"Ykkössentteri" Ilvekseen 2022-2023?

Status
Viestiketju on suljettu.

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 210
Kai huomasit että aiemmin useammassa viestissä Ilvekseen varmaksi kuuluttamasi Lehtivuoren sopimus Saksaan julkaistiin pari päivää sitten?
 

Tieto

Guest
no joo mut mä en tiiä asiasta mitäää ku mulle sanoivat näi. kaikki muut osu oikeeesee kai
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 210
no joo mut mä en tiiä asiasta mitäää ku mulle sanoivat näi. kaikki muut osu oikeeesee kai

störvall, audete ja ljungma ei osuneet myöskään ja Latvalan olit unohtanut kirjoittaa johonkin joten siksi väitit että ei tule.

Ne mitkä osuivat oli iltalehdissä asti kuulutettuja. Ja viesteissäsi et silloin kertonut nykymalliin, että "et tiiä asiasta mitään" vaan että "nämä tulevat ja että ensiviikolla turha itkeä perään kun osumia satelee. Turpakii, tuutte näkemää kellä on se tieto" sanoo nimimerkki Tieto
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 276
Ma päivä julkistus
Etr7TxZXcAMm9tn.png
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 723
Ottamatta tarkemmin kantaa huhuihin mutta ei nämä jäsen tieton huhut ole yhtään joutavampia kuin 96% palstalaisten heittämistä joissa paljon mukana näitä satavarmoja tulijoita.
Esimerkkinä marjamäki huhu josta oikein ”vedettiin herneet nenään” kuin satuin itse tätä varmaa sopparia epäilemään.
Ja tärkeimpänä, huhupalstallahan tässä ollaan.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 790
Olikos joku tota Bauta huhuillut ennen @Tieto ?
Itse en ainakaan tuosta ollut aikaisemmin kuullut...
Joo osa meni jo väärin, mutta niinhän nuo 110% hommatkin tuntuu täällä menevän
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 217
Olikos joku tota Bauta huhuillut ennen @Tieto ?
Itse en ainakaan tuosta ollut aikaisemmin kuullut...
Joo osa meni jo väärin, mutta niinhän nuo 110% hommatkin tuntuu täällä menevän
Baun sopparista oli "faktaa" jo U18 kisojen aikaan.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 210
Joo osa meni jo väärin, mutta niinhän nuo 110% hommatkin tuntuu täällä menevän

"turha itkeä perään kun osumia satelee" ja "Turpakii, tulette näkemään, että mulla on tietoa" menevät kyllä mielestäni paskapuheeksi osoittautuessaan ihan tasan samaan lokeroon kuin "mikään ei ole niin varmaa kuin tämä" ja "tapahtuu 110-prosenttisella varmuudella" ja "kerron vain että joku näistä kolmesta tulee varmasti, hauska katsella kun arvuuttelette, joten en kerro kuka".
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 987
Panokset kovenee.
Se lähtee sinne vielä rouhimalla. Onhan siinä kestämistä.
Ja ei, en usko maanantaina tapahtuvan mitään muuta kuin sen, että kunta-ala jatkaa tuon päivän lakkoiluaan
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös