Ville Kolppanen

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 937
Kyllä harmittaa Kopon puolesta.. paketti hajos ekaan takaiskuun eikä sitä kasaan enää saanu.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 456
Kyllä harmittaa Kopon puolesta.. paketti hajos ekaan takaiskuun eikä sitä kasaan enää saanu.
Mua ei harmita yhtään, jos ei ole enää Liiga-tason molari, niin ei vann ole. Parempi että tuo fakta tulee selväksi mahollisimman nopeasti kaikille.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Jääntekijä

Rivipelaaja
Viestejä
70
Joo, takas vaan Kooveeseen mun puolesta. Häpeällinen oli kyllä koko joukkueen esitys, että ei voi pelkästään Kopoa syyttää, mutta kun ei tartu niin ei tartu.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 937
Mua ei harmita yhtään, jos ei ole enää Liiga-tason molari, niin ei vann ole. Parempi että tuo fakta tulee selväksi mahollisimman nopeasti kaikille.
Se fakta tässä nimenomaan on se mikä harmittaa. Hieno mies ja antanu paljon iloa meille aiemmin urallaan.

Kunnioitusta saa edelleen osoittaa.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Mäkiniemellä olis tullu piste tai ehkä jopa voitto. Dostalilla olis ollu voitto.
Toi Rajaniemi pitäis kalastaa Ilvekseen. On kyllä upea maalivahti. Rauhallinen ja tasaisen varma.

Kopon Liigaura alkaa olla taputeltu, ikävä kyllä.
Rajaniemi taitaa tavoitella kalevankankaalle paitaa kattoon :D
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 514
Mäkiniemellä olis tullu piste tai ehkä jopa voitto.

Ei olis tullut. Mäkkäri oli eilen ihan yhtä huono. Toi on itsensä pettämistä. Ei Dostal voi kokoajan paikkailla kenttäpelaajien perseilyjä. Aivan liian vapaasti sai vastustaja eilen ja tänään tehdä maalinsa. Maalin hinta oli todella halpa.

Kerrankin oltiin ite huonompia tuossa. Eilen vielä vähän onnella taottiin paikoista maalit.
 

Aho26

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
784
Surkea oli torjunta-%, mutta ei Kolppasen piikkiin mun mielestä voi laittaa selkeesti kuin viimeisen, mutta ei sieltä vastaavasti tullut yhtään sellaista pelastustakaan, joka olisi sytyttänyt joukkuetta. En mä nyt ekaks maalivahtiostoksille kuitenkaan lähtisi, Mäkkäri on kyllä hyvä mokke ja Kolppaselle pelejä silloin tällöin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 767
Surkea oli torjunta-%, mutta ei Kolppasen piikkiin mun mielestä voi laittaa selkeesti kuin viimeisen, mutta ei sieltä vastaavasti tullut yhtään sellaista pelastustakaan, joka olisi sytyttänyt joukkuetta. En mä nyt ekaks maalivahtiostoksille kuitenkaan lähtisi, Mäkkäri on kyllä hyvä mokke ja Kolppaselle pelejä silloin tällöin.

Ei riitä mitalia tavoittelevalle joukkueelle. Ei vaan riitä.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 594
Sama laulu se oli taas. Muutama hyvä koppi alkuun ja sitten tulee pieni virhe ja siitä maali. Siihen sitten hajoaakin koko paletti ja epävarmuus alkaa pikkuhiljaa valua muuhunkin joukkueeseen. Vaikka välillä Dostalillekin menee helppoa, tämä ei anna sen vaikuttaa suoritusvarmuuteensa vaan toteaa että "sori, otan seuraavan"

Kolppanen sai jo koronan myötä "lucky loser" - kortin koska muuten sopimus olisi varmaan purettu "yhteisymmärryksessä". Kaveri sai kuitenkin vielä yhden mahdollisuuden näyttää että liigatasolla ollaan, mutta ammattilaisurheilu on armotonta, kun ei riitä niin ei riitä.

Mitähän tämän veskaritilanteen kanssa pitäisi nyt tehdä?
 

Aho26

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
784
Helpompi on ostaa yksi voittava maalivahti, kuin kenttäpelaajisto, joka takoo vielä lainojen poistuttuakin yli 5 maalia per peli.
Niitä voittavia maalivahtejahan on tosi helppo löytää....kukas ennen Dostalia hankituista maalivahdeista oli ns. voittava maalivahti?
 

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Kolppanen pelannu tällä ilvesvisiitillään torjuntaprosentilla 85,2% ja pmk 3,2.
Ilves johtaa sarjaa tällä hetkellä ja viime kaudella oli neljäs. Ei voi kyllä joukkueen piikkiin enää pistää noita tilastollisia faktoja.

Ei vaan riitä. Pakko se on hyväksyä ja mennä eteenpäin.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 192
Niitä voittavia maalivahtejahan on tosi helppo löytää....kukas ennen Dostalia hankituista maalivahdeista oli ns. voittava maalivahti?
En nyt ihan ymmärrä. Mitä merkitystä sillä on, että keitä Ilveksessä oli maalivahteina, kun rämmittiin sarjataulukon häntäpäässä. Nyt taistellaan mestaruudesta.

Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että voittavia maalivahteja voi olla vaikea löytää, mutta pakko on ainakin yrittää!
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 404
Siis olihan sekin, on Mäkiniemelläkin pari heikkoa peliä ollut ja varjo viime kaudesta. Todella heikoilla jäillä mennää jos Dostal lähtee.

Kookoo peli oli Mäkiniemeltä hyvä. JYP pelissäkin oli aika hyvä. 1-2 ehkä otettavissa olevaa, muut mahdottomia.
 
Ylös