"Ykkössentteri" Ilvekseen 2022-2023?

Status
Viestiketju on suljettu.

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 953
Ja oma lähteeni piti tosiaan aika epätodennäköisenä Lehterän meno naapuriin kun tähtäin vahvasti ulkomailla
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 305
Juu, tuosta viestistä rupeaa olemaan kaksi kuukautta aikaa.

Manninen ja Ilves nyt on aika huono vitsi.
Mannisen tulemiseen Ilvekseen olisin voinut ihan jossain hulluimmissa fantasioissani uskoa ennen noita MM-kisoja. Kisojen jälkeen annan sille tasan 0% mahdollisuuden, että pelaisi edes liigassa ensi kaudella.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Jos/kun nuo nimekkäät Suomalais-sentterit ei Tillun pyydyksiin tartu, niin toivotaan, että puolustukseen ja laidoille saadaan laatua.

Ensi keväänä sitten hiukan maltilisemmin kaikennäkösien fantasioiden kanssa... ;)
 

hokki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
101
Viikko sitten ”KooVeen mies” epäili että Lehterä edelleen suuntaamassa Sveitsiin kun oli puhetta Jorista…minua ei ole mitään muuta tietoa antaa kyseiseen Tappara puhuun..
Tänään kuultu Tapparan asioista hyvin tietävältä henkilöltä että Lehterä on Tappara sopimuksen tehnyt.
Onko tänne tulijoista mitään uutta?
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 711
Meille on koko tämän vuosipuoliskon ollut tulossa melkosta seppää niin ovista kuin ikkunoista. Lehterääströmwalliavatastamannistashumakoviaaudetteakarjalaista jnejnejnejne.
Onkohan nyt kuitenkin näin että naapuri on se joka pienemmällä huutelulla meitä kyykyttää...
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 185
Meille on koko tämän vuosipuoliskon ollut tulossa melkosta seppää niin ovista kuin ikkunoista. Lehterääströmwalliavatastamannistashumakoviaaudetteakarjalaista jnejnejnejne.
Onkohan nyt kuitenkin näin että naapuri on se joka pienemmällä huutelulla meitä kyykyttää...
Tai sitten sinun ei kannata uskoa jokaista trollien palstahuhua ja pahottaa niistä mieltäsi. Jos ei huhut kiinnosta niin voi jättää vaikkapa foorumin lukemisen sikseen.

Katsellaan sitten syyskuussa sitä rosterien vertailua. Varmaa on vain se, että sinä et tule olemaan tyytyväinen.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 871
Montakohan Esaa eri muodoissa tälle palstalle saadaan rekisteröityä? Laittakaa nyt joku edes profiilikuvaksi se leveä voittajan hymy.
Tämä:
1655129567640.png


vai ketjuun liittyen The ykkössentteri:

1655129275458.png
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 661
Tai sitten sinun ei kannata uskoa jokaista trollien palstahuhua ja pahottaa niistä mieltäsi. Jos ei huhut kiinnosta niin voi jättää vaikkapa foorumin lukemisen sikseen.

Katsellaan sitten syyskuussa sitä rosterien vertailua. Varmaa on vain se, että sinä et tule olemaan tyytyväinen.

Mitään kantaa mihinkään ota, mutta Blegi ja Juza olivat kyllä kieltämättä taitavia. Veivät palstaa 100-0
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Mitään kantaa mihinkään ota, mutta Blegi ja Juza olivat kyllä kieltämättä taitavia. Veivät palstaa 100-0
Sori OT, mutta ei trolleja kyllä oltu... syystä tai toisesta lähteet alkoivat saada epävarmaa tietoa, jopa valheita, kun jälkeenpäin alkanut aueta asioita. Ei siinä, toimistolle onnittelut isosti nimien piilossa pysymisen kunniaksi. Minä vaivun häpeään ja kirjautumaan ulos palstalta :)
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 422
Sori OT, mutta ei trolleja kyllä oltu... syystä tai toisesta lähteet alkoivat saada epävarmaa tietoa, jopa valheita, kun jälkeenpäin alkanut aueta asioita. Ei siinä, toimistolle onnittelut isosti nimien piilossa pysymisen kunniaksi. Minä vaivun häpeään ja kirjautumaan ulos palstalta :)
Ei päätä pensaaseen kannata laittaa. Huhut kuuluu palstalle!
 

Random Hero

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
203
Sori OT, mutta ei trolleja kyllä oltu... syystä tai toisesta lähteet alkoivat saada epävarmaa tietoa, jopa valheita, kun jälkeenpäin alkanut aueta asioita. Ei siinä, toimistolle onnittelut isosti nimien piilossa pysymisen kunniaksi. Minä vaivun häpeään ja kirjautumaan ulos palstalta :)

Etköhän sinäkin "koirankopissa" ehtinyt jo tarpeeksi pitkään olla, ei muuta kuin takaisin foorumin rosteriin!
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Lehterä Tapparaan huhut ovat ottaneet nyt isosti tuulta alleen ja työpaikallakin kuulin saman. Ja kyllähän se kuulostaa realistiselta ja käy järkeen. Ei Lehterää varsinaisesti ole huhuttu mihinkään ulkomaillekkaan ja Tappara suorastaan antoi Morleyn ja Platzerin lipua muualle. En itse ainakaan jaksa olla katkera vaikka Tapparaan palaisi, kyllä meillä on kauden alkaessa kilpailukykyinen joukkue.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 185
Lehterä Tapparaan huhut ovat ottaneet nyt isosti tuulta alleen ja työpaikallakin kuulin saman. Ja kyllähän se kuulostaa realistiselta ja käy järkeen. Ei Lehterää varsinaisesti ole huhuttu mihinkään ulkomaillekkaan ja Tappara suorastaan antoi Morleyn ja Platzerin lipua muualle. En itse ainakaan jaksa olla katkera vaikka Tapparaan palaisi, kyllä meillä on kauden alkaessa kilpailukykyinen joukkue.
Heti kun Tukka-Jukka ottaa hatkat niin koodinimi "viivapelote" otetaan mouhojen toimistolla liiankin kirjaimellisesti.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
Sori OT, mutta ei trolleja kyllä oltu... syystä tai toisesta lähteet alkoivat saada epävarmaa tietoa, jopa valheita, kun jälkeenpäin alkanut aueta asioita. Ei siinä, toimistolle onnittelut isosti nimien piilossa pysymisen kunniaksi. Minä vaivun häpeään ja kirjautumaan ulos palstalta :)
Tervetuloa vaan takaisin palstalle, ei noita huteja edes nyt ihan niin paljon ollut (vaikka harva toki osui :D).
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 711
Sori OT, mutta ei trolleja kyllä oltu... syystä tai toisesta lähteet alkoivat saada epävarmaa tietoa, jopa valheita, kun jälkeenpäin alkanut aueta asioita. Ei siinä, toimistolle onnittelut isosti nimien piilossa pysymisen kunniaksi. Minä vaivun häpeään ja kirjautumaan ulos palstalta :)
Palstalla asialliset, mielenkiintoiset ja fiksut jäsenet käy vähiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös