Ville Meskanen

Lobsterboy

Rivipelaaja
Viestejä
72
Vs: Ville Meskanen

Hetken ehdin jo pelätä että Meskanen seuraa Hintzin jalanjälkiä, mutta onneksi saatiin pidettyä. Todella tärkeä jatkosopimus.
 

Kotikatsomo

Guest
Vs: Ville Meskanen

Pakko kysyä, että kuka/ketkä nyt ovat valheellisesti levittäneet huhuja Meskasen lähdöstä? Itse olen nähnyt tässä ketjussa ja Jatkoajassa viestit, joiden mukaan Meskasesta on kiinnostuttu muuallakin, erikseen mainittuna Tapparassa. Mutta siis missä ovat ne trolliviestit ja kommentit missä on huhuttu Meskasen itse olleen lähdössä? Kyllähän Meskasen nimi on alleviivattu jokaisessa liigaseurassa, jossa on tapana etsiä joukkueeseen vahvistuksia.

Itse asiaan, aivan mahtava jatkosoppari. Meskasta itseään suurempi asia, kun koko organisaatio alkaa näyttämään vihdoin ja viimein uskottavalta, jotta hyvälle jatkumolle ja tulevaisuudelle on muutakin pohjaa kuin toiveita.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ville Meskanen

Hieno homma! Nyt tarvitsee enää "pelätä" änäripeikkoa ja/tai rahamiehiä idästä. ;)
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 150
Vs: Ville Meskanen

Kotikatsomo sanoi:
Pakko kysyä, että kuka/ketkä nyt ovat valheellisesti levittäneet huhuja Meskasen lähdöstä? Itse olen nähnyt tässä ketjussa ja Jatkoajassa viestit, joiden mukaan Meskasesta on kiinnostuttu muuallakin, erikseen mainittuna Tapparassa. Mutta siis missä ovat ne trolliviestit ja kommentit missä on huhuttu Meskasen itse olleen lähdössä?

Jatkoajassa nimimerkki Isto sanoi kuulleensa, että Meskanen lähtee jo tällä kaudella ja sama jätkä vielä erikseen tänä aamuna mainitsi, että haiskahtaa tyhjennysmyynniltä.
 

Kotikatsomo

Guest
Vs: Ville Meskanen

Pok sanoi:
Kotikatsomo sanoi:
Pakko kysyä, että kuka/ketkä nyt ovat valheellisesti levittäneet huhuja Meskasen lähdöstä? Itse olen nähnyt tässä ketjussa ja Jatkoajassa viestit, joiden mukaan Meskasesta on kiinnostuttu muuallakin, erikseen mainittuna Tapparassa. Mutta siis missä ovat ne trolliviestit ja kommentit missä on huhuttu Meskasen itse olleen lähdössä?

Jatkoajassa nimimerkki Isto sanoi kuulleensa, että Meskanen lähtee jo tällä kaudella ja sama jätkä vielä erikseen tänä aamuna mainitsi, että haiskahtaa tyhjennysmyynniltä.

Siis missä viestissä Isto sanoo Meskasen lähtevän tällä kaudella? Itse en löydä kuin tämän viestin missä Meskasella olisi edessään sopimustarjous:
Tämän ketjun asiaa hallilta kuultuna.

Meskasella pöydällä sopimustarjous, joka sisältää siirtymisen toisaalle jo kuluvalla kaudella.
 

Jallu

Guest
Vs: Ville Meskanen

Miksi jotkut lukevat satunnaisen jatkoaikanimimerkin juttuja kuin totuutta?
Ist0 on profiloitunut lähinnä katkeraksi entiseksi osakkaaksi.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 702
Vs: Ville Meskanen

toskala sanoi:
Mesen jatko on kyllä todellinen stressitesti uudelle Ilvekselle. Ei vaan ole varaa enää kasvattaa takuuvarmaa tuloksen tekijää toiselle liigaporukalle.

Ja hyvin selvisi Uusi Ilves. Niin tärkeä signaali on sille uudelle tulemiselle ja konkretiaa sille että nyt meno muuttuu. Ilves ei ole enää pelaajakasvattamo muille seuroille eikä tarjota enää omille kasvateille junnusopimuksia ja sitten ihmetellä suureen ääneen kun ei ole enää lojaalisuutta kasvattajaseuraa kohtaan.

Mesen jatkosopimus on merkki siitä että Villekin uskoo että Ilveksessä voi myös saavuttaa jotain ja päästä uralla eteenpäin. Toivottavasti on myös signaali muillekin seuravalintaa pohtiville pelaajille. Ja vielä kahden pahvi.

Ajatella! Ripa ja Kake näytti Kissanmaalle hauista! (tai sitä tiedä kuinka tosissaan Tappara oli Meskasen perässä vai oliko ollenkaan mutta kivempihan se näin on ajatella).
 

VilhoViitanen

Guest
Vs: Ville Meskanen

Jallu sanoi:
Miksi jotkut lukevat satunnaisen jatkoaikanimimerkin juttuja kuin totuutta?
Ist0 on profiloitunut lähinnä katkeraksi entiseksi osakkaaksi.

Joo. Lähdekritiikki olisi kaikilla paikallaan ennen kun lähdetää hyperventiloimaan. Itselle tulee jatkoajasta ja täältä mieleen maksimissaan kolme nimimerkkiä joiden huhuja voi pitää luotettavina.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 666
Vs: Ville Meskanen

Ai saatana!!!!!
Hyvänolon kylmät väreet menevät ympäri kroppaa.

Nyt alkaa olemaan jatkuvuutta oikealla tavalla joukkueessa.

Kiitos Meskanen jatkoista!
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 116
Vs: Ville Meskanen

Aivan mahtava uutinen!

Jallu sanoi:
Ist0 on profiloitunut lähinnä katkeraksi entiseksi osakkaaksi.

Nyt tämä sama nimimerkki väittää jatkoajassa että tiesi Meskasen sopimuksesta jo eilen, ja että valheellisen huhun tarkoitus oli pelkkä jäynä.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 289
Vs: Ville Meskanen

Tärkein paini on nyt käyty ja Ilves selvisi voittajana!
Hieno päätös Villeltä jatkaa Ilveksessä,vastuuta on varmasti miehelle luvassa isolla kädellä.

Imagollisesti Ilvekselle erittäin hieno asia myös,ja singnaali on annettu,ettei meitä enää tuupita sivuun kuin märkää rukkasta!

Hyvä Ville hyvä Ilves!
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 351
Vs: Ville Meskanen

Aivan mahtava uutinen.
Toivottavasti Ville sai hyvän sopimuksen.

Nyt alkaa olla ensivuoden rasteri hyvällä mallilla, tuohon vielä 1. Kentän sentteri ja muutama vahvistus niin hyvältä näyttää.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 606
Vs: Ville Meskanen

Ville on tärkeä palanen Ilveksen tulevaisuutta.

Tarjolla on näkyvyyttä ja vastuuta ihan niin paljon kuin nuori mies haluaa ottaa
ja uskonkin tämän olleen ratkaiseva seikka sopimuksen syntyyn,
sillä eiköhän rikkaammissa seuroissa olisi ollut tarjolla paremmat ansiot.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 919
Vs: Ville Meskanen

Ilveksen tulevaisuuden kannalta yksi tärkeimmistä asioista oli saada Mese jatkamaan. Nyt vaan vieläkin isompaa vastuuta ja kehitystä. Nyt alkaa toimistolla olla kyllä kynät ojennuksessa ja mustetta riittää :)
 

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
341
Vs: Ville Meskanen

Meskasen sopimus on aivan loistava asia, vieläpä kahden vuoden mittaisena. Kiitokset tästä toimistolle, Mesellä olisi varmasti ollut ottajia muuallakin. Nyt kelpaa pitää uutta syntymäpäivälahjaksi saamaani Mesen pelipaitaa vielä suuremmalla ylpeydellä päällä.

Mikä hienointa tämä on osoitus myös siitä, että Uusi Ilves ei enää kasvata hyviä pelaajia muille, vaan pitää ne itse.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 346
Vs: Ville Meskanen

VP sanoi:
Hieno homma! Nyt tarvitsee enää "pelätä" änäripeikkoa ja/tai rahamiehiä idästä. ;)
Kyllä!
Toisaalta jos nämä peikot realisoituvat, tietää se kassan kilinää. Eipä ainakaan ilmaseksi ole kasvatettu.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 232
Vs: Ville Meskanen

Katsokaapa, millä tavalla Meskanen pelaa itsensä vapaaksi niin, että Sandell voi ylipäätään syöttää. Näin pelataan jääkiekkoa.
 
Ylös