Ville Kolppanen

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 272
Kolppanen on jälleen pelipäällä. Lupailee hyvää loppupeliä ajatellen.

Oikeasti, eihän jumankauta tuolla tavalla pelaavaa maalivahtia voi päästää tolppien väliin. Tulee mieleen joku fanille toteutettu päiväni liigajoukkueen maalivahtina -unelman toteutus.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 899
Hei oikeesti. En ollut yhtään mielissäni, että Kolppanen pelaa tänään, mutta yksikään maali ei todellakaan ole millään lailla Kolppasen vika. Oikein vituttaa millä tavalla Ilveksen kenttäpelaajat pelaa maalivahdin edessä, jonka itseluottamus ei varmasti kovin korkealla ole.
 
Viimeksi muokattu:

Kisqar

Luottopelaaja
Viestejä
1 328
Hei oikeesti. En ollut yhtään mielissäni, että Kolppanen pelaa tänään, mutta yksikään maali ei todellakaan ole millään lailla Kolppaseen vika. Oikein vituttaa millä tavalla Ilveksen kenttäpelaajat pelaa maalivahdin edessä, jonka itseluottamus ei varmasti kovin korkealla ole.
Mä peluuttaisin Kolppasta vieläkin, ihan hyvin perustekeminen kasvaa koko ajan pelin edetessä.
 

Nulikka

Guest
Pitääkö sinne maaliin sitten laittaa seula varsinkaan kun kenttäpelaajilla ei ole itseluottamus kohillaan?
 

Kiekkopanda

冰球很酷!
Viestejä
512
Kanukkimolaria koneeseen. Näin huonolla molarilla ei voida mennä kevään otteluruuhkaan ellei sitten olla luovutettu ja säästellään rahoja ensi kauteen.
 

Nulikka

Guest
Et voi pystyä huippusuoritukseen jos on jatkuva pelko perseessä siitä että mikä tahansa kuti voi upota sisään. Mua ainakin vituttaa jatkuva Kopon puolustelu.

”noi maalit eivät todellakaan menneet Kopon piikkiin” mutta silti ottelun torjuntaprossa oli alle 80%.

Joka kerta sama laulu.
 

Ipoori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
280
Et voi pystyä huippusuoritukseen jos on jatkuva pelko perseessä siitä että mikä tahansa kuti voi upota sisään. Mua ainakin vituttaa jatkuva Kopon puolustelu.

”noi maalit eivät todellakaan menneet Kopon piikkiin” mutta silti ottelun torjuntaprossa oli alle 80%.

Joka kerta sama laulu.
No, Mäkiniemen kanssa menee toisinpäin.. Torjuu miten torjuu niin aina kehutaan..
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345
Täällä heitellään vaihteeks kopoa bussin alle. Katsokaa nyt jumalauta mistä nuo maalit tehtiin. Karultahan se näyttää, kun katsellaan vain Liigan tulospalvelua "jaa taas se on imenyt kaks".
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 899
Et voi pystyä huippusuoritukseen jos on jatkuva pelko perseessä siitä että mikä tahansa kuti voi upota sisään. Mua ainakin vituttaa jatkuva Kopon puolustelu.

”noi maalit eivät todellakaan menneet Kopon piikkiin” mutta silti ottelun torjuntaprossa oli alle 80%.

Joka kerta sama laulu.
Minä en todellakaan ole Kopon puolustelijoita vaan päinvastoin. Mutta en ole lukinnut mielipidettäni vaan seuraan Kopoa suurennuslasilla ja sylettää kenttäpelaajien toiminta tänään. Kolppasen tekemiseen olen tyytyväinen.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 013
On se myös kumma, että Kopon ollessa maalissa, niin puolustus aina koomailee ja omissa soi.
 
Ylös