Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 622
Mä näin Samuli Ratisen. Jotain kummaa tässä nyt tapahtuu taustalla…
13878576_medium.jpg
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
KalPalla tänään joukkueen julkistus ja jos Mattilan nimeä ei näy niin 1+1=?
En nuolaisisi vielä tuossakaan kohtaa.

Hypoteettisesti. Vaikka sopimus meille olisikin, voi tehdä Seppälät ja olla pelaamatta peliäkään meillä.

Eiköhän tuo tule Ruotsista ja keski-euroopasta tarjouksia saamaan. Mahdollisesti myös p-amerikasta.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 164
En nuolaisisi vielä tuossakaan kohtaa.

Hypoteettisesti. Vaikka sopimus meille olisikin, voi tehdä Seppälät ja olla pelaamatta peliäkään meillä.

Eiköhän tuo tule Ruotsista ja keski-euroopasta tarjouksia saamaan. Mahdollisesti myös p-amerikasta.
Totta kai se on mahdollista, mutta ei kai Mattila nyt niin poikkeuksellinen puolustaja ole, että hänellä ottajia on pitkä jono. Samanlaisia puolustajia maailma pullollaan.

Parikkakin sanoi, että markkinat hänen tyylisillä pakeilla on tosi erilainen. Rahaa ei hirveästi enempää saa muualta mitä Ilveksessä saa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 101
Onko kuinka tuore seuraaminen? Itsellä noi seuraamiset näyttää edelleen miten sattuu.

Vaan tuskinpa on tulossa,
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 164
Onko kuinka tuore seuraaminen? Itsellä noi seuraamiset näyttää edelleen miten sattuu.

Vaan tuskinpa on tulossa,
No mulla näkyy Björkqvistin seuraamisen alapuolella mutta noi toimii nykyään niin huonosti että paha sanoa.

Olen aika tarkkaan noita kyttäilly ja voin vannoa, että vielä noin viikko sitten Luotoa ei listalla näkynyt.
 
Ylös