteutuu. Osaatko sanoa, yhtän miksi huhutaan Ilvekseen eikä Tapparaan?
Oli lähellä siirtyä meille jo pari vuotta sitten kuten ketjussa aiemminkin kirjoiteltu. Jos se kuuluisa ”paketti” olisi meillä nyt maukkaampi? Ei näistä aina tiedä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 109
Luotohan oli pari vuotta sitten tosi lähellä tulla Ilvekseen. Asiat oli jo sovittu, kunnen naapuri olikin yht äkkiä kiinnostunut ja teki tarjouksen.
Luotoa olen kuolannut maajoukkuepelejä katsellessa. Luoto ja Bryggman sisään, niin olen tyytyväinen hyökkäyskalustoon sentteripuutteineenkin.
Luoto pystyy todella fyysiseen mutta puhtaaseen pelaamiseen tehojensa lisäksi
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
467
Mouhoille olisi niin kauhea imagotappio jos se meille tulisi, ettei Tuomenoksa antais sen tapahtua. Eiköhän sitä mottipäistä ole laitettu tiskiin ihan vaan varuiksi kun tietää ettei Tillu ja Ripa lähde sitä nokittamaan.
 

Chief44

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
318
Luoto ja Vittasmäki on keksinyt Prahassa nyt kyllä vähän myöhäisen aprillipilan..


Olisi huikea haku, jos tämä on totta, mutta erittäin vaikea uskoa.
 
Ylös