Ville Meskanen

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 264
Jotenkin tässä entistä paremmin ruvennut maistumaan Meskasen sopimus. Niin innoissaan oli kaveri haastattelussa, että eihän tästä taivaassa solmitusta liitosta voi tulla muuta kuin hyvää.

Yksi liigan parhaista maalintekijöistä päättyneellä kaudella, oma kasvatti ja ikää vain 27 vuotta, eli mies parhaassa mahdollisessa peli-iässä.

Ja tietysti Villen seksikäs hymy sulattaa heteroosimmankin miehen sydämen.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 915
Itekkin aika fiiliksissä Meskasesta. Ite laittaisin Suomen ja Meskasen samaan ketjuun. Meskasen parhaalla kaudella muistikuvieni mukaan Suomella ja Meskasella oli uskomaton yhteys. Molemmat tiesi vaikka silmät kiinni missä toinen meni

Ikonen kyllä soveltuu mihin ketjuun vaan. Ite uskon, että tavalla Ilves hyötyy heistä yhteensä eniten
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 687
Itekkin aika fiiliksissä Meskasesta. Ite laittaisin Suomen ja Meskasen samaan ketjuun. Meskasen parhaalla muistikuvieni mukaan Suomella ja Meskasella oli uskomaton yhteys. Molemmat tiesi vaikka silmät kiinni missä toinen meni

Ikonen kyllä soveltuu mihin ketjuun vaan. Ite uskon, että tavalla Ilves hyötyy heistä yhteensä eniten
Itsekin iskisin samaan ketjuun, mutta en pelkästään tuon yhteyden vuoksi. Suomi on pelitavallisesti vaikea ketjukaveri päätypelissä. Kuskaa paljon kiekkoa ja pitää sitä pitkiä aikoja halussaan. Tällä kaudella nähtiin, että tuossa on ajoittain muiden todella vaikeaa toimia, ja hakea paikkaa. Suomen ketjussa toinen todella kiekollinen pelaaja menee näissä vaiheissa hieman hukkaan.

Meskanen taas on pelaaja, joka mielummin ei osallistuis päätypeliin, vaan kiertelisi hakien maalipaikkaa. Meskanen taas ei ole helppo pelikaveri ketjulle, joka tykkäisi pyörittää lyhyillä syötöillä peliä päädyssä.

Näin näkisinkin näiden yhdistämisen helpottavan muiden ketjujen kokoamista. Lähtisin muutenkin ”parien” varassa rakentamaan noita kolmea kärkikenttää. Malliin Palve-Ikonen, Suomi-Meskanen, Tsekit
 

Random Hero

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
208
Itekkin aika fiiliksissä Meskasesta. Ite laittaisin Suomen ja Meskasen samaan ketjuun. Meskasen parhaalla muistikuvieni mukaan Suomella ja Meskasella oli uskomaton yhteys. Molemmat tiesi vaikka silmät kiinni missä toinen meni

Ikonen kyllä soveltuu mihin ketjuun vaan. Ite uskon, että tavalla Ilves hyötyy heistä yhteensä eniten
Toisella tulemalla taas meni koko kentän peli suoraan sanottuna aivan vituiksi, Supi haki koko ajan Meskasta joka hiihteli missä sattuu ja rasautti todella pahasti kun tuntui olevan vain yksi käsi mailassa kiinni 99 prosenttia ajasta. Mutta tuo Mesen paras kausi oli tosiaan hienoa katsottavaa, aika monta maalia iski takiksilta Suomen syötöstä sillä samalla kuviolla. Olen silti samaa mieltä että haluaisin nähdä heitä koitettavan samassa kentässä vaikka viime kerta ei putkeen mennytkään, tuo Amerikan reissua edeltävä kausi oli kuitenkin aivan loistava. Kuullessani huhun Mesen paluusta oli ensin negatiiviset fiilikset, mutta on alkanut maistumaan itsellenikin. Kunhan ei ole pelaaminen samanlaista hiihtelyä kuin viimeksi. Nyt ei tarvitse myöskään väkisin olla joukkueen ykköspyssy, itselleni riittää ns plusmiinusnolla pelaaminen tasakentällisin ja siihen päälle aimo annos maaleja ylivoimalla.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 062
Itsehän Ville sanoi launchissa, että on kehittynyt paljon konaisvaltaisessa pelissä ja se kyllä mielestäni näkyi jo Saipan paidassa.

Itse uskon, että SupiMese -akseli tuottaa meille paljon hyvää.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Ikonen pelaa hyvin neliön keskelläkin ja näytti tuo Mese pelaavan välilä maalin edessäkin Saipassa YV:tä
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 553
Mese ja Supi meni vähän päin persettä viime yrittämällä. Freshaisin alkuun peluuttamalla jonkun muun kanssa vaikka Mäntykiven kentässä jos jää. Kyllä Suomi ja Ikonen toimi isomman osan ajasta kuin Mese ja Suomi viimeksi.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Stransky-Kodytek-Meskanen

Siinä on vasemmalla toinen meidän kahdesta parhaasta pelintekijälaiturista, keskellä monipuolinen kahden suunnan työmies ja oikealla maalintekijä.

Maanmiehet, joista kumpikin pystyy ruokkimaan Meskasta (ja kumpikin osaa ratkaista myös itse).
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 553
Stransky-Kodytek-Meskanen

Siinä on vasemmalla toinen meidän kahdesta parhaasta pelintekijälaiturista, keskellä monipuolinen kahden suunnan työmies ja oikealla maalintekijä.

Maanmiehet, joista kumpikin pystyy ruokkimaan Meskasta (ja kumpikin osaa ratkaista myös itse).
Veikkaisin kanssa, että tuossa on joko Meskanen tai Nyman. Oikeastaan samat sanat pätee.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 531
Suomi-Ikonen toimi niin hyvin, että turha sitä on kyntävää sonnia kahtia repiä. Ylivoimakoostumuksissa riittää myös pähkäiltävää. Variaatioita riittää.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 281
Jotenkin tässä entistä paremmin ruvennut maistumaan Meskasen sopimus. Niin innoissaan oli kaveri haastattelussa, että eihän tästä taivaassa solmitusta liitosta voi tulla muuta kuin hyvää.

Yksi liigan parhaista maalintekijöistä päättyneellä kaudella, oma kasvatti ja ikää vain 27 vuotta, eli mies parhaassa mahdollisessa peli-iässä.

Ja tietysti Villen seksikäs hymy sulattaa heteroosimmankin miehen sydämen.
Mese hukkuu setämiesten jäälle heittämiin kalsareihin kauden päätteeksi.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 045
Stransky-Kodytek-Meskanen

Siinä on vasemmalla toinen meidän kahdesta parhaasta pelintekijälaiturista, keskellä monipuolinen kahden suunnan työmies ja oikealla maalintekijä.

Maanmiehet, joista kumpikin pystyy ruokkimaan Meskasta (ja kumpikin osaa ratkaista myös itse).
Toi olis kova.

Kaiken kaikkiaan on mieli muuttunut kovasti tässä itse kullakin. Nyt kun Mesen sopimus on tänne julkaistu, niin homma tuntuu aivan nobrainerilta. Me tarvitaan maalintekijä, meillä on Mese, homma kunnossa. Jos Mesen ottaisi pois tuolta kokoonpanosta, niin tuntuisi että maalintekorintamalla on kapeutta.

Toivotaan, että tämä Mesen kolmas tuleminen onnistuu kaukalossa.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 692
Vaikka ilmassa nyt on niin varauksetonta kuin varauksellistakin tukea....
Lienee jo aika varmaa, että ensi kaudella kun hävitään peli, se on pitkälti aina joko Meskasen tai kulloisenkin maalivahdin (ehkä välillä molempien) syytä, tapahtui kentällä mitä hyvänsä. :D

Itse tässä kohtaa ihan lämpimin fiiliksin.
Eikä pidä unohtaa Horsea. Yksi omia suosikkeja, mutta varmasti pääsee tuolle listalle.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 553
Toi olis kova.

Kaiken kaikkiaan on mieli muuttunut kovasti tässä itse kullakin. Nyt kun Mesen sopimus on tänne julkaistu, niin homma tuntuu aivan nobrainerilta. Me tarvitaan maalintekijä, meillä on Mese, homma kunnossa. Jos Mesen ottaisi pois tuolta kokoonpanosta, niin tuntuisi että maalintekorintamalla on kapeutta.

Toivotaan, että tämä Mesen kolmas tuleminen onnistuu kaukalossa.
Olis se Meskanen ollut helvetin hyvä siihen maalinteon tuskaan välierissä mihin Koskelakin vähän viittasi puheessa. Nyman oli kuin peura ajovaloissa louki jälkee keskellä playoffeja ja Tuulolan pyöriminen oli tehokkaan vastakohta ja silti jompaa kumpaa oli pakko peluuttaa laadukkaitten pelimiesten kanssa. Mutta turha tätä enää jossitella.
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
690
Eikä pidä unohtaa Horsea. Yksi omia suosikkeja, mutta varmasti pääsee tuolle listalle.
Itse asiassa Salmela oli mulla siinä jo kertaalleen kirjoitettu tuohon maalivahtien kaveriksi, mutta jostain itsellenikin tuntemattomasta syystä armahdin miestä ja poistin nimen. :D
 
  • Haha
Reactions: M22

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 104
Nyt, kun on pari vuotta kulunut ja kasvettu ihmisinä (ja keskusteltu vanhat asiat halki, poikki ja pinoon), Mese ei tule lähtökohtaisesti ykkösratkaisuosastoon ja meillä on pää(n)valmentajana Pennanen, näen tässä liitossa oikeastaan vain posia.
 
Ylös