Ville Meskanen

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 453
äiteen lihapadat tekevät tehtävänsä

Ei lihapadat, vaan vanha kunnon siskonmakkarasoppa, joka on todettu toimivaksi. :cool:

Lisätiedot:

 

Kyy001

Guest
No ihan selkeän tuntuinen homma, että Kärppiin ja Tapparaan, varauksin Jypiin ja Lukkoon ei täksi kaudeksi mahdu. Noilla viime- ja tämän kauden näytöillä ei muutenkaan ole ihan kuuminta hottia.
Niin että kun ei katsomossa istuessaan tai vähällä peliajalla ole tehnyt tulosta Hartfordissa niin ei kelpaisi Liigan kärkijengeille? Oke, sellainen kiekkotietäjä siellä.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 634
Niin että kun ei katsomossa istuessaan tai vähällä peliajalla ole tehnyt tulosta Hartfordissa niin ei kelpaisi Liigan kärkijengeille? Oke, sellainen kiekkotietäjä siellä.

No kai siihen joku syy on, että ei saa edes peliaikaa, vaikka ei ole loukkaantunut? Viime kaudella 70 matsia ja reilu kymmenen maalia, joten tuollaisilla näytöillä juhlita.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 634
Niin, jos siihen on syy ja siksi olisi palaamassa!

En ihan saanut kiinni, mutta oletan Meskasen kelpaavan osalle faneista pelkästään nimen perusteella. Itse olen paljon vaativampi ja skeptisempi, kuten monet kirjoittajat tietävätkin.

Minulle kelpaavat huippupelaajat, myös entiset Ilvekset, mutta asetan samat vaatimukset heille, kuten muillekin pelaajille.
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 212
En ihan saanut kiinni, mutta oletan Meskasen kelpaavan osalle faneista pelkästään nimen perusteella. Itse olen paljon vaativampi ja skeptisempi, kuten monet kirjoittajat tietävätkin.
En minäkään kannata mitään kiintiöpaikkoja omille kasvateille, mutta jos luet oikein syvällä ajatuksella edellisen vastaukseni siskonmakkarakeitosta niin saatat saada kiinni.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 634
En minäkään kannata mitään kiintiöpaikkoja omille kasvateille, mutta jos luet oikein syvällä ajatuksella edellisen vastaukseni siskonmakkarakeitosta niin saatat saada kiinni.

Jos Koskela on analyyseissään päätynyt siskonmakkarakeiton vaikutuksesta Meskasen peliotteisiin samaan johtopäätökseen kuin sinä, niin kai se sitten kelpaa minullekin? Toki toivoisin laatua näihin analyyseihin. Täytyy varmaan toivoa, että Meskasen perheessä on käytetty kauhaa siskonmakkarakeiton ammentamiseen lusikan sijaan.
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 212
Jos Koskela on analyyseissään päätynyt siskonmakkarakeiton vaikutuksesta Meskasen peliotteisiin samaan johtopäätökseen kuin sinä, niin kai se sitten kelpaa minullekin? Toki toivoisin laatua näihin analyyseihin. Täytyy varmaan toivoa, että Meskasen perheessä on käytetty kauhaa siskonmakkarakeiton ammentamiseen lusikan sijaan.
Keitäpä joskus itse kattilallinen, ja kun laitat silmät kiinni niin näet Villen ampumassa vasemman b-pisteen kaarelta poikittaissyötöstä alykiekon etuylämummoon. Ne jotka asioita herkällä korvalla seuraavat, eivät välttämättä tarvitse lautasellistakaan.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 626
Kyllä mä Jörgenin pointin ymmärrän, mutta jos Mese saataisiin tänne "järkevällä" hinnalla, niin ehdottomasti katsomisen arvoinen kortti hän olisi, koska potentiaali on sen verran kova kyseisellä herralla.
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
742
Keitäpä joskus itse kattilallinen, ja kun laitat silmät kiinni niin näet Villen ampumassa vasemman b-pisteen kaarelta poikittaissyötöstä alykiekon etuylämummoon. Ne jotka asioita herkällä korvalla seuraavat, eivät välttämättä tarvitse lautasellistakaan.
Niin kyllähän se silloin tällöin onetimeriäkin viskoo sisään mutta harvemmin kuitenkaan kun on oikea laitahyökkääjä
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 867
Niin kyllähän se silloin tällöin onetimeriäkin viskoo sisään mutta harvemmin kuitenkaan kun on oikea laitahyökkääjä
Tasakentällisin oikealla laidalla, ylivoimalla toisaalla. Ja viimeksi liigaa pelatessa oli yv-maaleissa jaetulla Ilveksen ykkös- ja koko liigan kuutostilalla.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Jos Meskanen on ensi kaudeksi saatavilla, aika vaikea Ilveksen olisi sanoa ei. Hintakin olisi todennäköisesti siedettävä, koska näillä näytöillä tuskin tulisi kilpailua SHL:n tai Sveitsin taholta.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 634
Jos Meskanen on ensi kaudeksi saatavilla, aika vaikea Ilveksen olisi sanoa ei. Hintakin olisi todennäköisesti siedettävä, koska näillä näytöillä tuskin tulisi kilpailua SHL:n tai Sveitsin taholta.

Juu eipä siinä mitään, jos hinta on kohdallaan, eikä luokkaa "tähtipelaaja".
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 285
Mesellähän olisi ollut soppari Ilvekseen tämän kauden loppuun saakka, jos siis olis jäänyt Ilvekseen. Puretaanko tuo sopimus tuon NHL-sopparin myötä, vai jääkö se ns. voimaan?
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
742
Mesellähän olisi ollut soppari Ilvekseen tämän kauden loppuun saakka, jos siis olis jäänyt Ilvekseen. Puretaanko tuo sopimus tuon NHL-sopparin myötä, vai jääkö se ns. voimaan?
Eikös sopimuksen ulkomaanpykälä pura liigasopimuksen automaattisesti? En muista kenenkä pelaajan kohdalla tästä oli puhetta? Keräsen vaiko ruotsalaisen.
 

Kiekkopanda

冰球很酷!
Viestejä
473
Mesellähän olisi ollut soppari Ilvekseen tämän kauden loppuun saakka, jos siis olis jäänyt Ilvekseen. Puretaanko tuo sopimus tuon NHL-sopparin myötä, vai jääkö se ns. voimaan?

Tuo vanha Ilves sopimus on jo purettu. Meskasen kanssa tehdään, jos tehdään, ihan uusi sopimus.
 
Ylös