OSASTON INVAASIO VAASAAN MALLIA EXTRA ISO: Kannattajamatka Sport-Ilves 17.2.2024

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Tässähän alkaa vanhakin jo miettimään osallistumista.
Jos ottais vaimon ja lapset mukaan, niin perhebussiin sitten.
Ja jos muu perhe ei halua lähteä mukaan, niin kai sillä reissulla kavereita löytyy, että ilmankin voi lähteä ;)
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 433
Tässähän alkaa vanhakin jo miettimään osallistumista.
Jos ottais vaimon ja lapset mukaan, niin perhebussiin sitten.
Ja jos muu perhe ei halua lähteä mukaan, niin kai sillä reissulla kavereita löytyy, että ilmankin voi lähteä ;)
Pistä vaimo ja lapset siihen perhebussiin, itse sitten johonkin toiseen :)
 

Molari

Rivipelaaja
Viestejä
30
Tässähän rupee jo innostuneena odottelemaan, että mitä siellä on luvassa. Meiltä lähtee ainakin kuuden ihmisen poppoo ja lisää koitetaan haalia.

Se, että viidettä bussia täytetään jo ja reissun "markkinointi" on aloitettu vasta tänään on kyllä aivan älytön suoritus.

Kiitoksia Osastolle, että jaksatte haastaa Ilves-yhteisöä tosissanne tekemään historiaa.

Hatunnosto myös Vaasan Sportille, kun selkeästi arvostavat kannattajakulttuuria, ja pyrkivät mahdollistamaan tämän spektaakkelin.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 402
Siis mä oon nyt jo tästä niin fiiliksissä ettei mitään järkee... tarvii kyllä kausikortin oikeuttamien kotimatsien päälle muutamalla vierasreissulla käydä tässä välissä, pahinta kiimaa helpottaakseen :D

LÄHETÄÄKS JO?!
 

Moraalinvartija

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
583
Siis mä oon nyt jo tästä niin fiiliksissä ettei mitään järkee... tarvii kyllä kausikortin oikeuttamien kotimatsien päälle muutamalla vierasreissulla käydä tässä välissä, pahinta kiimaa helpottaakseen :D

LÄHETÄÄKS JO?!

Tossa ois hyviä kohteita, mihin reissataan ennen. Lepra, Stadi, Mikkeli ja Lahti. Mikkelissä puitteet myös kunnossa
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 402
Tossa ois hyviä kohteita, mihin reissataan ennen. Lepra, Stadi, Mikkeli ja Lahti. Mikkelissä puitteet myös kunnossa
Tarvii pistää muutama korvan taakse. Tää ja viime kauden nyt jo niin pieneltä vaikuttava Porin reissu on kyllä muutenkin parasta mahdollista mainosta kaikille teidän vierasreissuille
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 707
Mitäs sinne Vaasan pikkureissulle lähti sillon vuosi sitten? 3 vai 4 bussia? Sekin tuntui jotenkin paljolta silloin :D
 
Ylös