Ville Meskanen

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Mielipiteet näköjään vaihtelee laidasta toiseen isolla kädellä.

Missäköhän on totuus Meskasen tasosta.

Minun silmissä Meskanen ei valitettavasti, vielä, täytä laatulaiturille vaadittavaa tasoa. Eilen(kään) tosin ketjun keskushyökkääjä ei pystynyt antamaan apuja ketjun Lauantai-iltaan.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 600
Oli hyvä peli lauantaina, varmaan paras loukin jälkeen. Sen jälkeen, kun tuli Lukko pelissä kesken pelin sisään niin siitä lähtien näyttänyt parempia otteita. Muutenkin jos halua ajatella, että meillä on oikeissa laitureissa jo Nyman ja Iksa kantamassa isompaa vastuuta. Niin kyllä Mesen pitäisi nuo saappaat täyttää mitä jää.
 
Viimeksi muokattu:

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
453
Erittäin hyvä peli Meseltä tänään. Oli ehkä paras hyökkääjämme.

Mutta tää nyt oli vain yksi peli. Toivotaan, että jatkaa samaan malliin.

Mielipiteet näköjään vaihtelee laidasta toiseen isolla kädellä.

Missäköhän on totuus Meskasen tasosta.

Minun silmissä Meskanen ei valitettavasti, vielä, täytä laatulaiturille vaadittavaa tasoa. Eilen(kään) tosin ketjun keskushyökkääjä ei pystynyt antamaan apuja ketjun Lauantai-iltaan.
Meskanen tuntuu olevan yllättävän monelle se sokea piste. Vaikka on ns.oma poika jne, niin onhan se nyt todettava rehellisyyden nimissä, että Meskasen luistelu ei valitettavasti ole liigatasoa. Samoin laitojen lähellä vertaus "kuin bambi liukkaalla jäällä" kuvaa hyvin Mesen otteita. En voi ymmärtää, mitä T.Koskelan päässä on liikkunut tehdessään Meselle 2 vuoden sopparin.

Eikä toi Pennasenkaan logiikka täysin avaudu. Kokoonpanossa Alvarez, Meskanen ja Gregoire ja samaan aikaan Könönen ja luisteluvoimainen Ratinen sivussa.

Kun sitä sentteriä ei niiltä "kuivilta" markkinoilta tunnu löytyvän, niin josko edes yhden liigatason laiturin Koskela jostakin onnistuisi kairaamaan, jotta vähimmäisvaatimus, eli kotietu pleijareihin toteutuisi.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 858
Eikä toi Pennasenkaan logiikka täysin avaudu. Kokoonpanossa Alvarez, Meskanen ja Gregoire ja samaan aikaan Könönen ja luisteluvoimainen Ratinen sivussa.
Ratinen ja Virtanen oli merkattu Liigan sivuilla loukkaantuneille, samoin Masin, Clendening pelikiellossa. HIFK-pelin kokoonpanossa oli siis kaikki pelaajat jotka meillä terveenä oli. Könönenhän otettiin sitten peliin mukaan kahdeksi viimeiseksi eräksi.
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
453
Ratinen ja Virtanen oli merkattu Liigan sivuilla loukkaantuneille, samoin Masin, Clendening pelikiellossa. HIFK-pelin kokoonpanossa oli siis kaikki pelaajat jotka meillä terveenä oli. Könönenhän otettiin sitten peliin mukaan kahdeksi viimeiseksi eräksi.
Kiitokset tarkennuksesta. "Saikkuherkkä" Ratinen ei käytettävissä, mutta millä logiikalla Könönen 13. hyökkääjä avauksessa (retorinen kysymys).
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 858
Kiitokset tarkennuksesta. "Saikkuherkkä" Ratinen ei käytettävissä, mutta millä logiikalla Könönen 13. hyökkääjä avauksessa (retorinen kysymys).
Siihen en osaa vastata, ja siinä olen samoilla linjoilla sun kanssa. Hyvä kuitenkin, että ei tarvittu kuin yksi maali vastustajalle siihen, että tuo virhe korjattiin. Könönen oli irti päästyään nelosen ylivoimaisesti paras.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Siihen en osaa vastata, ja siinä olen samoilla linjoilla sun kanssa. Hyvä kuitenkin, että ei tarvittu kuin yksi maali vastustajalle siihen, että tuo virhe korjattiin. Könönen oli irti päästyään nelosen ylivoimaisesti paras.

Harvoin kyseenalaistan peluutusratkaisuja, mutta tämä tapaus Könönen kyllä mietityttää. Miehessä ainesta pärjätä lähes missä roolissa tahansa ja nelosessa olisi lähtökohtaisesti suurin piirtein Liigan paras nelosketjun laituri. Vaikka ei nyt putkeen olekaan tämä kausi mennyt, niin millä ihmeellä hierarkian viimeinen missään tilanteessa? No, voihan taustalla olla jotain, mitä mä en voi tietää.
 
Viimeksi muokattu:

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 866
Harvoin kyseenalaistan peluutusratkaisuja, mutta tämä tapaus Könönen kyllä mietityttää. Miehessä ainesta pärjätä lähes missä rooliissa tahansa ja nelosessa olisi lähtökohtaisesti suurin piirtein Liigan paras nelosketjun laituri. Vaikka ei nyt putkeen olekaan tämä kausi mennyt, niin millä ihmeellä hierarkian viimeinen missään tilanteessa? No, voihan taustalla olla jotain, mitä mä en voi tietää.
Erittäin hyvin sanottu siellä takana! Ihan samaa ihmetellyt. Onkohan jotain Pendon kanssa kun tuntuu koirankopissa olevan?
 
Ylös