Petri Kontiola

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 299
katso liitettä 4849
Onko kellään tietoa pitääkö paikkaansa, että Kontiola on sanonut ettei aio pelata pronssipeliä? Ja jos pitää niin ihmettelen hyvin vahvasti miten pelaajien annetaan itse päättää haluaako pelata.
Tuo nyt voi olla ihan mitä vaan. Joku voi olla lukenut vaikka täältä arvailuita ja kertonut työpaikan kahvihuoneessa omana varmana tietonansa.

Olisihan se kuitenkin näky, kun Raipe isällisesti nostaisi huutavan Konnan kainaloista kaukaloon. "Mee nyt Petri edes kokeilemaan" "En mee, en mene!" Sellaisella Leijona-kiekkokoulumeiningillä.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 898
@kirvesrinnassa En nyt jaksa joka viestiä tuolta lähteä lainailemaan niin vastataan tällä tavalla. Varmasti Tapparassa urheilu on keskiössä ja siellä tehdään urheilullisesti paremmin kuin missään muualla ei siinä mitään. Vähän naiivia nyt on kuitenkin maalailla kuvaa seurasta jossa missään ei oteta pienintäkään riskiä ja mistään ei tingitä yhtään ja välissä on rennompia hetkiä ja kriisipalavereja pidetään nelossijan jälkeen ja pelaajat käyvät yksittäisillä oluilla eikä nuorilla tule kesällä mieleenkään lähteä viihteelle. Ei se nyt aivan noin kuitenkaan mene sielläkään.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 148
@kirvesrinnassa En nyt jaksa joka viestiä tuolta lähteä lainailemaan niin vastataan tällä tavalla. Varmasti Tapparassa urheilu on keskiössä ja siellä tehdään urheilullisesti paremmin kuin missään muualla ei siinä mitään. Vähän naiivia nyt on kuitenkin maalailla kuvaa seurasta jossa missään ei oteta pienintäkään riskiä ja mistään ei tingitä yhtään ja välissä on rennompia hetkiä ja kriisipalavereja pidetään nelossijan jälkeen ja pelaajat käyvät yksittäisillä oluilla eikä nuorilla tule kesällä mieleenkään lähteä viihteelle. Ei se nyt aivan noin kuitenkaan mene sielläkään.

Joo ei todellisuus tietenkään ole aivan tasan tuollainen, ei sinne ketään olla hankkimatta jätetty sentään siksi että satunnaisesti käyvät oluella, enemmän viittasin Konnasta liikkuneisiin puheisiin laajemmin kun tähän viimeisimpään "kohuun" . Ja tokihan takuulla nuorilla on painetta vetää kesäreenikausi nappiin kun siellä on niin rutinoitunutta ukkoa rosterissa ketkä treenaavat älyttömiä määriä mutta tokihan siihen nyt vapaapäiviäkin mahtuu, se on selvä.

Mutta se on kyllä totta että kausien 2019 ja 2021 jälkeen keskusteltiin suuresti urheilullisuuden palauttamisesta Tapparaan, kriisipalaveri kenties on hieman vahva sama mutta vastaavanlaisesta jutusta kyse. Tuolloin takuulla pidettiin erityisen kova huoli siitä että kaikki rosterissa ovat sitoutuneita tähän huippu-urheilukulttuurin palauttamiseen, näillä mainituilla kausilla rosterissa kun oli joitakin kavereita ketkä halusivat pelata hieman omilla säännöillään.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 753
Kysytään nyt vielä uudestaan sama, minkä muutama kymmenen viestiä sitten:
Onko nyt oikeasti jollakin jotakin faktaa, että Konnalla on korkki auennut jo ennen välieriä vai onko tää edelleen näitä foorumipuheita?
Kenenkään poskien pyöreys ei muuten sitten todista vielä yhtään mitään, siihen kun voi vaikuttaa moni muukin asia. Ei myöskään se, pelaako pronssipelissä vai ei, siihenkin voi vaikuttaa moni asia.
Ja joo, en itsekään pidä häntä minään "toivoliittolaisena", mutta hieman vaivaa tämä sävy täällä, jos ei se perustu mihinkään muuhun, kuin "musta tuntuu".
 

TammiTorjuuKatsomoon

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Sinänsä vähättelemättä Tapparan vaatimustasoa, niin onhan se osittain myytti, jota ihan tietoisesti myös puheilla luodaan ja vahvistetaan. Todellisuudessa myös Tapparassa tehdään kaikenlaista ja sielläkin sattuu ja tapahtuu asioita. Jos tapaus Heljanko-Vainiola olisi tapahtunut Ilveksen leirissä, niin kyllä moni olisi ollut huutelemassa, että tämä erottaa Ilveksen Tapparasta! Tällaista ei koskaan tapahtuisi Tapparassa, koska siellä on voittamisen kulttuuri, säännöt ja siellä eletään aina kurinalaista urheilijan elämää. Tämä tapahtui vieläpä kesken keväisen pelireissun, koronan edelleen jyllätessä, jolloin vaarannettiin myös pelaajan ja koko joukkueen terveys kevään peleihin. Ei siis voisi koskaan tapahtua Tapparassa, ellei olisi tapahtunut nimenomaan Tapparassa.

Aina kun Tapparasta paljastuu ulospäin löysäilyjä uhotaan kovasti, että nyt on palaveerattu. On vähän naiivia kuvitella, että näin ei toimittaisi myös muissa joukkueissa - kerrottiin siitä sitten julkisesti tai ei. TPS:ssä mentiin kyllä niinkin pitkälle, että nöyryytettiin sääntöjä rikkoneita pelaajia julkisesti, viestinä koko joukkueelle.

Jos Kontiola ei olisi mahtunut Tapparaan, koska hänen urheilulliset elämäntapansa olisivat olleet riski, niin ei sinne kyllä olisi otettu Lehterääkään. Itse pidin Lehterää juurikin näistä asioista riskihankintana, silloin kun häntä huhuttiin Ilvekseen. Oikeasti suurin syy siihen, että Kontiola ei Tapparaan päätynyt taisi olla se, että hänellä oli sukset ristissä siihen suuntaan, kun oli luvannut pelata Tapparassa, mutta tekikin sopimuksen Jokereihin.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 753
Tarinoita taas liikkuu Konnasta niin ei ihan kaikkia kannata uskoa mitä tänne taas kirjoitetaan..se on totta että vaivoja on paljonkin ollut näin loppukaudesta mut se siittä…olen kyllä samaa mieltä ettei kaikkia olis kannattanut kuvan muodossa julkaista..
Justiinsa näin.
Kovasti huudellaan kaikenlaista urheilijan elämäntavoista ja jos jonkinmoista "tietäjää" on. Mutta kun yrität kysyä, että kuka on se, jolla on oikeasti tietoa, niin aika hiljaista on.
Tuon kuvan julkaiseminen on ilman kysymystäkään virhe, mutta toisaalta kuka olisi uskonut, että minkälainen kähinä yhdestä kuvasta saadaan aikaan. Ja vielä; se kähinä saadaan aikaan näillä foorumeilla, ei muualla.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 634
Kysytään nyt vielä uudestaan sama, minkä muutama kymmenen viestiä sitten:
Onko nyt oikeasti jollakin jotakin faktaa, että Konnalla on korkki auennut jo ennen välieriä vai onko tää edelleen näitä foorumipuheita?
Kenenkään poskien pyöreys ei muuten sitten todista vielä yhtään mitään, siihen kun voi vaikuttaa moni muukin asia. Ei myöskään se, pelaako pronssipelissä vai ei, siihenkin voi vaikuttaa moni asia.
Ja joo, en itsekään pidä häntä minään "toivoliittolaisena", mutta hieman vaivaa tämä sävy täällä, jos ei se perustu mihinkään muuhun, kuin "musta tuntuu".
Riippuu mitä tarkoitat korkin aukeamisella, mutta onhan sitä maistunut itse kullekin. Eikä ole mikään huhu vaan ihan omin silmin nähtyä, muutamaankin otteeseen.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 174
Entistä enemmän ihmetyttää, että miksi sitten pelasi niin paljon, varsinkin ylivoimaa.
No tämä. Olihan siellä nyt muitakin senttereitä ja ihan hyviäkin. Vai halusiko/vaatiko itse.. ihmetyttää kyllä.

Pettikö fysiikka valmennus, vai rakennettiinko liikaa tuurin varaan ? Esim. Haapalan loukkaantumishistoria kaikkien tiedossa, Kontiola vetää viimeistä kauttaan, Suomen pelityyli on aika " pää edellä jokaiseen tilanteeseen ".. siis ihan hyvällä sanoen. Koskiranta on jo jääkiekkoilijana ikämies osastoa,...
 

FightBackIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 008
Aika jännä olisi, jos Konna ei pelaisi pronssiottelussa. Ura vain loppuisi jonnekin Lahden paskalatoon, eikä pääsisi oman fanikatsomon eteen ottamaan aplodeja vastaan vaikka siihen vielä olisi mahdollisuus.

Itse veikkaan kyllä, että pelaa torstaina.
Joo, en ainakaan itse näin tekisi. Areenan edessä pronssit kaulaan, niin luulis olevan kiva eläköityä. Eiköhän Konna pelaa, näitä huhuja nyt on turha kuunnella, on näitä siskonserkun juttuja, paskaa suurin osa
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 174
Joo, en ainakaan itse näin tekisi. Areenan edessä pronssit kaulaan, niin luulis olevan kiva eläköityä. Eiköhän Konna pelaa, näitä huhuja nyt on turha kuunnella, on näitä siskonserkun juttuja, paskaa suurin osa
Eiköhän.. jos pelikunnossa on. Kyllähän välierätappion jälkeen oli aikaa vaikka yhden päivän pään nollaus ottaakkin ja silti on Torstaina kunnossa. Voi tehdä jopa hyvääkin huuhtoa pettymys pois, vaikka en mitenkään romantisoi ja ylistä alkoholin käyttöä.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 753
Riippuu mitä tarkoitat korkin aukeamisella, mutta onhan sitä maistunut itse kullekin. Eikä ole mikään huhu vaan ihan omin silmin nähtyä, muutamaankin otteeseen.
Sä oot nyt ensimmäinen joka tulee sanomaan, että on itse nähnyt. Korkin aukeamisella tarkoitan kännäämistä, jonka näkee. Oletko nähnyt tuota Ässät sarjan jälkeen ja ennen välieriä, kuten tässä ketjussa on monet vihjailleet?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 634
Sä oot nyt ensimmäinen joka tulee sanomaan, että on itse nähnyt. Korkin aukeamisella tarkoitan kännäämistä, jonka näkee. Oletko nähnyt tuota Ässät sarjan jälkeen ja ennen välieriä, kuten tässä ketjussa on monet vihjailleet?
Onhan sitä ollut, en ole välierissä nähnyt itse mutta olen kuullut että on maistunut.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 753
Onhan sitä ollut, en ole välierissä nähnyt itse mutta olen kuullut että on maistunut.
En epäile sanomaasi, mutta tämäkin meni kuitenkin "olen kuullut - osastoon", niimpä itse lopetan tästä aiheesta kirjoittamisen tähän ja toivon kaikkea hyvää juttujen kohteelle.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 634
En epäile sanomaasi, mutta tämäkin meni kuitenkin "olen kuullut - osastoon", niimpä itse lopetan tästä aiheesta kirjoittamisen tähän ja toivon kaikkea hyvää juttujen kohteelle.
Ymmärrän, eikä tosin ole meidän tehtävämme siitä täälä käydä lävitse.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Viestejä
1 093
Kyllä itseeni vähän kiristää ruuvi päässä, kun tommoset pelajaat taitavat tienata semmoset 200k per kausi ja perseilivät välierät. Juu Konnalla aika lailla ura loppu, mutta eikö esim Jokipakkaa yhtään hävetä mennä noin nopeasti lomille paskan kauden jälkeen?
 
Viimeksi muokattu:
Ylös