"Ykkössentteri" Ilvekseen 2022-2023?

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345
Mites se Blegin yks vihje meni, jotenkin "On pelannut aiemmin Liigassa, mutta ei Ilveksessä"
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 296
Mites se Blegin yks vihje meni, jotenkin "On pelannut aiemmin Liigassa, mutta ei Ilveksessä"
Oliskos toi vihje tähän sentteri caseen, vai siihen KHL hyökkääjä caseen? Vai onkohan nämä 2 nyt sulautuneet yhteen. Koita nyt pysyä tässä kärryillä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345
Oliskos toi vihje tähän sentteri caseen, vai siihen KHL hyökkääjä caseen? Vai onkohan nämä 2 nyt sulautuneet yhteen. Koita nyt pysyä tässä kärryillä.
Tähän sentteri caseen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 296
Oli miten oli, kaikki on tulossa Ilvekseen!
Oikaisen hieman "kaikki Tappara-Ikonit ja Tappara-Kasvatit"
Sehän on tällä hetkellä Ilveksen ykkös prio näissä hommissa. Näin olen kuullut.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345
Oikaisen hieman "kaikki Tappara-Ikonit ja Tappara-Kasvatit"
Sehän on tällä hetkellä Ilveksen ykkös prio näissä hommissa. Näin olen kuullut.
Juu ja nämä Tapparataustaisetkin hankitaan vaan, jotta voidaan näpäyttää naapuria.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 522
Niin ja loppupeleissä sekin menee niin, että tappara ei heitä halunnut joten tulevat sitten Ilvekseen
Niin, tai siis soittelee jossain vaiheessa kautta, että olisi enskaudella sopparia tarjolla jne. Menee muutama kuukausi ja pelaaja soittaa että no joko kirjoitellaan niin ei ketään enään huvitakkaan.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 891
Voisin kuvitella, että jos Lehterä tulee, niin pelitapa muuttuu myös, vähemmän omiin ottavaksi :D

Kannatan myös hieman tahdin hiljentämistä, että olisi vähän järkeäkin mukana, sanoi rantaset ja nyholmit mitä tahansa, niin kyllä se semi-trapkiekko vaan tuppaa toimimaan, eikä mua kiinnosta oikeastaan paskan vertaa mikä on pelitapa, kunhan tulosta tulee! Olen sitä mieltä, että jos sentteristö on Lehterä-Sebök-Kontiola-Tikka niin ei tässä voida ihan änärikiekkoa lähteä vetelemään.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
Geoff Platt on asettumassa Tampereelle ja mielii jatkaa vielä uraansa. Yksi plus yksi? Toteutuisipa samalla ainakin yksi ikuisista palstahuhuista.
Niin.. mutta onko niin, että kun Jeffiä kiinnostaisi, niin aika on ajanut jo ohi. En tiedä miehen nykykuntoa.. kokemusta ainakin toisi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös