Ville Meskanen

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 311
Ilman Meskasen kiekonmenetystä omalla vitun sinisellä ei olis Clenny joutunut ottamaan boksia. Blaa blaa blaa jostain peluutuksesta, kyllä nuo tilanteet pitää osata liigapelaajan pelata omalle joukkueelle eduksi.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 313
Mese on toimivan kolmosen palanen. Tänää oli pieneten marginaalien peli. Turhaa lässynläätä.

Isos kuvas alkanu pääseen tasolleen. Nousujohteinen trendi kevättä kohden aika kiva.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 342
Ilman Meskasen kiekonmenetystä omalla vitun sinisellä ei olis Clenny joutunut ottamaan boksia. Blaa blaa blaa jostain peluutuksesta, kyllä nuo tilanteet pitää osata liigapelaajan pelata omalle joukkueelle eduksi.
Jos jos jos. Ja jos se Clennyn veto viivasta mihin Mese sai ohjurin väliin ois menny maaliin niin oltais saatukin kolme pinnaa.
 

Garantie

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
407
Juu, ja alivoimalla ei senkään jälkeen voitettu aloituksen aloitusta. Siinä on monta monessa. En telkkarista nähnyt mutta voi olla että kiekko pomppasi esim jäästä sentin kaks ennen lapaa jolloin siihen on jopa fyysisesti mahdotonta keretä reagoimaan.

On se vaan epäonninen jannu. Kiekko pomppii niin ei pysy hallussa, jää on liukas niin ei pysy pystyssä, maila on kiero lavasta niin vedot pisin.. vattuja.

Epäonnea niin kauhian tavalla.
 

Sid#87

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
734
Meskanen ei oo kyllä ongelma tällä hetkellä. Joo ei siltä kauheesti saa mut on siä huonompiakin. Alakerran tekeminen jatkuu vaan edelleen käsittämättömän paskalla tasolla mikä tuntuu käsittämättömältä.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 526
Pulinat pois. Teki paljon pisteitä SaiPassa viime kaudella, se kyllä riittää paikkaan kokoonpanossa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 598
On se vaan epäonninen jannu. Kiekko pomppii niin ei pysy hallussa, jää on liukas niin ei pysy pystyssä, maila on kiero lavasta niin vedot pisin.. vattuja.

Epäonnea niin kauhian tavalla.
Kuten sanoin en nähnyt tilannetta laidan läpi mitä siinä kävi jotta voisin analysoida. Tämän hetkisten suoritusten perusteella Päkkilä menisi heittämällä tsekkien kanssa. Ärsyttää vaan kun täälä huudetaan että ei ole pelitatsia tai muuta, mutta ollaan valmiina nakkaileen jätkä bussin alle ja 0min mahdollisuutta kerätä sitä.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 687
Jaksuhali. On varmasti todella raskasta vihata yhtä pelaajaa noin paljon.
Luulen, että tämän ei liigatasolla vetävän pelaajan puolustelu jokaisessa ketjussa alkaa myös käymään raskaaksi.

Ilveksessä pelasi viime kaudella pelaaja nimeltään Eetu Tuulola. Tuulolaa haukuttiin koko kausi, lyötiin oikein kunnolla ja surkeahan se oli. Tuulola oli kolmosnelosketjun turhake, mutta mistään se ei saanut sisään. Näytti sentään välillä ihan hyvältä ja pääsi paikoille. Oli vaan uskomattoman tehoton.

Meskasella ja Tuulolalla on käytännössä identtinen ppg. Erona on ainoastaan se, että Tuulola näkyi kentällä välillä myös positiivisesti ja pääsi maalipaikoille. Niin ja Tuulola ei ollut Ilves kasvatti.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 885
Pulinat pois. Teki paljon pisteitä SaiPassa viime kaudella, se kyllä riittää paikkaan kokoonpanossa.
Se nyt on fakta että tuohon kokoonpanoon ei enää montaa miestä löydetä ulkoa, jos yhtään. Meskasen on vaan löydettävä se vire jostain. Aivan kuten Ratisen ja Könösenkin.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 342
Luulen, että tämän ei liigatasolla vetävän pelaajan puolustelu jokaisessa ketjussa alkaa myös käymään raskaaksi.

Ilveksessä pelasi viime kaudella pelaaja nimeltään Eetu Tuulola. Tuulolaa haukuttiin koko kausi, lyötiin oikein kunnolla ja surkeahan se oli. Tuulola oli kolmosnelosketjun turhake, mutta mistään se ei saanut sisään. Näytti sentään välillä ihan hyvältä ja pääsi paikoille. Oli vaan uskomattoman tehoton.

Meskasella ja Tuulolalla on käytännössä identtinen ppg. Erona on ainoastaan se, että Tuulola näkyi kentällä välillä myös positiivisesti ja pääsi maalipaikoille. Niin ja Tuulola ei ollut Ilves kasvatti.
Jos et löydä Meskasen tekemisestä mitään positiivista koskaan niin en voi muuta kun suositella käyntiä optikolla. Mutta me voidaan tämä soutaminen lopettaa tähän, sinä vihaat niin annan sinulle rauhan siihen.

Itse voisin myös sanoa sen että Meskanen kärsi vakavan loukkaantumisen mikä varmasti vaikuttaa edelleen.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 687
Jos et löydä Meskasen tekemisestä mitään positiivista koskaan niin en voi muuta kun suositella käyntiä optikolla. Mutta me voidaan tämä soutaminen lopettaa tähän, sinä vihaat niin annan sinulle rauhan siihen.

Itse voisin myös sanoa sen että Meskanen kärsi vakavan loukkaantumisen mikä varmasti vaikuttaa edelleen.
Eihän tämä edes pidä paikkaansa. Kehuin Meskasta erikseen KalPa pelin jälkeen, oli siinä todella hyvä. Siihen se sitten on käytännössä jäänyt.

Miksi Meskasesta pitäisi erikseen kaivaa posia? Siis tällaisilla esityksillä. Siellä on kärkiketjuihin hankittu maalintekijä tehnyt 30 peliin kolme maalia ja kahdeksan pistettä.

Mistä hitosta tuota pitäisi kehua?
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 574
Kolmessa tehoketjussa on kaksi heikompaa lenkkiä Meskanen ja Ratisen paikka mikä vaihtelee. Sama kuin viime kaudella Sebok ja Tuulola. 7/9 suorittaa.
 

Garantie

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
407
Jos et löydä Meskasen tekemisestä mitään positiivista koskaan niin en voi muuta kun suositella käyntiä optikolla.


Minä vähän luulen että enemmistö ei näe Meskasen pelissä rooliinsa ja asemaansa nähden juuri mitään positiivista.

Esimerkiksi paljon parjattu Gregoire sentään vääntää ja tulee usein monesti kulmista pihalle kiekon kera. Samaa ei voi sanoa Meskasesta, joka tulee yleensä laidasta jonkinlaisella ukemilla ulos.
 

Garantie

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
407
Mistä hitosta tuota pitäisi kehua?

Oma kasvatti, sen pitäisi riittää...

No onhan sillä se loukkaantuminen taustalla, mutta sitten herää kysymys onko vakavasti otettavalla seuralla varaa peluuttaa Meskasta tuossa roolissa missä nyt pelaa.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Tällä hetkellä on edelleen niin suurella takamatkalla, että ei pitäisi olla missään nimessä pelaavassa kokoonpanossa. Kunnossa ollessaan mahtuu kevyesti.

Tässäkin nähdään Ilveksen rosterin kapeus. Todella ohuella mennään. Ja jos Tillu ei tätä näe, ei Ilves näe myöskään mitalia!
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 342
Minä vähän luulen että enemmistö ei näe Meskasen pelissä rooliinsa ja asemaansa nähden juuri mitään positiivista.

Esimerkiksi paljon parjattu Gregoire sentään vääntää ja tulee usein monesti kulmista pihalle kiekon kera. Samaa ei voi sanoa Meskasesta, joka tulee yleensä laidasta jonkinlaisella ukemilla ulos.
Meskanen nimenomaan voittaa aika paljon kaksinkamppailuja ja pieniä tiloja varsinkin hyökkäysalueella. Näitä vaan ei moni tunnu arvostavan tai huomioivan. Hakee hyvin myös paikkoja mutta Stranskyn ongelma taas on tuossa ketjussa että rakastaa kiekkoa vähän liikaa. Maali voisi vapauttaa peliä.

Eihän tämä edes pidä paikkaansa. Kehuin Meskasta erikseen KalPa pelin jälkeen, oli siinä todella hyvä. Siihen se sitten on käytännössä jäänyt.

Miksi Meskasesta pitäisi erikseen kaivaa posia? Siis tällaisilla esityksillä. Siellä on kärkiketjuihin hankittu maalintekijä tehnyt 30 peliin kolme maalia ja kahdeksan pistettä.

Mistä hitosta tuota pitäisi kehua?
Ja minä olen kritisoinut myös. Lähinnä siksi koska ihmettelen kovasti miten tähän ketjuun aina tietyt nimimerkit ilmestyvät kun Ilves on tappiolla vaikka Meskasella ei olisi tilanteeseen osaa eikä arpaa.

Saa kohtuuttoman paljon rapaa niskaansa.
 
Ylös